1529 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.92 Kč
USA
1 USD = 22.26 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.51 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.25 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8 Kč
Turecko
1 TRY = 4.6 Kč

Vyhledávání cestovek

CK INTERTRANS s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u Generali
+420 377 246 995
Logo

poznávací zájezdy po Evropě, lyžování ve Francii, pobytové zájezdy u moře - Chorvatsko, Itálie, Řecko, Španělsko

Adresa: Slovanská 467/5, Plzeň, 32600
E-mail: ck@intertrans.cz
Rok založení: 2012
Provoz od roku: 2012
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • poznávací zájezdy
  • pobytové zájezdy
  • autobusová doprava
  • lyžování
  • eurovíkendy


Přehled recenzí


Intertrans

Jan Chvojka 24.02.2018

S CK Intertrans jsme jezdili řadu let a byli jsme spokojeni. Bohužel, poslední zájezd ve francouzských Alpách na začátku roku 2018 byl pro nás velkým vystřízlivěním. Po našem příjezdu v 17.00 nám delegátka přidělila klíč od studia. Studio jsme poklidili a ubytovali se. V okamžiku, kdy jsme chtěli jít spát, zmoženi po náročné cestě, se dostavila delegátka s tím, že nám přidělila špatné studio a že se musíme ihned vystěhovat. S ohledem na zhoršený zdravotní stav jednoho z účastníků a pozdní hodinu jsme slušně žádali o odložení stěhování na další den. Kontaktoval nás též pan J. a paní R. z CK. Jejich chování se dá slušně označit jako hrubé, arogantní a velmi nevhodné k zákazníkům. Křičeli na nás a bylo nám vyhrožováno i násilným vystěhováním policií. V důsledku toho jsme se v pozdních nočních hodinách přestěhovali. Po návratu jsme po panu J. žádali písemnou omluvu za přidělení špatného studia. Reakce pana J. byla jednoduchá:" není důvod se omlouvat... s tím, že by omluvu očekával od nás :-)". S pozdravem a již nikdy více CK Intertrans



 



REAKCE CK INTERTRANS:



Dobrý den,



obdrželi jsme reklamaci služeb u zájezdu Les 2 Alpes ve dnech 6. - 13. 1. 2018.



Ještě před zájezdem mám informace o změnách ve smlouvě. Bylo vykalkulováno jiné menší  ST3** typ A, protože původní ST3, typ B v daném okamžiku nebylo k dispozici. Rozdíl v ceně byl 100,- Kč/os. Časem došlo ke stornování M. D., postupovalo se jinak než dle podmínek, byla schválena méně ekonomicky bolestná varianta, vyšlo se vstříc, prodej uvolněného studia jsme si vzali na sebe.



Mám s případem osobní zkušenost, zkušenost má i má spolupracovnice, delegátka a pracovnice recepce.



V sobotu po příjezdu a převzetí klíčů průvodkyně předávala klíče a ubytovávala klienty, řešila příjezdy. Vy osobně jste se jí po nastěhování a zjištění této anomálie neozvali a skupinka ubytovaná v ST5/6  a AP6/7 teprve stoupala vlastní dopravou opožděně do střediska.



Píšete stále o studiu, neoprávněně jste ale užívali AP6/7 a už vůbec zmínka o postoji, kde budou spát ti praví klienti.



Chci říci to, že slušný člověk, pokud zjistí, že není něco v pořádku, měl by sám volat, případně být nápomocen. Je vcelku jedno zda chybu udělala průvodkyně nebo recepce, je jedno zda změna ovlivní našeho či cizího klienta.



Nedávno mi na poště pracovnice vrátila o 100,-Kč více, upozornil jsem jí na chybu ihned. Znamená to tedy fakt, že od vás by upozornění nedostala? Případně po založení do peněženky by dostala odpověď, to je vaše chyba, doplaťte si to ze svého? 



