velice nás mrzí, že takto reagujete po absolvovaném zájezdu s naší CK. Víme že se asi nelze úplně každému zcela zavděčit, ale požadování služeb, které nebyly inzerovány, zakoupeny ani zaplaceny na hodnotící severy dle našeho názoru rozhodně nepatří. A už vůbec ne uvádění nepravd či dokonce záměrných lží. Využíváme tedy našeho práva na odpověď a uvádíme na pravou míru zmiňované skutečnosti:
Nezastupujeme žádnou německou cestovní agenturu. S lodní společností MSC Crociere máme oficiální zastoupení pro ČR a SR.
Zájezd, který si paní Hajnová zakoupila, nikdy nebyl inzerován s českým delegátem , ani v cestovní smlouvě nic takového uvedeno nebylo. Pokud organizujeme plavbu s delegátem, vždy je to výslovně uvedeno. Pořádáme i takové plavby kde součástí služeb delegát je, ale v prodeji je několik set lodí ve stejný čas po celém světě a všude delegáta mít nelze. Navíc tuto službu si paní nezaplatila, tudíž je podpásové se takové služby domáhat účelově negativními recenzemi .
Slevové balíčky na nápoje našim klientům vždy nabízíme a mají možnost si je u nás před plavbou zakoupit. Děláme to především v zájmu našich zákazníků, jelikož na lodi bývají obvykle tyto balíčky již o 15 % dražší. Tuto možnost využila i paní Hajnová a zakoupila balíček 514 na 14 ks litrových lahví vody v celkové ceně 734,80 Kč. Při přepočtu ceny na 1 lahev tedy ve svém příspěvku nepodloženě nadhodnotila cenu o 63,18 %, což není málo. To, že je si toho vědoma , dokazuje i citace z jejího emailu: Cituji: „Prosím o radu, kod 514 je podáván i k večeři, nebo se jedná jen o vyzvednutí 14-ti kusů nealko vody při vstupu na loď ??? “ Podotýkám, že tento dotaz jsme samozřejmě zodpověděli. Také bychom rádi upozornili, že původně byly balíčky objednané dva a jeden následně klientkou zrušen. Běžně tyto nadbytečné administrativní úkony máme zpoplatněny a i u nás, i u lodní společnosti podléhají stornopoplatku, ale v rámci vstřícnosti jsme paní Hajnové nic neúčtovali. Také jsme měli dosti práce s klubovou slevou klientky, kterou jsme jí poskytli v dobré víře, že si dodatečně vyřídí registraci v MSC Klubu. Je smutné, že tato registrace se jí zdařila až na základě našich instrukcí a ne dle informací předchozí CK či jejího delegáta.
Na lodi jsou všechny informace a zajímavosti uvedeny v denním programu. Ten dostávají denně do kajuty zrovna tak delegáti, jakož i ostatní cestující. Stačí si jej prohlédnout, o nic nikdo pak nepřijde. Navíc denní program je i na recepci stále k mání.
Autobusová doprava byla součástí zájezdu a žádná sleva na dopravu nikdy nikde nebyla z naší strany uváděna ani inzerována. Není tedy jasné, na jakou slevu se zde paní Hajnová odkazuje. Zcela pomineme odkazy na naší konkurenci, nechť si čtenáři sami přečtou jejich recenze a udělají si sami obrázek.
K žádné nehodě ani neopatrné jízdě po cestě nedošlo. Toto tvrzení rozhodně není pravda. Před výjezdem ze Švýcarska byl autobus kontrolován. Šlo o systematickou kontrolu všech vozidel nad 3,5t a kontrola dle jízdního záznamu trvala 50 minut, nikoli 2 hodiny, jak paní přehnaně uvádí. Vše bylo v pořádku a nedošlo samozřejmě ani k žádné sankci. Kontrole policie nelze při sebelepší vůli CK zabránit. Nepravdivost tvrzení o pokutě lze dovodit i podle jednoduché skutečnosti, že švýcarská policie samozřejmě neuděluje pokuty v eurech, jelikož měnou je zde švýcarský frank.
K chování řidičů můžeme uvést jen to, že jsme se dotazovali jiných cestujících a dostali jsme pouze kladná vyjádření. Navíc řidiče osobně známe a nikdy v minulosti na ně stížnosti nebyly. Více o tomto ale tvrdit nemůžeme. Došlo-li skutečně k nějaké neochotě, přijměte prosím naší omluvu.
K vysazení klientů v Plzni uvádíme, že autobus ve večerních hodinách projel skrz město kratší trasou po silnici 26, oproti výrazně delší objížďce po D5 (každý může porovnat na mapě). K žádnému podstatnému zdržení zde rozhodně nedošlo a nikdo z pasažérů nevznesl dle našich informací proti tomu žádný protest. Navíc, časový plán zájezdu byl dodržen.
Závěrem:
Klientka obdržela veškeré sjednané a zaplacené služby
Zcela byl dodržen harmonogram zájezdu
Klientka nebyla uvedena v omyl při koupi zájezdu
Nebyly inzerovány žádné slevy ani služby, které by nebyly dodrženy
Nebyl porušen žádný předpis ani nařízení
Neobdrželi jsme žádnou reklamaci ani stížnost klientky
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.