1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.27 Kč
USA
1 USD = 23.66 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.92 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.86 Kč

Vyhledávání cestovek

České kormidlo


České kormidlo

Jitka Mužíková 19.12.2016

V listopadu 2016 jsme si objednali od CK České kormidlo adventní zájezd do Regensburgu konaný v termínu 4.12.2016. Několik dní před tímto datem přišel od CK mail, že se zájezd pro nenaplněnost nekoná. Bylo nám nabídnuto několik dalších termínů a míst. Zvolili jsme opět Regensburg 18.12. 2016. Tento zájezd byl opět zrušen. Již chápu proč. Byl nám nabídnut adventní zájezd do Rothenburgu 17.12. 2016. Využili jsme tedy této nabídky. Místo odjezdu jsme volili Beroun pumpu OMV u dálnice směrem na Plzeň, abychom mohli nechat na parkovišti auto, neboť jsme vyjížděli z Kladna a jiná možnost dopravy pro nás nebyla možná. Autobus dorazil přesně v 5.15 k pumpě a my nastoupili. Delegátka CK se nám ovšem celou cestu nepředstavila ani nám na sebe nedala kontakt. V Plzni při nastupování posledních klientů nám delegátka sdělila, že není v žádném případě možné použít WC v autobuse, protože v zimě zamrzá. Je zvláštní, že jiné společnosti nabízejí možnost použít WC v autobuse i v zimě. Na místo jsme dorazili cca v 10. 30 hod. Bylo nám oznámeno, že jsme přijeli se zpožděním a proto musíme odjet již v 15. 30 místo 18. -19. hodiny uvedené v propozicích CK. Mnohým klientům se samozřejmě tak brzký odjezd nelíbil a žádali posunutí odjezdu alespoň o jednu hodinu tedy v 16.30 hod. Delegátka byla nekompromisní a nepřístupná komunikaci a jakékoli dohodě s klienty. Se slovy, že tam tak dlouho nebudeme mít co dělat odešla směrem do města a vůbec neřešila, zda jí celá skupina následuje. Snažili jsme se delegátku následovat spolu s větší částí skupiny, protože jsme měli zájem o výklad. To se nám však nedařilo, protože delegátka nečekala až dorazíme k výkladu a tak jsme slyšeli pouze část výkladu. V centru jsme delegátku ztratili z dohledu zcela. Prohlédli jsme si město sami a vrátili se k autobusu v 15. 30, což byl čas určený delegátkou. Zde jsme se dozvěděli, že odjedeme buď hned tedy v 15.30 nebo až v 20.30 hod. Vzhledem k tomu, že u autobusu nebyli všichni klienti, okamžitý odjezd nepřicházel v úvahu. Když se vrátivší část klientů začala proti tomuto návrhu ohrazovat, delegátka čas odjezdu změnila na 19.30 hod. Toto rozhodnutí bylo vysvětleno tak, že řidič má určené povinné přestávky. Jak by mohla být tato přestávka splněna, kdybychom odjeli v 15.30 hod ? Delegátka s námi jednala i nadále arogantně a vůbec nebyla přístupná diskusi. Odjezd tedy proběhl v 19.30 hod. Do Berouna jsme dorazili kolem 00.15 hod. Vystoupili jsme u čerpací stanice v domnění, že nastoupíme do odstaveného auta a pojedeme domů. Jaké bylo naše zděšení, když jsme zjistili, že nás vysadili u jiné pumpy. Vzhledem k tomu, že Beroun a jeho okolí neznáme, nám všem zatrnulo. Volali jsme tedy hned hot linku CK. Vyšli jsme z toho jako úplní blbci, že nevíme, že stačí projít mezi několika tiráky, podejít dálnici a dojít na výchozí stanoviště. Po té, co jsme si připadali jako rukojmí v cizí zemi se konal zlatý hřeb dne, vysazení na neznámém místě bez varování či sebemenší informace. Takže k takové delegátce cestovní kanceláři opravdu ze srdce gratuluji. Je to zaměstnanec roku. Asi je to úspěch, když po dvaceti letech cestování člověk narazí na jednu delegátku s tak otřesným chováním. S CK České kormidlo nikdy více. Jitka Mužíková, Kladno

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.