Každopádně okolo 20. hodiny za vámi osobně dorazila delegátka na předem avizovanou schůzku (vyřešení kaucí). V ten okamžik zjistila omyl, omluvila se, zdvořile vysvětlila a požádala o pochopení stavu věci a požádala o přestěhování z AP6/7 do objednaného a zakoupeného studia ST3. S tím, že vám s věcmi pomůže a nabídla i pomoc řidičů, kteří byli ubytování ve stejném komplexu.



Odmítli jste, odmítl jste velice rázně, že ne, že má průvodkyně sice srdceryvný příběh, ale že vás to nezajímá.  Po 15 minutách komunikace jste přitvrdil, přidal jste křik (to známe osobně), výhrůžky právníkem, zničení CK v novinách, výhrůžky typu, že si průvodkyně nikde neškrtne a že jí zničíte kariéru (pro upřesnění takto hovořil p. Ch.J. starší).  Něco až neskutečného, těžko pochopitelného….. Chci upozornit na fakt, že je to velice pracovitá, skromná a rozvážná mladá žena, klienti si jí dlouhodobě velice pochvalují, i během tohoto dalšího zájezdu byla vyjádřena spokojenost s její činností ve středisku.  



Odešla, volala poprvé CK, vyžádala si pomoc recepce. Paní recepční H. vás opět zdvořile požádala o přesun z AP6/7 do objednaného a zaplaceného ST3. Sdělili vám, že pomůžou s věcmi, paní H. nabídla kompenzaci TV zdarma a že nemusíte řešit úklid jak tento večer, tak i časově náročnější závěrečný úklid.  Opět to skončilo křikem a dialogem, který neměl řešení.



Sdělili jste jí, že se nehnete a rozhodně jste nenabízeli stěhování další den. To by stejně ani nešlo přijmout, oprávnění klienti v tento čas již byli před střediskem. Škoda jen, že cestou bloudili, situace by nenastala nebo by první odhalení CK/ klientů nastalo dříve.  



Není pravda, že delegátka se dostavila poprvé okolo 21. hodiny! Dostavila se k vám okolo 20. hodiny, řešila nejprve sama viz výše, ve výpisu z mobilního telefonu vidím zápis prvního telefonátu už ve 20.22 hodin. Volala mi, sdělila mi stav věci, váš postoj, chování a přístup. Sdělil jsem jí, že ať opět požádá o urychlené přestěhování, že klienti co si toto ubytování zaplatili, budou brzy v cíli cesty.  A případně, pokud se odmítnete vystěhovat, ať kontaktuje recepci, sdělí problém a případně za pomoci recepce zavolá pomoc policie, tak aby došlo k vystěhování za její asistence.



Delegátka musela odejít řešit možnost ubytování pro přijíždějící skupinku – rozvětvenou rodinu. Ty měli koupený tento AP6/7 a sousední ST5/6.  Vaším postojem tak byly najednou vyblokovány dvě ubytovací jednotky.  



Vrátila se okolo 21. hodiny, tehdy již důrazně sdělila, že se musíte opravdu vystěhovat, jinak nebude jiné řešení než vystěhování za asistence policie. Odmítal jste, křičel jste, choval se neurvale, dokonce jste sdělil, že zavoláte policii naopak vy.



Delegátka mi volala, že pán odmítá opustit AP6/7. Řekl jsem, ať policii zavolá, že pokud jí nezavolá on, že jí musí zavolat ona. Dokonce jsem jí to dal jednoznačným pokynem, že už neexistuje jiná verze. Verze doplacení rozdílu ceny vzhledem k výšce doplatku mne ani nenapadla, navíc problém byl  i v tom, že v celém komplexu jsou jen tyto dva velké typy apartmánů, jeden byl plný cizinců, druhý t. č. neoprávněně blokovaný.



Proběhl i telefonát se mnou i mojí spolupracovnicí. Vzhledem k tomu, co jsem zažil osobně po krátkém telefonátu, a co zažila i jinak má těžko „vytočitelná“ spolupracovnice, nebylo jiné cesty.  



