1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.66 Kč
USA
1 USD = 22.06 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.41 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.12 Kč
Maďarsko
100 HUF = 7.06 Kč
Turecko
1 TRY = 2.29 Kč

Vyhledávání cestovek

Exim Tours


Exim Tours

Jaroslava Sadílková 19.04.2012
Dobrý den, minulý týden jsem se vrátila z dovolené, ze které jsem dost smutná a hlavně nazlobená na cestovku EXIM TOURS, která deklarovala něco co reálně nebyla pravda a myslím, že vědomě. Není to správné a je mi z toho smutno. Poslala jsem stížnost prodejci zájezdu tj. INVIA, aby tuto předali dál na EXIM, ale zatím žádná odpověď a moc od toho ani neočekávám. Proto se snažím najít místo, kde mohu své špatné zkušenosti sdělit ostatním a hlavně bych Vás ráda požádala o radu - CO VLASTNĚ MOHU UDĚLAT, jaké mám vůbec práva - já jako účastník zájezdu. Po této poslední zkušenosti to vypadá, že je jen zaplatit a neotravovat! Jak můj poslední zájezd probíhal je popsáno níže. Je to zpráva, kterou jsem poslala společnosti INVIA, kde jsem zájezd koupila. Dobrý den, včera (13.4.2012) jsem se s manželem vrátila z 8-mi denního zájezdu, který jsem u Vás zakoupila. Jde o zájezd do Tuniska -Mahdia, hotel NOUR VINCI PALACE a jsem opravdu velmi rozlobená a hlavně zklamaná. Je to poprvé, kdy své zklamání nenechám být a chci aby jste toto považovali za oficiální stížnost, kterou by jste měli předat pořadateli zájezdu tj. EXIM TOURu. To jak s námi bylo zacházeno, je opravdu něco nepřijatelného a jak jsem si ještě nikdy nikde nestěžovala, tak teď to udělám, protože není možné, aby se cestovka takto chovala ke klientům. Tato dovolená měla být klidná, odpočinková v teple u "nejkrásnější pláže" (Mahdie). Svou dovolenou jsem si vybírala dle blízkého letiště - v nabídce je uvedeno letiště 40 km (Monastir), aby nebyly dlouhé přejezdy, protože vím co to v Tunisu znamená (byla jsem zde po čtvrté). Nikdo nás dopředu neupozornil, že budeme přistávat ve městě Tunis, což je zhruba 300 km od našeho hotelu - to byl pro mně opravdu šok!!!- na takový zájezd bych opravdu nikdy NEjela!!! Následovala téměř 5-ti hodinová cesta do cíle - bez vody, bez jídla, protože nikdo na to nebyl připraven, včetně malých dětí a jednoho kojence. Tuniský průvodce jen stále sděloval, že on za nic nemůže (máme vše řešit v Praze....) a zarážející bylo i to, že "uvítací" schůzka byla až za 4 dny (pojezdila jsem opravdu kus světa, ale toto se ještě nestalo nikde). Když už přišel, tak neprojevil elementární snahu říci něco o zajímavostech okolí, zvycích apod. - ano přečetli jsme si ve špinavé rozpadající se KNIZE od EXIMu. Z dalších diskusí pak vyplynulo, že bylo od začátku jasné, že do Monastiru se létá až od 1.5. a to že to nebylo jasně uvedeno v komentáři zájezdu, beru jako zásadní podraz od cestovky - EXIM TOUR, ale i VAŠÍ společnosti, když takové zájezdy prodáváte a lidi záměrně mystifikujete - většina lidí totiž vybírala dle blízkosti letiště. KDO mi nahradí ten čas co jsem měla ležet u bazénu a užívat si All inclusive a místo toho jsem se trmácela autobusem? Po opravdu únavné cestě jsme přijeli do hotelu, kde asfaltovali příjezdovou cestu (spousta hluku, kouře a smradu). To bylo už moc. No po celou dobu pobytu - hlavně v druhé části jsme měli pocit, že hotel je v rekonstrukci. Spousta řemeslníků pobíhala po hotelu - natírala se fasáda, vyměňovaly se dlaždičky u bazénů, vyspravovaly se díry a to vše za zvuků vrtaček, kladiv či brusek - nevím čeho ještě a to pomíjím že se z toho prášilo! Bylo pak velmi "příjemné" ležet u bazénu a odpočívat. Služby (hlavně úroveň stravy) v tomto hotelu o velikončním víkendu (od soboty do pondělí) se dost změnily, protože hotel se zaplnil "místními", kterým se vše podřídilo. Připadla jsem si jako na rekreaci ROH a ne v 5-ti hvězdičkovém hotelu (3 hvězdy je moc !!!). Jak si vůbec může cestovka dovolit deklarovat tento hotel jako luxusní 5-ti hvězdu. Takže po dobu pobytu místních, kdo přišel jíst později měl smůlu a to nebudu komentovat tu skutečnost, že kultura stolování místních také stála za to. Chci jen říct, že kdybych věděla, že budu v hotelu, kde bude cca 20 cizinců a 500 místních, tak bych si jej rozhodně nevybrala. To je zase věc, kterou by dle mého názoru slušná cestovka alespoň mohla zmínit. A o způsobu koupání "místních" v hotelovém bazénu ani nemluvím (to je jistě jějich věc), ale hlavně pro nás byl bazén 3 dny nepřístupný, protože bylo pořád plno. KDO mi tu újmu vynahradí? "Nejkrásnější" pláž nebyla vůbec upravená, plná odpadků a mořských trav a všeho co moře přineslo - vůbec se nedalo na ní být . Procházet se tam bylo nejlepší se zavřenýma očima a nejlépe v holinách. Proboha, jak si může cestovka dovolit deklarovat "nejkrásnější pláž". Bylo by minimálně fér uvést, že mimo sezonu od.....do .. . se třeba pláž neudržuje. Závěrem bych jen chtěla říci, že je mi opravdu smutno, že se může cestovka takto chovat, uvádět polopravdy a zavádějící informace a je jí určitě jedno, zda je klient zklamaný. Svou stížnost posílám nejdříve Vám, protože jsem zájezd nakoupila u Vás a pak svou negativní zkušenos předám dál přes jiné organizace. Podotýkám nikdy v životě jsem si na nic nestěžovala, ale CO JE MOC, JE MOC. Moje jediná obrana, je že už nikdy s EXIM TOUREM a už nikdy Tunis a takto to budu šířit dál. Očekávám, že mi sdělíte, zda se tím co tady píšu budete nějakým způsobem zabývat a hlavně bych očekávala, že tuto negativní zkušenost předáte pořadateli zájezdu.

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.