1530 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.82 Kč
USA
1 USD = 22.04 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.49 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.2 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8.08 Kč
Turecko
1 TRY = 4.52 Kč

Vyhledávání cestovek

JOHOHO v.o.s.

Cestovní kancelář pojištěna u ERV pojišťovna, a.s.
+420 608 224 181
Logo - JOHOHO v.o.s.

okružní plavby na moři

Adresa: Brocno 17, Štětí, 411 08
E-mail: info@johoho.cz
Rok založení: 2009
Provoz od roku: 2011
Právní forma: veřejná obchodní společnost
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ano

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • okružní plavby


Přehled recenzí


Johoho

Viliam Szocs 23.02.2018

Právě jsme skončili již druhou plavbu lodí pořádanou CK Johoho, zastoupenou panem Tomášem Benešem a paní Benešovou. Chtěl bych touto cestou poděkovat za velice profesionální, obětavý a přitom přátelský přístup při organizaci zájezdu. Tuto CK mohu všem dalším cestovatelům vřele doporučit. Ještě jednou díky. Pokud se nám povede ještě jednou se vydat na takto úžasnou dovolenou, tak volba je jasná. Jedině s  CK Johoho. Skvělá logistika, precizní příprava a organizace před plánovaným odjezdem, dokonalá informovanost o jednotlivých akcích na pořádaných výletech při vylodění a osobní přátelský přístup ke všem frekventantům zájezdu povyšuje tuto CK nad anonymitu velkých cestovních kanceláří. Přeji moc úspěchů.



Johoho

Jaroslav Pavelec 19.12.2017

Nedávno jsme se vrátili z nádherné plavby Středozemím od CK Johoho a nezbývá než konstatovat, že to byla asi naše vůbec nejlepší dovolená. Klobouk dolů si zaslouží především naše paní delegátka. Hlavně za velmi kvalitní a praktické informace na každodenních schůzkách i mimo ně. A to jak z navštívených měst, tak i co se týká každodenního života na lodi. Bylo toho pro nás opravdu hodně nového a neznámého, a tak musíme ocenit, jak se toho všeho cestovka zhostila. Od prvního telefonu do CK až po závěrečné rozloučení velmi přátelské a lidské jednání, což jsme ocenili nejen my, ale i ostatní účastníci. Dovolenou s CK Johoho si rozhodně zase někdy zopakujeme a případným cestovatelům za nás můžeme plavbu s Johoho jen doporučit. J a D Pavelcovi.



Johoho

Lada Škorníková 09.12.2017

Uplynulo třičtvrtě roku od návratu z naší dovolené se zmíněnou CK. Vzhledem k hlubokým prožitkům hlavně cestou zpět, jsem si musela nechat odstup.Cestujeme s manželem od roku 1990 nejméně 2x ročně. To co se nám stalo letos byl zlý sen. Až dnes můžu myslím zcela bez emocí okomentovat naší dovolenou. V dubnu tohoto roku jsme se zúčastnili 12 denní okružní velikonoční plavby s CK Johoho. Vzhledem k tomu, že jsme si okružní plavbu vybrali poprvé, chtěli jsme mít k dispozici delegáta.  A opravdu není potřeba. Odjížděli jsme z Janova, CK zajistila autobusovou dopravu do Janova z ČR a zpět. Plavba probíhala vcelku dobře, téměř denně jsme měli informační schůzky. Až potud vše v pořádku. Bohužel jsme dostali velice hlučnou kajutu, pozor všem cestovatelům na lodi MSC Magnifica na kajutu č. 12159 a 12160.  Tyto dvě vnitřní kajuty jsou obě pod přípravnou jídel a bohužel do 1,00 hod po půlnoci máte dojem, že vám kajuta padá na hlavu. Je velmi nezodpovědné od lodní společnosti, že tyto kajuty vůbec pronajímá. A tady přesně začíná naše martirium. Samozřejmě jsme požádali delegáty, aby nám pomohli v recepci. Proběhlo to velmi rychle a stručně: toto jsou naši klienti, stěžují si na hluk. V recepci nám řekli ať zavoláme až hluk bude. A byl. Každou druhou noc. Ale to jsme již s recepcí museli řešit sami. A poměrně dost zbytečně. Ptám se na co potom je delegát? Dobře, přežili jsme to i když nám to velmi narušilo dovolenou. Cesta zpět začala podivným prohlášením řidičů že: nemají vyprázdněné toalety protože to nestihli, že nefunguje video. Ale že nefungovala  klimatizace, to nám opomněli sdělit. V polovině autobusu bylo na padnutí, v druhé polovině zima. Byl to patrový autobus brněnské firmy Lechner. A  protože jsme se vraceli na velikonoční pondělí a přes Alpy, nebylo v autobuse zrovna příjemně. Venku byly 2 stupně nad nulou a pršelo. V 17,10 jsme zastavili na odpočívadle ve Švýcarsku cca 40km od rakouských hranic. Za  3 minuty za námi zastavila švýcarská policie a autobus odstavila, nesměl opustit parkoviště, protože z něj vytékal olej a dost. Zůstali jsme tedy v nevytopeném autobuse ve velice bídných podmínkách. Řidiči nebyli schopni nás ani informovat o situaci.Až kolem šesté hodiny jsme se konečně dověděli, že autobus je porouchaný, dál jet nemůže a náhradní z Čech přijede někdy zítra ráno. Náhradní autobus byl vypravovaný z Brna! Protože cestovní kancelář jsou pouze její provozovatelé, kteří nás v Janově předali do autobusu a odjeli na další okružní plavbu ještě ten samý den, neměli jsme možnost ani nikam zavolat ani se nic dovědět. Mohla bych tuto situaci popisovat velmi podrobně a dlouho. Nechci. Prostě CK Johoho se nemůže v takovýchto případech postarat o své klienty. Na moři není signál a nikdo jiný komu by se v takovém případě dalo zavolat neexistuje. O vyrovnání se s klienty, o invektivách, které jsme si všichni při korespondenci s CK užili vrchovatě už asi nemá ani cenu psát. Prostě závěrem: Nemusíte mít v žádném případě delegáta, ale pokud přeci někdo bude jistější s ním, pak v žádném případě ne CK Johoho. Pokud se nevyskytne problém, není moc co řešit, delegáty jsem zažila už o hodně lepší, ale to je věc názoru. Pokud však problém je, a tady byl a ne malý, pak ho neřeší nikdo, až ex post a to ještě velice nevybíravě. A takovou doušku na závěr. Na Facebooku CK Johoho, kam jsem dvakrát poslala recenzi, vydržela vždy pouze jeden den! Velmi zajímavý úkaz. PROSTĚ CK JOHOHO UŽ NIKDY!!  A vřele to doporučuji i ostatním cestovatelům.



