1527 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.85 Kč
USA
1 USD = 22.71 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.5 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.21 Kč
Maďarsko
100 HUF = 7.99 Kč
Turecko
1 TRY = 4.22 Kč

Vyhledávání cestovek

Ideal-tour


Ideal-tour

Marta Chmelíková 20.09.2018

Vážený pane jednateli, zúčastnili jsme se zájezdu pořádaného Vaší kanceláří ve dnech 8.9 - 15.9.2018 Barcelona a Montserrat. Jelikož ještě týden před odletem jsme neměli z Vaší strany pokyny k odjezdu, tak jsme volali ohledně ubytování, chtěli jsme vědět jméno hotelu kde budeme ubytovány. Přes opakované urgence nám bylo sděleno, že se jedná o hotel  Checkin Mont Palau v letovisku Pineda de Mar. Po zkušenostech, které máme cestujeme aktivně již 20 let, jsme zjistili negativní recenze na hotel jak kvalita ubytování, hluk čistota. Byli jsme ujištěny panem Samkem, že se nemusíme obávat, hotel je rekonstruován a budeme spokojené. Jaký byl šok pro nás, když jsme se ubytovali, dveře na balkón nešli zavírat, prostě chyběla klika, stará koupelna, kde byl cítit odpad, nefunkční splachovadlo na toaletě, postrádali jsme skříň, věci jsme měli celý pobyt uložené v kufru. Ale to jsme nevěděli co nás čeká v noci. Každý den minimálně do 1 hodiny ranní, neuvěřitelný hluk pod balkónem, dveře se nedali zavřít takže jsme usínali okolo 2 hodiny, když jsme si stěžovali na recepci, tak nám řekli, že s tím nic neudělají. Měli jsme zajištěnou polopenzi, jídlo bylo stále stejné, úroveň neodpovídala tříhvězdičkovému hotelu. Jelikož byli s námi v hotelu ubytování občané Ruska, kteří kradli čaje, sýry a ostatní potraviny, tak pokud jsme šli na snídani okolo půl 9 tak tam skoro nic nebylo. To samé bylo večer.Ve čtvrtek 13. 9. 2018 jsme měli místo večeře zabezpečen oběd v hotelu stejného majitele Check in Pineda, také tříhvězdičkový hotel. Jak vzhled jídelny, tak obědový bufet byly o několik stupňů vyšší a nabídka nesrovnatelná.Jak je to možné? Stejný majitel stejná kategorie hotelu a takový rozdíl v jeho úrovni. Ještě něco málo k organizaci, odlétali jsme okolo 11 hodiny z Prahy, jen jsme dosedli v Barceloně, tak nám někdo (nepřestavil se)volal z vaší kanceláře, kde jsme, že na nás čekají. Když jsme našli Vašeho zástupce na letišti, nebyl označen cedulí kanceláře, řekl, že na nás již dvě a půl hodiny čekají, vůbec nevěděl, že jste nás rozdělili do dvou letů, takže lidé kteří přiletěli letem v 9 hodin, čekali na zbytek zájezdu 3 hodiny na letišti. To samé bylo v den odletu. Odvezli jste nás na letiště v 13 hodin a letadlo nám letělo 18.25, což jsem ještě nezažila. Na recepci chybí informační leták nebo složka cestovní kanceláře s nejnutnějšími daty pro klienty, důležitými telefonními čísly, termíny apod.. Ostatní CK toto mají i v tomto hotelu. Veškeré informace jsou podávány pomocí sms. Co když se někomu vybije telefon? Potom má smůlu. Stížnost zveřejním na  internetu, byli jsme z Vámi poprvé a naposled, zájezd jsme řádně zaplatili v termínu v částce 18.100,- za osobu, myslím, že tato částka za týden je dost vysoká, aby úroveň služeb byla adekvátní. Vstupy jsme si hradili navíc, takže tato cena byla za ubytování a letenku.

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.