Pobytové zájezdy u moře - Řecko, Chorvatsko, Itálie, Španělsko, Turecko, Bulharsko, eurovíkendy
Adresa: | Josefská 21, Brno, 602 00 |
E-mail: | info@aeolus.cz |
Rok založení: | 2003 |
Provoz od roku: | 2003 |
Právní forma: | společnost s ručením omezeným |
Člen ACCKA: | ano |
Člen ACK ČR: | ne |
Pondělí: | 9:00 - 18:00 |
Úterý: | 9:00 - 18:00 |
Středa: | 9:00 - 18:00 |
Čtvrtek: | 9:00 - 18:00 |
Pátek: | 9:00 - 18:00 |
Sobota: | zavřeno |
Neděle: | zavřeno |
S CK Aeolus nemám příliš dobré zkušenosti. V našem ubytovacím zařízení měla pouze velmi podřadné pokoje (ty hezké měly zahraniční CK a CK Firo-Tour). Přesto nám CK Aeolus neváhala naúčtovat příplatek za hezčí pokoj v patře. O změně nás informovala 4 dny před odletem s odůvodněním, že nevěděli jaké pokoje mají nasmlouvané (půlka sezónny a navíc se na stránkách chlubili, že je to jejich nejoblíbenější ubytovací zařízení..) a že jestli se nám to nelíbí, ať odstoupíme od smlouvy. Samozřejmě by pro nás byl dost problém měnit termín dovolené a 4 dny před odletem už moc výběr nebyl, takže nás zahnali do kouta a my museli akceptovat. Po měsíci opakovaných urgencí nám milostivě vrátili příplatek za pokoj v patře (ano, měli problém nám vrátit naše peníze za příplatek, za který nám nic nedali) a reklamaci nám otloukli o hlavu s tím, že nenašli na svém chování žádné pochybení. Kupodivu. Takže s CK Aeolus již osobně nikdy nepojedu. Samozřejmě se jedná jen o můj osobní názor, takže nikomu neříkám, jak se má rozhodnout, ale moje zkušenost s nimi je mizerná. Zájezd jsme také koupili přes Invii, která ve sporu sloužila jen jako přeposílač e-mailů, přidanou hodnotu neměla.
Děkujeme Vám za pěknou dovolenou, kterou jsme prožili díky Vaší CK Aeolus od 20.5. – 10.6.2016 v Řecku, v Sárti.
Bohužel ne všechno bylo úplně v pořádku.
1) Cesta tam. Bylo by dobré, aby jste proškolili řidiče.
a) Rychlá jízda za průtrže mračen ( na silnici kaluže a proudy vody ).
b) Rychlá jízda po úzkých, klikatých silnicích i v noci.
c) Řidiči téměř nekomunikovali s účastníky zájezdu
d) Příliš komplikovaná organizace svozů.
2) Cesta zpět.
a) Místo plánovaného odjezdu v 16 hod. jsme odjížděli již v 11 hod. z důvodu nedostatku času, ale po určité době jsme zastavili na 4 hod. na parkovišti před obchodním domem ( obuv, kosmetika, oblečení, ..)
b) Další 4,5 hod. zastávka před OD Tesco u Budapešti ( čekání na autobusy ).
c) Domníváme se, že vaši řidiči jsou přetěžováni. Přestože se snažíte dodržovat předepsaný normy ( doby jízdy, odpočinku, atd. ). Bylo by vhodné zamyslet se nad jejích zatížením. Člověk není stroj, viz nedávná vážná havárie vašeho autobusu se smrtelnými následky.
3) Ubytování. Dle vašeho katalogu jsme si objednali 15.12.2015 ubytování ve studiu Pirofani s tím, že do objednávky jsme uvedli, že prosíme o ubytování v horním patře s výhledem na moře. Nechtěli jsme být ubytování v suterénu pod silnicí. Objednávka byla vaší kanceláří potvrzena. Jaké však bylo naše překvapení, když jsme dorazili do studia a bylo nám sděleno, že bydlíme v suterénu pod silnicí a po otevření venkovních i studiových dveří nás omámila vůně žumpy. Požádali jsme delegáta o změnu ubytování. Zpočátku se situace zdála několik hodin neřešitelná, ale díky našemu mladému delegátovi Michalovi se vše vyřešilo k naší velké spokojenosti.
