dovolená v Řecku, na Kypru, v Turecku, eurovíkendy v Istanbulu
Adresa: | Mánesova 1825/44, Plzeň, 301 00 |
E-mail: | zajezdy@ckafrodita.cz |
Rok založení: | 2010 |
Provoz od roku: | 2012 |
Právní forma: | společnost s ručením omezeným |
Člen ACCKA: | ne |
Člen ACK ČR: | ne |
Pondělí: | 9:00 - 18:00 |
Úterý: | 9:00 - 18:00 |
Středa: | 9:00 - 18:00 |
Čtvrtek: | 9:00 - 18:00 |
Pátek: | 9:00 - 18:00 |
Sobota: | zavřeno |
Neděle: | zavřeno |
Zájezd na Kypr, Famagusta od 18.08. do 30.08 2016, Hotel Long Beach
Vše, co CK Afrodita inzerovala, bylo pravdivé. Příjemné ubytování, krásné moře, výborné jídlo a neskutečně ochotný a usměvavý personál. A navíc ještě delegát Standa Janoušek - příjemný, schopný, nápomocný, výborný organizátor, snažící se, abychom všichni byli spokojeni a dovolenou si užili. Kéž by bylo více takto profesionálně se chovajících mladých lidí! Na pobytové zájezdy k moři jezdíme s rodinou téměř každoročně. S CK AFRODITA jsme jeli poprvé - velká spokojenost, tudíž určitě to nebylo naposled. Podobně se vyjadřovali i ostatní účastníci zájezdu. Děkuji a přeji hodně úspěchů. Mgr. Milada Vrbová
Dobrý den,
zažili jsme letos v říjnu krásnou dovolenou na severním Kypru a to právě díky CK Afrodita - byl jsem s nimi už v minulosti na Krétě a vše jako tehdy bezva klapalo, delegátka Markéta byla skvělá, ve všem nám vyšla vstříc a dobře se o nás starala, takže mi nezbývá než tuto destinaci a hlavně cestovku Afroditu všem vřele doporučit :-)
Dobrý den,
v období od 8.6.-15.6.2015 jsme byli na dovolené s CK Afrodita v lokalitě Severní Kypr – místo Lapta – LA Resort hotel. S pobytem jsme byli poměrně spokojeni, vše odpovídalo dané ceně zájezdu. Nicméně dobrý dojem kazil přístup slečny/paní/ delegátky. Její chování bylo velmi odměřené, arogantní a neprofesionální. Nabyli jsme dojmu, že jsme tam kvůli ní, namísto ona kvůli nám.
Např. v neděli 14.6., den před odletem, jsme měli schůzku v 11.30 hod. Vzhledem k tomu, že někteří účastníci se dostavili dříve, velmi neochotně mi podávala opakovaně informace, neboť je řekla již před mým příchodem, byť jsem přišla ještě před časovým termínem. Totéž se opakovalo u dalších účastníků, kteří přišli v přesný čas, a to již odkazovala na písemné informace.
Po našem příletu v brzkých ranních hodinách / 03.00 hod přílet + odbavení + odjezd do hotelů + ubytování/ jsme měli první schůzku již v 11.00 hod, tedy cca po 5 hodinách spánku. Nedomnívám se , že se jedná o vstřícný přístup ke klientům, neboť schůzka, s ohledem k časnému rannímu příletu, mohla být klidně posunuta ve vhodnější čas. I přes tuto nevýhodu se k nám, dle mého pocitu, delegátka chovala jako učitelka ke školákům.
Jezdím každý rok na dovolenou a vždy využívám služeb různých CK. Rozhodně nikdy nebyly problémy s chováním a vystupováním delegátek CK, naopak . S Vaší CK jsem jela poprvé a bohužel, musím konstatovat, že dojem z poskytovaných služeb kazí zcela jednoznačně vystupování delegátky.
Chtěl bych s vámi sdílet jak ostudně české CK nakládají se svými zákazníky a proč už s žádnou českou CK nikdy nikam nepojedu "
24.09.2012 jsem objednal a zaplatil přes cestovní agenturu Zajezdy.CZ u cestovní kanceláře CK Afrodita inzerovaný 4 denní zájezd do Istanbulu pro 2 osoby v termínu
27.09-30.09 s odletem z Vidně .
Nikde v nabídce na internetu CK Afrodita , tak ani v nabídce Zájezdy. CZ nejsou uvedeny pro tento zájezd časy odletů z Vídně a zpátečního letu z Istanbulu .
Naivně jsem očekával i u české CK aspoň určitou míru péče o zákazníka a serióznost cestovní kanceláře .
Byl jsem šokován když jsem zjistil teprve po zaplacení a obdržení letenek a pokynů k odletu že odlet z Istanbulu je v 5:20 ráno !
Pak se tedy jedná o 4 denní zájezd pouze technicky (tak aby to právně bylo OK , že ano ) a ani 3. noc není pro klienty plnohodnotná , když se klienti musejí na letiště dostavit ve 3:20 ráno , tedy opouštějí svůj hotel v CCA 2:20 ráno.
Jednaní CK Afrodita je jistě v tomto ohledu extrémně neseriozní a neprofesionální = sděluje časy odletů až po zaplacení zájezdu a sleduje pouze svůj zisk na úkor plnění normálních očekávání platících zákazníků.
To je že klienti nebudou nuceni opouštět zaplacenou noc hotelu uprostřed této noci a navíc bez zaplacené snídaně .
Když jsem volal zastoupeni Zájezdy CZ 24.09. 2012 ve 12:45 abych prodiskutoval možnost změny casu odletu - mi pan prodejce kterého jsem se dovolal sdělil že prodejce se kterým jsem původně jednal je mimo kancelář a že mi zavolá až se vrátí za cca 1 hodinu.
Samozřejmě že mi nikdo nezavolal .
Zato mi následně ve 12:46 téhož dne na můj mobilní telefon přišla textová zpráva :
"debile naletel jsi " .
Byla poslána pres SMS bránu z počítače tak , aby se nedal dohledat odesílatel ( sdělení O2 se kterými jsem tuto zprávu diskutoval ) .
Nicméně je zcela zřejmé kdo a z jakého důvodu tuto zprávu odeslal.
Tímto chci varovat před chováním a praktikami uvedených subjektů ty kteří by se eventuelně mohli splést jako se stalo mě .
Mě už se to dále nestane , už nikdy nevyužiji “ služeb “ českých CK .
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.