1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.24 Kč
USA
1 USD = 23.62 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.9 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.63 Kč

Vyhledávání cestovek

CK Fischer


CK Fischer

Irena Chvojková 14.10.2013
Dobrý den, na základě článku o CK Fischer a.s., která letos očekává rekordní výsledek hospodaření, bych chtěla širší veřejnost seznámit za jakou cenu. Mám osobní zkušenost s CK téměř 20 let a proto se domnívám, že to není rekordním nárůstem zájmu klientů o její služby, ale na úkor těch klientů, kteří jí dosud zbyli. CK nyní redukuje své náklady na minimum. Ty tam jsou doby, kdy předávala bez vyžádání ucelené složky dokladů k zájezdu s logem firmy vč. visaček na kufry. Což by až tak nevadilo, nemá zájem o propagaci tímto způsobem, je to asi její nová obchodní strategie. Ale co je u CK s tak velkým ziskem hodně zarážející, že při platbě zájezdu platební kartou začala připočítávat klientovi poplatek ve výši 2% z placené částky. Předání Pokynů k odletu vč. Voucher zasílá, pokud může, klientovi elektronicky k vytištění - opět náklady klienta. Zhoršila se i komunikace prodejce s klientem při uzavírání Cestovní smlouvy. Její zástupci na prodejních místech pouze deklamují to, co je v katalozích nebo na internetu. Žádné další důležité informace o vybrané destinaci nesdělují. Např. letos se změnila požadovaná platnost pasu ze tří na šest měsíců po návratu z Egypta. Dne 26.09.2013 nebyli do Egypta odbaveni dva páry klientů této CK, protože si sami tuto skutečnost nezjistili. Neměla by být u seriozní CK první otázka při zájmu o koupi zájezdu do této země v režimu Last minute nebo Super Last minute na platnost pasu? Vkrádá se totiž myšlenka, že by mohlo jít pouze o to, aby zákazník bez ohledu na reálnost uskutečnění cesty CK zájezd zaplatil a pokud si situaci včas uvědomí, přijde na CK s prosbou o výměnu za jinou destinaci a pokud mu CK vyhoví, bude rád, že to tak dopadlo. A CK si udržela klienta, protože kdyby ho předem upozornila na letošní zdvojnásobení potřebné délky platnosti pasu, možná by koupi neuskutečnil. Je to úmysl, špatně nastavený proces prodeje nebo jen důsledek úsporných opatření CK i v oblasti lidských zdrojů? Zhoršila se i kvalita delegátů. Např. dne 28.09.2013 na Krétě delegátka CK v autobuse sice klienty přivítala, ale nesdělila, že řidič autobusu nebude zajíždět před hotel Mareblue Neptuno Beach Resort. Řidič pak zavazadla všech klientů – 11 dospělých a jedno dítě - vyložil na chodník rušné hlavní silnice a každý si je musel rychle odnést, protože úzký chodník úplně zatarasila. Hotel byl vzdálen cca 80 m. Přitom většina byli senioři, a jak pak bylo i diskutováno při úvodním setkání, ve skupině pěti přátel s velkými zdravotními problémy. Delegátka jim sdělila, že se to tak u tohoto hotelu praktikuje vždy, a to z důvodu úzké příjezdní ulice pro velký autobus. Na jejich žádost pak, že se pokusí zařídit odnesení několika kufrů při odjezdu. Nezařídila nic. A na odjezdové místo na hlavní silnici přijel pro klienty minibus, který by se zajetím před hotel problém neměl. Nemohla delegátka zařídit, aby minibus přijel před hotel? Nemohla, nechtěla nebo neměla zájem? A pokud je smluvně dané, že se před tento hotel nezajíždí, neměla by seriózní CK na tuto důležitou skutečnost upozornit klienta již při zájmu o koupi? Opět, možná by pak, při vědomí svého hendikepu, koupi neuskutečnil. Domnívám se, že právě těmito – pro CK drobnými - „patáliemi“ každým rokem počet klientů CK Fischer a.s. ubývá, ale na zisku to není vidět, protože ten asi mj. narůstá právě těmito "úspornými" opatřeními.

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.