4) Delegáti. Během pobytu jsme vystřídali 3 delegáty, kteří si vzájemně předávali informace a ne vždy bylo vše v pořádku. Všichni delegáti ale byli příjemní a snaživí.
Přes všechny nepříjemnosti s ubytováním a cestou se nám dovolená líbila a nadále bychom chtěli s vaší CK cestovat. Doufám, že provedete patřičná opatření, aby cestování s vámi bylo bezpečné a plnili jste požadavky na ubytování, které si klient objedná a nebo jste klienta informovali, že jeho požadavek nelze splnit.
Děkuji za pochopení s pozdravem Zdeněk Polcar
Vzhledem k silně negativní zkušenosti, kterou jsem v měsíci září získal s firmou, která si říká Řecká cestovní kancelář Aeolus, s.r.o., upozorňuji všechny n problémy, které by je také mohly potkat. Tato CK, sídlící v slovenské Nitře, se totiž ke svým klientům chová naprosto neprofesionálně a výraz dodržování smluvních podmínek je pro ni asi stejně důležitý a závazný, jako pro naše politiky slova čest, pokora a pravdomluvnost.
U CK Aeolus, která má pobočky v Praze i Brně, jsme si objednali poznávací zájezd do itálského Toskánska, nazvaný „Toskánsko – víno, delikatesy a historie“ a konaný na konci měsíce září. Slibovali nám standardní podmínky, tedy – mimo jiné – také dopravu luxusním klimatizovaným autobusem, vybaveným WC a TV, s možností nákupu teplých i studených nápojů. Měli jsme být nejprve převezeni z Brna do Bratislavy a odsud – v pozdních hodinách (úterý 23.9.2014, cca 22,30 – 23,00 hod.) – se mělo odjíždět do Itálie. A bohužel platilo jen to mělo. Po příjezdu do Bratislavy nám bylo sděleno, že autobus se porouchal a bude nám zajištěna náhradní doprava. Průvodkyně nám sdělila, že nemá žádnou hotovost, ale že nám objednala taxíka, který si máme sami zaplatit a který nás odveze k hotelu Devín, kde můžeme na recepci čekat na autobus. Eura za taxi nám prý CK Aeolus později nějak proplatí. Taxi jsme si nevzali a čekali dál na nočním parkovišti na břehu Dunaje. Až později jsme se dozvěděli, že toto místo se „proslavilo“ množstvím trestných činů, včetně nedávno spáchané vraždy.
Vzhledem k silně negativní zkušenosti, kterou jsem v měsíci září získal s firmou, která si říká Řecká cestovní kancelář Aeolus, s.r.o., upozorňuji všechny návštěvníky stránek Turistika.cz na problémy, které by je také mohly potkat. Tato CK, sídlící v slovenské Nitře, se totiž ke svým klientům chová naprosto neprofesionálně a výraz dodržování smluvních podmínek je pro ni asi stejně důležitý a závazný, jako pro naše politiky slova čest, pokora a pravdomluvnost. Ale pojďme ke konkrétním údajům.
U CK Aeolus, která má pobočky v Praze i Brně, jsme si objednali poznávací zájezd do itálského Toskánska, nazvaný „Toskánsko – víno, delikatesy a historie“ a konaný na konci měsíce září. Slibovali nám standardní podmínky, tedy – mimo jiné – také dopravu luxusním klimatizovaným autobusem, vybaveným WC a TV, s možností nákupu teplých i studených nápojů. Měli jsme být nejprve převezeni z Brna do Bratislavy a odsud – v pozdních hodinách (úterý 23.9.2014, cca 22,30 – 23,00 hod.) – se mělo odjíždět do Itálie. A bohužel platilo jen to mělo. Po příjezdu do Bratislavy nám bylo sděleno, že autobus se porouchal a bude nám zajištěna náhradní doprava. Průvodkyně nám sdělila, že nemá žádnou hotovost, ale že nám objednala taxíka, který si máme sami zaplatit a který nás odveze k hotelu Devín, kde můžeme na recepci čekat na autobus. Eura za taxi nám prý CK Aeolus později nějak proplatí. Taxi jsme si nevzali a čekali dál na nočním parkovišti na břehu Dunaje. Až později jsme se dozvěděli, že toto místo se „proslavilo“ množstvím trestných činů, včetně nedávno spáchané vraždy.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.