1530 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.57 Kč
USA
1 USD = 21.7 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.38 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.07 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8.18 Kč
Turecko
1 TRY = 5.53 Kč

Vyhledávání cestovek

TopFly s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u Generali
+420 724 380 280
Logo - TopFly s.r.o.

dovolená u moře v Turecku

Adresa: Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00
E-mail: info@topfly.cz
Rok založení: 2010
Provoz od roku: 2011
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ano
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • pobytové zájezdy


Přehled recenzí


TopFly

Jan Novotný 03.07.2017

V pátek večer jsme se vrátili s rodinou s touto cestovkou a můžu jen doporučit. Byla to nejlepší dovolená jako jsme měli. Byli jsme v 4* Aquamarine v Bulharsku. Zaslané informace k odletu byly včas, delegátka Topfly rodilá Bulharka, mluvící česky, takže super, ještě nám poradila kam večer na nákupy. Děti se úžasně zabavili, můžeme jen doporučit :)



CK Top Fly

Marta Lapáčková 25.11.2014

Důrazně varuji před koupí zájezdu s CK TopFly, neboť na jakoukoli i podrobně specifikovanou reklamaci budou reagovat arogantně a zamítavě. Že se nejedná o žádné drobnosti, popisuji níže, jejich neprofesionalita vám zcela zkazí dovolenou, kterou plánujete dlouho předem a těšíte se na ni.




  1. Při koupi zájezdu jsem si musela vyžádat potvrzení, zda platba došla. Odpovědí jsem dostala, že máme nedoplatek za pojištění. Zástupkyně CK nám neposkytla jasnou celkovou cenu zájezdu. Navíc nás na nedoplatek měla upozornit sama a ne až když jsme se zeptali, zda je vše v pořádku. Emailovou komunikaci mohu doložit.

  2. Po příjezdu jsme byli ubytování v tzv. standardním pokoji.  Nemáme zkušenosti s cestováním s CK a nebylo nám předem sděleno, že pokoje s výhledem na moře jsou s příplatkem. Největší problém byl, že z druhé strany hotelu vede dopravně velmi zatížená vysokorychlostní komunikace, pomocí aplikace jsme naměřili hluk 70 dB a to jak přes den, tak v noci. Při tomto hluku nebylo možné spát při zavřeném okně, natož při otevřeném, což je vzhledem k teplému počasí pochopitelné. CK by měla navíc upozornit, že se v tomto případě jedná o překročení českých hygienických limitů pro hluk. Tuto skutečnost považuji za závažné pochybení CK, která nám měla poskytnout veškeré pravdivé informace o ubytování, nejen ty pozitivní. Ostatní účastníci měli buď možnost si za pokoj připlatit, nebo byli umístěni do pokoje s výhledem na moře bez příplatku!

  3. Půldenní výlet do Antalye s prohlídkou města s českým průvodcem a možností nákupů – uvedeno ve smlouvě – se nekonal! Opět pochybení ze strany prodávající CK, která si výlet měla ověřit, než ho napsala do smlouvy. Delegátka nám na infoschůzce řekla, že výlet do Antalye je nakupování a to „2 hodiny v kůži a 2 hodiny ve zlatě“. Toto potvrdí i ostatní účastníci schůzky, které od výletu dokonce odrazovala (mohou dosvědčit). Výlet uvedený ve smlouvě se nekonal a nebyl nám delegátkou nabídnut. Delegátka na žádost o sepsání reklamace reagovala tak, že jsme výlet odmítli. My jsme odmítli pouze to, co nabízela (uvedeno výše). Toto považuji za nesplnění podmínek uvedených ve smlouvě.

  4. Služby českého delegáta – uvedeno ve smlouvě – nebyly téměř žádné. Informační schůzka den po příjezdu byla ubohá, delegátka nám sdělila minimum informací, některé z toho byly chybné, jak jsme si ověřili na recepci. Navíc nedokázala odpovědět na základní otázky jako zda je placená wifi nebo v jaké časy jsou snídaně. Toto považuji za nesplnění její pracovní náplně. Navíc nám po této schůzce nebyla vůbec k dispozici. Mám možnost kontaktovat ostatní účastníky, kteří toto mohou potvrdit a kteří byli stejně nespokojeni. Pro srovnání – ostatní CK měly vyvěšené tabulky u recepce, že klienti mohou zastihnout delegátky několikrát do týdne. 

  5. Oznámení odletu – se opět týká služeb delegátky.  Na infoschůzce nám dala papír s poznámkou, že SMS jsou v Turecku nespolehlivé (mohu doložit). Informace o odletu slíbila dodat do 16.10.2014 do 18 hod faxem na recepci. V ten den přišla SMS, což je v případě takové zásadní informace nepřípustné. Mobil jsme mohli ztratit, mohl se vybít apod. V den odletu nám na pokoj pode dveře vložili papír s časem odjezdu. Opět nevhodný a nespolehlivý způsob sdělení této informace, navíc pokud bychom SMS neobdrželi, nedostali bychom tuto informaci včas, tedy 24 hodin před odletem, což nesplňovala ani SMS. Delegátka nebyla k dispozici ani v den odletu a nezařídila bezproblémový odjezd z hotelu. Odjezd probíhal tak, že do hotelové haly přišel turecký řidič, který bezradně chodil a snažil se přečíst jedno křestní jméno, ale nebylo mu rozumět, což je logické. Sami jsme se ho pak museli zeptat, zda hledá nás, protože už se blížil čas odjezdu. Na autobusu nebyla ani primitivní cedule s nápisem CK nebo místem cílovou destinací. Toto považuji za naprosté pochybení služeb delegátky.



 



Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.