Po dovolené na Gran Canaria v únoru 2014 od CK Fischer a.s. se dovolujeme podělit o zážitky a nepěkné praktiky této CK. Dle smlouvy jsme si zaplatili 7 nocí, které nám jmenovaná CK zkrátila o 1 noc. Odlet měl být odpoledne, ale my jsme vstávali ve 2,00 hodin ráno, odjezd od hotelu ve 4,00 hod. ráno.Bez zaplacené snídaně formou bufetu/pouze 2 trojuhelíčky chleba,pomeran¬č,jablko/Někte¬ří bez snídaně a obědu all incl. Odpověď na naši reklamaci zněla, že část noci je také noc /zaplacená námi/. Přitom cestující od pořádající CK Travel Service letící s námi, dostaly hned v letadle fin. odškodnění, omluvu a ještě vouger pro let po evropě tam i zpět zdarma. My dostaly pouze písemnou omluvu s nějakými plky až po třech týdnech a ještě jsme si musely o ní napsat. Asi běžná praktika této cestovky. S těmito vychytralci již n i k d y necestujeme
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.