1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.27 Kč
USA
1 USD = 23.66 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.92 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.86 Kč

Vyhledávání cestovek

Exim tours


Exim tours

manželé Láníkovi 07.04.2017

Dne 7.2.2017 jsme u cestovní kanceláře EXIMtours ve Zlínské pobočce zakoupili zájezd na Zanzibar hotel Palumbo Reef Resort, kategorie **** v termínu 23.2/8.3.2017 za celkovou cenu 86.361 CZK (smlouva č. 125026205), a to s přepravou z Prahy leteckou společností Travel Service, a.s.. Reklamaci a žádost o náhradu škody u letecké společnosti přikládáme a máme za to, že charterové lety do vzdálenějších destinací by tato cestovní kancelář již neměla s touto společností provozovat. Zřejmě již jen navazujeme na stížnosti ostatních klientů se žádostí o náhradu škody ve výši doplacené služby all inklusive s příplatkem za alkoholické nápoje. 

Ubytování a služby rozhodně neodpovídají čtyřem hvězdám. Pokoj standardně vybavený má již hodně za sebou. Postel rozvrzaná, baterie ve sprše by jste se snad ani nechtěli dotknout. Voda ve sprše tekla tak slabým proudem, že vlasy nebylo možné od šamponu spláchnout ani po 20 minutách. Na záchodové prkénko, které nebylo k záchodu připevněno, jsme upozornili již první den, do konce pobytu se ale oprava nepodařila. Klimatizace individuálně ovladatelná, se neustále v noci vypínala a i při plném chodu teplota v místnosti nastavení rozhodně neodpovídala. Balkon používali pouze netopýři na večerní párty. Židle na balkoně byli od netopýřího trusu špinavé a nikdo se po celou dobu pobytu neobtěžoval s úklidem. Ručníky v pokojích měly být měněny každý druhý den, ovšem personál jej pouze přehodil přes balkon, aby doschl – výměny jsme se dočkali maximálně 3x. Při příjezdu jsme požádali o lednici, té jsme se však také nedočkali.

Služby spojené s ubytováním pomineme, stravu a příplatek za službu all inklusive ovšem nikoli. Příplatek za alkoholické nápoje ve výši 5190 CZK na osobu, které může klient v době od 10.00 do 22.00 neomezeně konzumovat, byly bohužel velmi omezené. Studené místní pivo, přelévané do jednorázových plastových kelímků (které však byly používány opakovaně), jste mohli dostat maximálně první dvě hodiny po otevření bazénového baru. V odpoledních hodinách již bylo teplé a nepitelné. S nealkoholickými nápoji to bylo podobné. Některé již v dopoledních hodinách došly (většinou Tonik, který se dal míchat s místním alkoholem nebo Cola) a nikdo se již neobtěžoval s jejich doplněním i dva dny. Místní víno z krabice (červené s pokojovou teplotou 35 stupňů, bílé na tom bylo hodně podobně, bylo při této podávané teplotě naprosto nepoživatelné. V případě, že jste si jej chtěli ochladit ledovou kostkou (vyrobenou z vody z kohoutku), strávili jste zbytek dne na toaletě. I led byl v odpoledních hodinách pouze snem. Voda do barelů u bazénu i v jídelně, byla taktéž doplňována z kohoutku, tzn. podle delegátky „užitková“. U oběda a večeře voda nalévaná do sklenic, doplňovaná také z kohoutku. Takže pít pouze vodu, kterou před vámi někdo otevře z originál láhve (jak nám bylo doporučováno delegátkou) jste si mohli pouze představovat. O svačině nebo ovoci v období mezi obědem a večeří jste si mohli nechat jen zdát. Až po upozornění delegátky, v druhé polovině pobytu, se u bazénového baru objevily oschlé zbytky od snídaně. Kávu nebo čaj (doplňování čaje byl taktéž velký problém – když došel, tak prostě došel) jste si mohli uvařit na baru v neskutečně špinavé konvici. Tím myslím špinavou zvenčí. Dovnitř jsem ani neměla odvahu nahlédnout. Za příplatek 5190 CZK na osobu jsme si rozhodně představovali jiný servis. K zařízení hotelu má patřit kromě baru u bazénu i nealko bar na pláži. Ten jsme však neviděli v provozu za celou dobu pobytu. A restaurace s obsluhou za poplatek byla možná pouze ve večerních hodinách. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem jsme CK požádali o kompenzaci v podobě vrácení příplatku za alkoholické nápoje, tj. 2 x 5190 CZK. Naše reklamace ale byla cestovní kanceláři zamítnuta.

Již v minulosti jsme byli se službami Eximt tours nespokojeni a naše stížnost byla zamítnuta. Protože to byla naše první negativní zkušenost, do soudního sporu jsme se nepouštěli. V tomto případě však víme o spoustě nespokojených klientů a fotodokumentace máme k dispozici spoustu.

 

Reklamace služeb Travel Service, a.s.

