Pokud při zájezdu shledáte výrazné nedostatky z nedodržení cestovní smlouvy a ostatní účastníci mají podobné výhrady, je vhodné sepsat na místě reklamační protokol, podepsaný nejlépe všemi nespokojenými klienty.
Reklamaci lze rovněž uplatnit po návratu do ČR, nejdéle však 3 měsíce po skončení zájezdu.
Pokud se domníváte, že Vaše nároky jsou oprávněné a cestovní kancelář je nechce jakkoli uznat a poskytnout vám odpovídající finanční kompenzaci, je možné vše řešit právní cestou.
Při uplatnění hromadné stížnosti jsou šance uspět podstatně vyšší, nejprve zasláním reklamace přímo cestovní kanceláři a v případě odmítnutí uznání reklamace ze strany cestovní kanceláře lze nároky uplatňovat soudní cestou.
Při vymáhání reklamačních nároků soudní cestou Vám můžeme poskytnout právní konzultaci.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.