Píšete o zdravotních komplikacích pí. Ch. v důsledku stěhování…. Při příjezdu, kdy vám delegátka dávala špatné klíče, se vám nelíbilo umístění ve 3. patře, že matka má artritidu. Večer po zjištění záměny jste řekl jako jeden bod obhajoby, že si vzala prášek na spaní. Během pobytu jste o zdravotním stavu též nehovořil a předpokládám, že od druhého dne plně lyžovala. Stěhování proběhlo tak, že jste nic nenesl, vše bylo převezeno autem, přenesení do studia zvládla delegátka a recepční.  Závěr si jistě každý rozumný člověk udělá sám. Předpokládám, že jste jen koukal, jak ženy nosí zavazadla a ani nepoděkoval.  V průběhu pobytu jste prý měl jen nějaké divné poznámky a pochyby mimo tuto událost, nic více.



Delegátka musela odejít, osobně předat náhradní ubytování klientům, kteří dorazili nakonec na správné místo až ve 21.30 hod.. Při odchodu jste průvodkyni sdělil, že se stěhovat nebudete, že počkáte na policii.



Opoždění klienti s náhradním řešením ubytování souhlasili, proběhlo jejich ubytování.



Byla volána policie, policie měla výjezd, funkční jen záznamník, takže jsem dal pokyn k vystěhování za asistence policie (i recepce) nejpozději následující den, určitě tento apartmán nenechávat k dispozici. Když se delegátka spolu s Heidy vrátila, byli jste již sbalení. Ve 22.00 hod. proběhlo ve spolupráci s průvodkyní a recepční Heidy a osobního vozu přestěhování, ve 22.20 bylo přestěhování ukončeno.



Dle informace, kterou máme, jste obdrželi studio ST3, bylo o málo lepší, než jste si zaplatili, nakonec to byl katalogový typ B.



 



Závěr:



1. upřímná omluva a vysvětlení padlo ihned při prvním kontaktu od delegátky, není proto důvod opětovné omluvy. Pokud čekáte omluvu CK za následující jednání, tak to nepřipadá v úvahu. Opak bych očekával!     



2. kompenzaci za změnu a nutnost stěhování z AP do ST – tzn. neuklízet první den, neuklízet ani v den odjezdu, TV zdarma jste nepřijali, svým postojem a chováním jste se této kompenzace zřekl. Jistě jste si všiml, že ani já, ani má spolupracovnice nereagovala na vaše slova při telefonickém hovoru s námi po 21. hodině: „…“.když se přestěhujeme, co za to dostaneme“…



3. ve vaší stížnosti není ani slovo k situaci, do které jste dostal svým postojem přijíždějící klienty, klienty, kteří si na rozdíl od vás tento apartmán zakoupili.



4. na finanční kompenzaci a jinou újmu nemáte oprávněný nárok, pomoc a kompenzaci za 30 minut nepohodlí s výpomocí jste odmítl.  Následnou ztrátu radosti přesunu z AP6/7 do ST3a komplikace daný večer jste si způsobil sám sobě, rodině i třetí straně.



Neuvažoval jsem, že bych poskytl nějakou další kompenzaci po návratu, už vůbec ne kompenzaci na další zájezd, očekával jsem spíše to, že se po této osobní ostudě ani neozvete.



Věřím, že dodržíte svá slova a už nikdy s námi nepojedete, z databáze jsem vás již vyřadil v lednu.



Nám podobné postoje a jednání jedinců opravdu vadí.



Informujte ohledně storna i sl. M. D..



Vaše stížnost je v plném rozsahu neoprávněná. Mé vyjádření považujte za konečné, nic vám ale nebrání se obrátit na spravedlivý soud, ostatní dříve vyslovené výhrůžky nedoporučuji.



