Koupili jsem si od cestovní kanceláře Pantour s.r.o. zájezd na Krétu do letoviska Gouves hotelu Blue sky beach **** all inclusive a to v termínu od 2.6.2013-9.6.2013.
Před odjezdem byla řádně podepsána sjednaná cestovní smlouva na hotel Kategorie First Class **** (4 hvězdičky) spolu s popisem služeb, které budou po dobu pobytu poskytovány a nabízeny.
Ubytování dle sjednané cestovní smlouvy jsme ihned druhý den reklamovali u přidělené delegátky z důvodu neodpovídajícího ubytování, špíny, koroze, plísně, zápach, řady nefungujícího zařízení. Volali jsme několikrát na uvedená čísla CK do Prahy, kde přislíbili, že se bezodkladně ozvou zpět s návrhem řešení. Do této chvíle se bohužel nikdo neozval. Dne 5.6.byl předán reklamační protokol osobně panem Kubíčkem v agentuře v Praze (vyplněn zatím jednostranně) s tím, že se okamžitě řeší náš přesun do jiného hotelu. Bohužel bez odezvy.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.