Dne 7.2.2017 jsme u cestovní kanceláře EXIMtours zakoupili zájezd na Zanzibar v termínu 23.2.-8.3.2017 za celkovou cenu 84.811,- CZK, a to s přepravou z Prahy leteckou společností Travel Service, a.s.. Odlet byl stanoven na 23.2.2017 ve 23.10 hod (č. letu QS4156 PRG – Hurghada – ZNZ). V Praze na letišti byl z technických důvodů, které nám však nebyly blíže specifikovány, let o dvě hodiny odložen. Letecká společnost je dozajista obeznámena, že letiště v Hurghadě, kde měla během cesty proběhnout výměna personálu, cateringu a doplnění paliva, bude v době našeho příletu uzavřené. Z nepochopitelných důvodů však bylo letadlo vypraveno, zřejmě aby nemusela společnost zajišťovat pro své klienty občerstvení a případné ubytování, na které by po sečtení časové prodlevy měl klient nárok!!!). Je taktéž nutno podotknout, že v nočních hodinách si na letišti Václava Havla nic nekoupíte. O nabídce denního tisku či časopisů na palubě, jak je na stránkách společnosti prezentováno, si můžete nechat pouze zdát. Taktéž nákup ze sky shopu je nutno rezervovat předem!? neuvěřitelné… Přes ujišťování leteckého personálu, že při mezipřistání zůstáváme na palubě letadla, jsme v Hurghadě byli z letadla odesláni do odletové haly, kde jsme v nedůstojných podmínkách (nápoje nám byly zabaveny, teplota v hale byla snad 10 stupňů) zůstali další čtyři hodiny. Přílet do Zanzibaru byl opožděn o více než 6 hodin a z pobytu jsme tedy ztratili půl dne a současně přišli o jídlo, které bylo k pobytu v CK zakoupeno – tedy oběd. Jelikož cestovní kancelář údajně neodpovídá za problémy způsobené leteckou společností, žádáme proto náhradu škody za danou část pobytu, stravu i za průběh letu. Dále je nutno upozornit na fakt, že po dobu letu byla na palubě funkční pouze jedna toaleta pro všechny cestující z economy class. Pokud chtěl cestující vykonat svoji potřebu, musel si postát ve frontě přes půl letadla. Pro cestující, sedící v uličce, dosti obtěžující!!! Upozornění letušky, že používání toalet v business class, kde byla druhá funkční toaleta, není určeno pro cestující z economy, bylo opravdu nemístné!!!

Odlet ze Zanzibaru dne 7.3.2017 ZNZ - [Mombasa, Hurghada] –PRG, č. letu QS4157 byl opět provázen nesčetnými komplikacemi. Letadlo typu 737 - 800 není snad ani možné vypravovat na takové vzdálenosti. Prostor v letadle je koncipován pro osoby tak do 150 cm výšky a 40 kg váhy. V možnostech dospělého člověka není možné na sedadle v ekonomické třídě usedět více než dvě hodiny. O business třídě se snad ani nemá cenu zmiňovat, je cestovní kanceláří nabízena za nehorázné příplatky a odpovídá sedadlům ve standardní třídě jiných typů letadel. Při odletu ze Zanzibaru byly některé palubní lístky personálem místního letiště zdvojeny a některým klientům na místě seděli lidé, kteří, měli vystupovat v Mombase. Můj palubní lístek byl několikrát přeškrtnut a bylo na něm uvedeno ještě další jméno (Ledvinka A). Tyto komplikace opět způsobily paniku na palubě letadla a nemalé zdržení. Po ujištění leteckým personálem, že v Mombase budou vyhotoveny nové palubní lístky, jsme si posedali na volná místa (je nutno podotknout že neuklizená -plno odpadků pod sedadly, žádné deky, polštáře, použité opěrky), abychom nezdržovali pasažéry do další destinace. V Mombase se místo slibovaných 50 minut protáhl pobyt na skoro dvě hodiny. Při příchodu do letadla jsme neobdrželi žádné nové palubní vstupenky a při dotazu kde je mají vyhotovené, se na mne letuška dosti neurvalým způsobem obořila, že nic takového neslibovali a ať si sedneme tam, kde je místo. Situace se opakovala jako v Zanzibaru, ovšem s tím, že zdržení bylo poněkud delší!!! My osobně jsme tedy zaujali místa, která jsme obdrželi na letišti v Zanzibaru (30E, 30F). Velkým překvapením pro nás bylo, že si nemáme kam uložit své palubní zavazadla. Poslední tři úložné boxy s obou stran byly narvány pečivem, láhvemi s vodou, krabicí se šampaňským a věcmi personálu (máme zdokumentováno). Příruční zavazadlo, nákup z free shopu a další osobní věci jsme tedy museli uložit do prostoru pod sedadlem a nohy bohužel složit na tyto zavazadla. Při cestě více než 10 hodin – neúnosné !!!!! Let jsme doslova protrpěli.

Vzhledem k tomu, že jsme na takovou vzdálenost necestovali poprvé, máme za to, že služby vaší letecké společnosti zásadně neodpovídaly potřebě ani nabídce, jak bylo prezentováno CK a požadujeme proto náhradu škody, a to ve formě finanční kompenzace 6.000,- Kč za osobu. Jinou náhradu akceptovat nehodláme, služby vaší letecké společnosti už bohužel nikdy nevyhledáme.

Bc. Irena Láník a Martin Láník

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.