Dle Občanského zákoníku musí spotřebitel podat návrh na reklamaci služeb cestovní kanceláře do tří měsíců od ukončení zájezdu, cestovní kancelář je pak povinna na reklamaci reagovat do 30 pracovních dnů.
Při reklamaci služeb cestovní kanceláře postupujte podle příslušného odstavce cestovní smlouvy s uvedenými podmínkami reklamace. Pokud nejsou podmínky reklamace uvedeny v cestovní smlouvě, v takovém případě se řídí ustanoveními občanského zákona.
Reklamace musí mít písemnou podobu a musí být zaslána buď přímo cestovní kanceláři, se kterou jste uzavřeli cestovní smlouvu, nebo cestovní agentuře, pokud jste zájezd zakoupili prostřednictvím jiného prodejce.
Reklamaci zašlete doporučeným dopisem nebo doručte osobně (nechte si potvrdit převzetí dopisu na přiloženou kopii). Cestovní kancelář má na vyřízení reklamace nejdéle 30 dnů, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Při zjištění nedostatku na místě pobytu je vhodné neprodleně kontaktovat delegáta cestovní kanceláře (u zájezdů, kde není služba delegáta zajištěna, tak kontaktovat poskytovatele služby, kterou reklamujete), oznámit mu zjištěný nedostatek nebo rozpor mezi skutečností a uzavřenou cestovní smlouvou a požádat ho o nápravu.
Pokud se nepodaří nedostatek na místě odstranit a ani není poskytnuto odpovídající náhradní plnění, musí delegát (nebo zástupce poskytovatele služby) s vámi sepsat reklamační protokol.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.