1527 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.85 Kč
USA
1 USD = 22.71 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.5 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.21 Kč
Maďarsko
100 HUF = 7.99 Kč
Turecko
1 TRY = 4.22 Kč

Vyhledávání cestovek

Exim tours


Exim tours

Radek Plešívka 18.07.2018

Měli jsme zaplacenou dovolenou  do hotelu RIADH PALMS**** v Tunisku od 19.6.2018 do 26.6.2018 Last Minute. All Inclusive podotýkám že tento zájezd Last Minute byl zaplacen již 14.6. večer online převodem, tedy 15.6 měla cestovní kancelář peníze na účtě.  

        Má přítelkyně ještě volala do cestovní kanceláře v pátek a v pondělí 18.6. byla osobně v cestovní kanceláři. Volala ohledně toho zda-li by bylo možné si připlatit za pokoj s výhledem na moře, kde ji bylo sděleno že je to možné, ale musí osobně přijít a donést příplatek za pokoj do cestovní kanceláře. A v to pondělí kdy tam byla již ji řekla, že to není možné že pokoje jsou obsazeny. To byl první impuls byl, jak je to vůbec možné když byla ujištěna že je pokoj s výhledem a za hodinu už bylo vše jinak. To jsme přešly a neřešily a těšily jsme se na dovolenou v hotelu RIADH PALMS, který měl nejlepší recenze, byl blízkou Centra města Sousse. Co jsme moc chtěly. V úterý 19.6. jsme letěly večerním letem do Tuniska, po příletu na letiště v Tunisku nám bylo delegátkou cestovní kanceláře Exim Tour sděleno, že v hotelu RIADH PALMS nejsou již volné pokoje a že nám změnili hotel (na hotel RIVIERA vzdálen od centra cca 12 KM). Na dotaz jak je to možné a jak si to vůbec můžou dovolit změnit nám hotel bez našeho souhlasu, nám bylo sděleno, že jsme souhlasily s obchodními podmínkami, a tam je že nám mohou změnit hotel. Na dotaz proč nás o tom neinformovali, když jsme byli ještě v České Republice, nám řekla, nebo se přeřekla, že to ví od dnešního dne tedy od dopoledne. Odvětily jsme, že nám tu informaci měly zavolat jestliže se stalo že byly obsazeny pokoje. Chápu může se stát, ale říct nám to naschvál až na letišti v Tunisku, abychom nemohli utéct, aby jim nepropadl kšeft, to je k neuvěření. Kdyby nám tuto informaci sdělily telefonicky před odletem, samozřejmě bychom nesouhlasili a neletěli. Chtěli jsme se okamžitě vrátit domů, a aby nám vrátily peníze. Řekli nám, že to budeme řešit s delegátkou až zítra ráno. Ta na letišti s tím nic neudělá. Okamžitě jsme s tím nesouhlasily a chtěly jsme domů, že s těmito hnusnými praktikami nesouhlasíme a chceme vrátit peníze, a my máme právo s tím nesouhlasit, v obchodních podmínkách je že účastník s tím souhlasit nemusí, anebo má dostat adekvátní náhradu, takto to je i v občanském zákoníku. Okamžitě jsme volali její nadřízené, která nám nijak nepomohla a jen jsme mohli být rádi že máme kde přespat. Dle přiloženého potvrzení do nového hotelu jsme zjistili, že to museli vědět již předem, dle přiloženého potvrzení byl pobyt vystaven a objednán již 18.6, takže jejich lži o tom že byly plné pokoje jsou dost průhledné a mimo to se ani delegátky nedomluvily na stejných lžích. Delegátka na letišti tvrdila že to ví od odpoledne, a její nadřízená delegátka nám tvrdila že to ví od rána, těžko spekulovat. Ale každopádně řešení je jasné, zavolat zákazníkovy zda-li s touto změnou souhlasí či nikoliv, jak je to běžné v jakémkoli obchodním vztahu. Objednáte si opravu auta.. taky vám nejdřív mechanik řekne co je třeba opravit a za kolik, a zeptá se zda-li s tím souhlasíte. Druhý den při setkání s delegátkou, jsme ji všechny tyto skutečnosti sdělily, a že s touto změnou nesouhlasíme a chceme domů a vrátit peníze. Na to samozřejmě nepřistoupili i když na to máme právo. V tuto