1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.3 Kč
USA
1 USD = 21.47 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.37 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.93 Kč
Maďarsko
100 HUF = 7.2 Kč
Turecko
1 TRY = 2.5 Kč

Vyhledávání cestovek

CK JOHOHO


CK JOHOHO

CK JOHOHO 01.12.2014

Vážená paní Hajnová,

velice nás mrzí, že takto reagujete po absolvovaném zájezdu s naší CK. Víme že se asi nelze úplně každému zcela zavděčit, ale požadování služeb, které nebyly inzerovány, zakoupeny ani zaplaceny na hodnotící severy dle našeho názoru rozhodně nepatří. A už vůbec ne uvádění nepravd či dokonce záměrných lží. Využíváme tedy našeho práva na odpověď a uvádíme na pravou míru zmiňované skutečnosti:

 

  1. Nezastupujeme žádnou německou cestovní agenturu. S lodní společností MSC Crociere máme oficiální zastoupení pro ČR a SR.
  2. Zájezd, který si paní Hajnová zakoupila,  nikdy nebyl inzerován s českým delegátem , ani v cestovní smlouvě nic takového uvedeno nebylo. Pokud organizujeme plavbu s delegátem, vždy je to výslovně uvedeno. Pořádáme i takové plavby kde součástí služeb delegát je, ale v prodeji je několik set lodí ve stejný čas po celém světě a všude delegáta mít nelze. Navíc tuto službu si paní nezaplatila, tudíž je podpásové se takové služby domáhat účelově negativními recenzemi .
  3. Slevové balíčky na nápoje našim klientům vždy nabízíme a mají možnost si je u nás před plavbou zakoupit. Děláme to především  v zájmu našich zákazníků, jelikož na lodi bývají obvykle tyto balíčky již o 15 % dražší.  Tuto možnost využila i paní Hajnová a zakoupila balíček 514 na 14 ks litrových lahví vody v celkové ceně 734,80 Kč.  Při přepočtu  ceny na 1 lahev tedy ve svém příspěvku nepodloženě nadhodnotila cenu o 63,18 %, což není málo. To, že je si toho vědoma , dokazuje i citace z jejího emailu: Cituji: „Prosím o radu, kod 514 je podáván i k večeři, nebo se jedná jen o vyzvednutí 14-ti kusů nealko vody  při vstupu na loď ??? “ Podotýkám, že tento dotaz jsme samozřejmě zodpověděli. Také bychom rádi upozornili, že původně byly balíčky objednané dva a jeden následně klientkou zrušen. Běžně tyto nadbytečné administrativní úkony máme zpoplatněny a i u nás, i u lodní společnosti podléhají stornopoplatku, ale v rámci vstřícnosti jsme paní Hajnové nic neúčtovali. Také jsme měli dosti práce s klubovou slevou klientky, kterou jsme jí poskytli v dobré víře, že si dodatečně vyřídí registraci v MSC Klubu. Je smutné, že tato registrace se jí zdařila až na základě našich instrukcí a ne dle informací předchozí CK či jejího delegáta.
  4. Na lodi jsou všechny informace a zajímavosti uvedeny v denním programu. Ten dostávají denně do kajuty zrovna tak delegáti, jakož i ostatní cestující. Stačí si jej prohlédnout, o nic nikdo pak nepřijde. Navíc denní program je i na recepci stále k mání.
  5. Autobusová doprava byla součástí zájezdu a žádná sleva na dopravu nikdy nikde nebyla z naší strany uváděna ani inzerována. Není tedy jasné, na jakou slevu se zde paní Hajnová odkazuje. Zcela pomineme odkazy na naší konkurenci, nechť si čtenáři sami přečtou jejich recenze a udělají si sami obrázek.  
  6. K žádné nehodě ani neopatrné jízdě po cestě nedošlo. Toto tvrzení rozhodně není pravda. Před výjezdem ze Švýcarska byl autobus kontrolován. Šlo o systematickou kontrolu všech vozidel nad 3,5t a  kontrola dle jízdního záznamu trvala 50 minut, nikoli 2 hodiny, jak paní přehnaně uvádí. Vše bylo v pořádku a nedošlo samozřejmě ani k žádné sankci. Kontrole policie nelze při sebelepší vůli CK zabránit. Nepravdivost tvrzení o pokutě lze dovodit i podle jednoduché skutečnosti, že švýcarská policie samozřejmě neuděluje pokuty v eurech, jelikož měnou je zde švýcarský frank.
  7. K chování řidičů můžeme uvést jen to, že jsme se dotazovali jiných cestujících a dostali jsme pouze kladná vyjádření. Navíc řidiče osobně známe a nikdy v minulosti na ně stížnosti nebyly. Více o tomto ale tvrdit nemůžeme. Došlo-li skutečně k nějaké neochotě, přijměte prosím naší omluvu.
  8. K vysazení klientů v Plzni uvádíme, že autobus ve večerních hodinách projel skrz město kratší trasou po silnici 26, oproti výrazně delší objížďce po D5 (každý může porovnat na mapě). K žádnému podstatnému zdržení zde rozhodně nedošlo a nikdo z pasažérů nevznesl dle našich informací proti tomu žádný protest. Navíc, časový plán zájezdu byl dodržen.
  9. Závěrem:
  • Klientka obdržela veškeré sjednané a zaplacené služby
  • Zcela byl dodržen harmonogram zájezdu
  • Klientka nebyla uvedena v omyl při koupi zájezdu
  • Nebyly inzerovány žádné slevy ani služby, které by nebyly dodrženy
  • Nebyl porušen žádný předpis ani nařízení
  • Neobdrželi jsme žádnou reklamaci ani stížnost klientky

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.