1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.27 Kč
USA
1 USD = 23.67 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.92 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.64 Kč

Vyhledávání cestovek

EXIM TOURS a ACCKA


EXIM TOURS a ACCKA

Petr Benacan 16.06.2014

Dobrý den,

děkuji Vám za Vaši stránku a doufám, že takto pomůžete dalším lidem tak, aby se již nenapálili. Zároveň se chci i zmínit o činnosti Asociací sdružujících cestovní kanceláře, které místo aby bojovali za zachování zákazníků a jejich přízně ženou všechny lidi do náruče mnohem lépe fungujících německých cestovních společností:

Naše zkušenost s EXIM TOURS je z loňských prázdnin, kdy jsme byli na pobytovém zájezdu v Turecku. Závad bylo hned několik, ale z těch nejdůležitějších:

1. Dvě rodiny jsme si společně zakoupili od EXIM Tours pobyt ve stejném hotelu - byli jsem opakovaně ujištěni, že obě rodiny budeme společně dohromady v jednom z hotelů Pegasos World. Po příjezdu do hotelu v 1 hodinu ráno jsme však byli ubytováni každý jinde. Na naše reklamace nikdo nedbal a delegát cestovky  nebyl schopen zajistit nic. Vše jsme si zařídili následující den sami a tím ztratili jeden den dovolené. Samotní zaměstnanci hotelu potvrdili, že tento jednoduchý požadavek mohli zajistit, pokud by ovšem od EXIMU dostali tuto informaci.

2. Hotel byl v nabídce cestovky nabízen jako petihvězdičkový - rakouské a německé cestovky, a ono i hotel sám sebe, deklaruje jako čtyrhvězdičkový - na naši reklamaci EXIM odpověděl, že přebírají informace od hotelu a že označení hotelu může být zavádějící. Ano je, zavádějící, když všude je hotel čtyřhvězdičkový a pouze EXIM jej ve svém hodnocení zlepšil. Stejně reaguje i ACCKA přitom toto je první jasné vodítko kvality zařízení, do kterého směřují další klienti. V tomto bodě tedy EXIM Tours opakovaně lže všem klientům. 

3. Změna stravování a nabídky All inclusive v hotelu - po třech dnech ubytovaní došlo ze strany managementu hotelu ke změně konceptu stravování - jídelníček byl seškrtán a v rámci all inclusive bylo nabízenou pouze kuřecí maso v nedostatečné tepelné úpravě a i množství - díky tomu jsme si vyjednali s hotelem možnost stravování  v restauraci mimo náš domovský hotel a na jídlo tak docházeli přes 300 m. Toto Exim označil jako výhodu s tím, že můžeme být vlasttě rádi.

4. Celkově jsme měli zcela jasně zkaženou dovolenou - jenom v našem turnusu jsme však nebyli sami - kromě našich dvou rodin jsme vše reklamovali společně s dalšími pěti rodinami. Následně jsme se dozvěděli, že v hotelu v následujícím turnusu došlo k hromadné otravě klientů dokonce s hospitalizací v nemocnici. Nepořádek v hotelu a celou “kulturu” stravování jsme si nahráli na kameru a vyfotili a můžeme je poskytnout.

5. Vrchol všeho je pak jednání delegátů CK, kteří nám sdělili, že by si rádi stěžovali na hotelu, ale že s nimi mají dobré vztahy a nechtějí si je zhoršit. Když jsme delegátku vyzvali, ať si jde vyzkoušet kvalitu a nabídku jídel v rámci all inclusive tak se ani jednou nedostavila. Stěžovali jsme si i na toto, ale dle EXIm Tours je vše v pořádku a delegáti dělali, vše co bylo v jejich silách.

 

Zcela stejnou zkušenost získali letos i moje rodiče při zájezdu na Jamajku s CK EXIM Tours. Na reklamaci, kdy neodpovídal hotel kvalitě popisované EXIMem, nefungovala klimatizace a dalších podstatných závadách, EXIM poslal vyjádření, že je jim to líto a nabízejí kompenzaci ve výši 1.000 Kč při další objednávce zájezdu (zájezd stál přes 100.000 Kč a tak šlo o slevu ve výši menší než 1%). Rodiče tuto slevu zcela jistě nevyužijí, protože s touto CK již nikdy nikam jet nehodlají.

 

Po této zkušenosti se znovu vracíme k německých CK a budeme už raději vždy odlétat z Německa a užívat si komfort za stejné ceny včetně servisu, který je opravdu orientován na zákazníka. Velice mne zklamal i přístup AČCKA, která místo toho, aby budovala standardy a pomáhala českým klientům a českým poctivým cestovním kancelářím, se zajímá o nevím co, ale to toto nikoliv. 

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.