1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.3 Kč
USA
1 USD = 21.47 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.37 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.93 Kč
Maďarsko
100 HUF = 7.2 Kč
Turecko
1 TRY = 2.5 Kč

Vyhledávání cestovek

Exim tours


Exim tours

Robert Stejskal 17.01.2016

Do Senegalu jsme přiletěli 5.1.2016 kolem 14.00hod. místního času. Již na letišti při rozdělování do autobusů nám (celkem přes 40 cestujících) delegát Eximu Filip N. sdělil, že nebudeme ubytováni v Decameron Baobab Resort, který jsme měli zaplacený včetně potvrzené smlouvy, ale v adekvátním ubytování někde jinde na pobřeží (město Sale). Přes naše výrazné protesty nás tam autobus přepravil a my jsme zažili první šok. Snažil se nás ubytovat v nějakém vybydleném chatovém táboře (Saly Pricess) se špínou kde se podíváš, s opadanou omítkou a promočeným stropem „recepce“, špinavou a odpadky zanesenou pláží s popadanými stromy, špinavou kuchyní a „jídelnou“ a páchnoucími ušmudlanými pokoji v chatkách se spartánským vybavením. Toto jsme se snažili odmítnout, ale delegát s námi nechtěl komunikovat a celou dobu (cca 2 hodiny) předstíral telefonování. Ani v autobuse, ani na místě jsme neměli možnost pořídit alespoň nápoje a byli jsme upocení a vyprahlí. Vyprosili jsme si v tomto zařízení alespoň nápoje, ani to nám delegát nezajistil. Když jsme pak s manželkou všem oznámili, že jsme v Baobabu byli loni a že dokud jej neuvidí, nebudou vědět co jim vzali, všichni se rozhodli pro odjezd. Na požadavek zajištění přepravy do Baobabu nám delegát sdělil, že tam nás stejně nevpustí policie (asi připravená) a autobus nezajistil. Když zjistil, že si sháníme sami taxíky, někam utekl. Přepravili jsme se do Baobabu, kde jsme byli bez problémů vpuštěni, ale bylo nám vedením oznámeno, že Exim nemá potvrzenu rezervaci pro zájezdy prodávané cca od začátku prosince… Přesto se nás ujali, dali všem pásky All Inclusive (námi všemi zaplacené Eximu) a poslali nás na večeři s tím, že se pokusí nějak nás někde ubytovat. To se po večeři podařilo a konečně jsme byli přepraveni do nějakého bydlení – někteří cca 1km a někteří 3km daleko od Baobabu. Mezitím se nám delegát pokusil vnutit další náhradní ubytování, ale dle internetové informace ve 3hvězdičkovém hotelu opět v Saly. Toto jsme samozřejmě odmítli, neboť první jím nabídnuté tábořiště bylo dle internetu taky tříhvězdičkové… Dostali jsme „chýši“ v něčem s názvem „Hotel Laguna“ a ti vzdálenější v „Hotelu Fenix“. V naší Laguně jsme ještě s dalším párem obývali oválnou chýši, ve které jsme měli každý pár na jedné straně malinkou chodbičku (cca 80 x 200mm) s výklenkem (skříň ?), malinkou koupelnou s nezavíratelným sprchovým koutem, páchnoucím WC a umyvadlem, bez el.zásuvky. Pokojík měl rozměr cca 2x3m a téměř celý jej zabírala postel – tzv.letiště, s pružinovou matrací ze které máme ještě nyní otlaky na zádech. Kufry jsme neměli kam dát a museli jsme je překračovat, ale byla tam funkční klimatizace a po denním vystříkání proti komárům a díky moskytiéře se tam přespat dalo. Další den jsme celé dopoledne strávili na recepci Baobabu marnými pokusy vynutit si zaplacené ubytování, ale vedení s námi komunikovat nechtělo, prý pouze s delegátem…ten se ovšem starat odmítl a od té doby jevil absolutní nezájem, dokonce naše jednání s vedením bojkotoval. Jeho mlčenlivost sahala tak daleko, že ani na prvním výletu do safari celou dobu nepromluvil a účastníci měli pouze domorodý anglický výklad. Když jsme zjistili, že vše je marný boj, pokusili jsme se alespoň sepsat reklamaci, ale do ní napsal náš „delegát“ nepravdivé údaje o údajně nabídnutém a odmítnutém „adekvátním“ ubytování, takže jsme přestali věřit v serioznost jednání jak jeho, tak celého Eximu. Vedení Baobabu nám přislíbilo, že nám alespoň vydá potvrzení o tom, že jsme tam ubytováni nebyli, a při jednáních jsme se dozvěděli šokující skutečnost o tom, kolikrát bylo vedení Eximu (jmenovitě!) informováno o tom, že pro prosincové objednávky již rezervace potvrzena nebude a není! Přesto nás do Senegalu Exim dopravil, ale měl pro nás cíleně připraveno ubohé náhradní ubytování, zřejmě aby nepřišel o námi zaplacené peníze. Od začátku „dovolené“ jsme část dne trávili na recepci hotelu a pokoušeli se vyloudit alespoň to potvrzení, které by nám zajistilo šanci na následný spor ohledně náhrady za zkaženou dovolenou. Delegát se s námi odmítl bavit a vedení vlastně taky, neboť jeho partnerem je delegát… uzavřený kruh se prolomil až poslední den dovolené, kdy delegát rezignoval a dal vedení hotelu souhlas s vydáním žádaného potvrzení. Do té doby jsme měli jako argumenty pouze nahrávky ze všech jednání a nahrávky mnoha telefonátů s vedením Eximu. Navíc jsme byli vedením hotelu informováni o nechuti spolupracovat s Eximem, neboť „vždy když měli přijet Češi, tak nikdo nechtěl službu na recepci“ a vleklé problémy s touto cestovkou tam již byly známé. Třešničkou na dortu pak byl štáb televize Prima, který v Baobabu právě tento týden natáčel reklamu Eximu pro pořad „Češi na cestách“ a jen tato skutečnost byla pro nás výsměchem. Oni byli samozřejmě ubytováni v luxusu, který sebrali nám. Se sdělením „Exim nás platí“ nám dali najevo, že nám nepomohou, což je logické. K celé anabázi máme fotodokumentaci

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.