Dobrý den,
četla jsem na vašich stránkách hodnocení paní Silvie Šenglové z 18.8. Bohužel úplně stejnou situaci právě řeším jménem rodičů mého manžela, kteří zaplatili 13.300 Kc za pobyt v hotelu Spa & Wellness Hotel Francis Palace ve Františkových lázních. Pobyt měli nastoupit 27/8/2013 a paní Kovalčíková jim zatelefonovala 26/8 před sedmou hodinou s tím, že jedna z jejích zaměstnankyn zapomněla zaplatit hotelu a ten pobyt stornoval a tedy oni žádný pobyt rezerovaný nemají. Paní Kovalčíková tvrdila, že peníze vrátí do jednoho týdne, ale dnes 3 týdny poté nic nedostali. Paní Kovalčíkovou jsme se snažili sehnat už 4x, ale bohužel není k zastižení.
Celou věc budeme zřejmě muset řešit soudní cestou.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.