chvíli jste vězni a nemůžete udělat nic. Akorát nám nabídli změnu hotelu, čekáte adekvátní náhradu že, což by mělo být samozřejmostí, nabídly nám obdobný hotel Tej Marhaba****, prý na stejné úrovni a adekvátní náhrada, recenze na tento hotel byly úplně někde jinde a nedaly se srovnávat s hotelem RIADH PALMS. Nabídli nám i 5 hvězdičkový hotel, to by byla již dobrá náhrada, ale s příplatkem 5 EURO na osobu na den. To už opravdu bylo k pousmání. I když jsme trvali na nesouhlasu, tak se nám akorát delegátka vysmála, chtěli jsme jet na vlastní náklady do České Republiky, a že to budeme požadovat po cestovce, samozřejmě výsměch od delegátky, s dodatkem že to klidně můžeme zkusit. Zapoměl jsem dodat že jsme z tohoto letu nebyli sami, kterým to udělali. Rodina s dvěma dětmi taktéž změněný hotel Z RIADH PALMS do RIVIERY. A na hotelu bylo dalších 15 lidí se stejným problémem, kde jsme to hromadně řešily. Všichni přehozeni z RIADH PALMS, kvůli plné kapacitě hotelu. Neřeknu kdybychom byly jen dva, ale 20 lidí??. A někteří lítali po dalších hotelech a prakticky třetiny dovolené zabitá jen řešením. Od místních jsme se dozvěděli, že je to jejich běžná praxe když je plno tak je dají do hotelu RIVIERA. Snad je to domluva jen mezi těmito hotely nevím, ale je to opravdu otřesné zacházení s klienty aniž by někomu něco řekly.  Nejhorší na tom je, že většina lidí už to nechce řešit a nechce si kazit dovolenou, tak už to dále neřeší, a hodí to za hlavu a užívá si dovolenou. Já i má přítelkyně jsme si zažily dost a jsme docela tvrdohlaví a takové bezpráví a bezohlednost nejsme schopni jen tak přejít. Abych se vrátil, akceptovaly jsme nabídku přestěhování do hotelu TEJ MARHABA****, a třetí den dovolené jsme se stěhovaly. Důvod byl jasný tento hotel byl u centra, kde jsme mohli chodit každý večer do centra. Kdežto RIVIERA byla úplně mimo centrum dění, kde nic nebylo. Dali nám naprosto otřesný a zaneřáděný pokoj s mravenci a se špínou, ale lepší pokoj si musíte vyřvat, v tom je personál ochotný, třikrát jsme měnily pokoj abychom měly aspoň výhled, což se povedlo a zbytek dovolené jsme si snažili užit jak to šlo v rámci možností. Recenzi hotelu přeskočím, to je teď bezpředmětné, ve zkratce nesplňovala akceptovatelnou náhradu jaká je slíbena cestovkou v obchodních podmínkách, když se na ni tak odkazují. V hotelu jsme předali delegátce reklamaci sepsanou na čtyři stránky. Po příletu do České republiky jsme ještě jednou sepsali reklamaci na Cestovní Kancelář Exim Tour, a to co nám provedly. Dnes 18.7 2018 přišlo vyrozumění s tím že. Cituji: Ve zkratce: 

          Váš pokoj byl v hotelu Riadh Palms 4* řádně objednán a hotelem zpětně potvrzen. Před Vašim odletem jsme neměli jedinou indicii, která by nás vedla k domněnce, že Vaše ubytování nebude v souladu se smlouvou poskytnuto. 

...   ( 18.6 den před odletem vytisknuté potvrzení o ubytování v jiném hotelu.. )

Dle našeho ověření jste se z vlastní vůle rozhodli přestěhovat do hotelu Tej Marhaba. V ostatních bodech jsme rovněž nuceni vyhodnotit jako neoprávněnou. Vaše reklamace je neoprávněná a váš požadavek na finanční kompenzaci tímto odmítáme.  

Ve zkratce dali nám voucher na 1000 Kč, tzn 500 Kč na osobu. To je totální výsměch ze strany CK. Exim Tours, který tak jen potvrzuje jak jednají s lidmi. To znamená už nikdy více s Exim Tour, Postoupení tohoto jednaní na ČOI, a důkladné prošetření. A vyrozumět co nejvíce lidí o tomto problému a jednání CK a o tom jak se nedostat do jejich pasti. Jedna rada na závěr vybírejte si vždy cestovku s garancí hotelu a pobytu i v Last Minute. 

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.