S pozdravem CK INTERTRANS



Intertrans

Šárka Švambergová 23.08.2017

V neděli 30.7.2017 jsme se vrátili z pobytového zájezdu ve Španělsku. Dovolená v pořádku, ale ke zpáteční cestě máme výhrady. Že autobus společnosti Intertrans (patrový Neoplan) pro opravu přijel déle, samozřejmě chápu. Po naložení našich zavazadel jsme ujeli pár set metrů a dotahoval se řemen alternátoru, také chápu. Co ale ne, byl technický stav a stáří vozu (prý 15 let) na tak dalekou cestu. Od samého začátku bylo slyšet klepání ze zadní osy autobusu, což raději nechci domýšlet následky takové poruchy za jízdy. Na klidu nedodali ani řidiči, na kterých byl dosti patrný stres a napětí. Časovou ztrátu se snažili dohnat rychlou jízdou, ta udivovala hlavně okolní řidiče, které jsme předjížděli. Na rychloměr bylo ze sedadel vidět. Zašla jsem v Plzni do cestovní kanceláře říct, že vypravovat takový autobus přes půl Evropy je hazard se zdravím a životy cestujících. Pán (ani neuznal za vhodné se představit,později jsem se dozvěděla, že to byl majitel CK pan Jíša) na mne a ještě druhou paní ze zájezdu dosti nevybíravě vyjel, že jestli nechceme chválit, říkáme nesmysly, ničemu nerozumíme a doporučil zůstat u žehličky, a do toho že zas nebude mluvit on. Přiznávám, že člověka s tak arogantním chováním co předvedl, jsem snad ještě nepotkala. „Tak že pane Jíšo, rozhlédněte se kolem sebe. I ženy jsou řidičky autobusů, kamionů, opravují, jsou na technických, či vývojových postech a leccos znají. Nemusí být někým naočkovány, jak jste nás osočil. Asi se obklopujete špatnými lidmi, že máte takový názor. Vaším chováním odradíte zákazníky, a bez nich vydělávat nebudete . . .“ Špatný dojem z cesty nebyl jen můj, další lidé z autobusu si prý budou stěžovat v CK Inex, jejíž klienty jste vezl společně s námi.



 



REAKCE CK INTERTRANS s.r.o.:



Dobrý den, paní Švambergová, jak čtu, nedalo vám a rozhodla jste se veřejně poškodit CK a mé jméno. Sdělila jste mi, že rozumíte autobusům, ale zdroj zkušeností jste mi tehdy, ani později neřekla. Asi tedy víte, že každý dopravce, každý autobus, každý TIR s sebou vozí určité náhradní díly, řemeny nevyjímaje. Já jsem reagoval otázkou (na spadlý řemen, který vás “ovlivnil” časově pouze 1x, podruhé dávali řidiči během pauzy na konci ES, pak už 1500 km nebyl žádný problém) že vám se nikdy nerozbila pračka, žehlička? A vy napíšete co napíšete níže. Autobus problém s nápravou neměl, ani později do dnešního dne, ujel od té doby dost poznávacích zájezdů. Pro informaci, jedná se o 2 patrový autobus, ihned pod podlahou v přízemí je vozovka a kontakt gum s nerovnostmi je více slyšet na rozdíl od autobusů, kde pod podlahou ještě zavazadlový prostor plný zavazadel. Z vašeho zájezdu se nikdo další nevyjádřil negativně k dopravě, k zájezdu, ani u dalších akcí s tímto busem jsem neměl jedinou negativní reakci k busu. Autobus je stále pěkný, udržovaný, popis najdete na www.intertransplzen.cz. Není problém si počíst anketní lístky klientů na dopravu týden co týden před akcí i po akci s tímto autobusem, klienti se dají i zpětně náhodně oslovit. Kluci padající řemen vyřešili velice dobře a rychle, vyměnili napínací kladku během plánované zastávky pro klienty. Pokud moji reakci  nazýváte arogancí, tak jsem jen reagoval na vaše prvotní a pro mne nepřijatelné a neskutečné osočení. Něco podobného jsem dlouho nezažil. Slušnost ano, ale každá komunikace má své meze. Jinak naši klienti jsou i letos velice spokojení, váží si našich výborných řidičů, průvodců a pohodlných autobusů. Ti kluci co jeli, to jsou hodní kluci, neřeknou vám co si myslí. S pozdravem Kamil Jíša, CK INTERTRANS



 



Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.