Plavba s JOHOHO

Katja Deetlefs 22.04.2016

Vcera jsme se s celou skupinou vratili z nadherne mini plavby na lodi MSC Fantasia perfektne organizovane manzely Benesovymi z cestovni kancelare JOHOHO. Vsechno vsude klapalo, pocasi se nam vydarilo a i cesta busem byla v pohode. S dcerou moc dekujeme za nezapomenutelne zazitky a tesime se na dalsi plavbu!



JOHOHO

Katerina Deetlefsova 22.02.2016

V listopadu 2015 jsme se vratily z plavby po Stredomori, perfektne zajistene Cestovni agenturou JOHOHO. Komunikace s Johoho byla od prvniho kontaktu perfektni a vsechny nase otazky byly vzdy do detailu zodpovezene.



Dekujeme manzelum Benesovym za perfektni instrukce a informace vcas zaslane pred plavbou a za jejich osobni peci a ochotu pri samotne plavbe. Velmi si toho vazime, hlavne po tom velkem zklamani, ktere jsme zazili s Diamond Travel. JOHOHO vrele doporucujeme, hlavne jako cestovni kancelar s lidskym a individualnim pristupem ke kazdemu zakaznikovi.



JOHOHO v.o.s.

Jarmila a David Lhotákovi 25.02.2015

Po třech týdenních super plavbách (s jinou CK) jsme tentokrát vybrali plavbu  s CK JOHOHO. Rozhodli jsme se vzít s sebou naše maminky (přes 70 let), aby na vlastní oči viděly a zažily všechno to, co na plavbách zažíváme my. Vybrali jsme pro ně  miniplavbu západním Středomořím na 5 dní/4 noci, s dopravou, delegátem a příznivou cenou na lodi MSC Splendida v listopadu 2014. Od prvního telefonického dotazu ohledně plavby přes následné další dotazy až po zakoupení plavby rychlé, vstřícné a milé jednání. Pokyny k odjezdu v dostatečném časovém předstihu. Cestovka nám vyšla vstříc, vzhledem k věku našich maminek a zdravotnímu stavu jsme požádali o vhodná místa a seděli jsme na čtyřce dole v patrovém busu, cesta do i z přístavu naprosto v pohodě a bez problémů. U stolu v restauraci na lodi jsme měli místa u jednoho stolu a též se podařilo zajistit kajuty vedle sebe, navíc na velmi strategickém místě hned za recepcí, takže orientace byla snadnější. Během miniplavby 2 schůzky, vysvětlení, co a jak na lodi,  tipy k návštěvám destinací, možnosti dopravy od lodi, vše velmi podrobné, což ocenili především klienti poprvé na plavbě. Měli jsme štěstí, jako delegáti s námi byli manželé Benešovi i s dcerou, potencionální delegátkou. Celkově velká spokojenost, můžeme jen doporučit, sami jsme se rozhodli na základě kladných zkušeností v diskuzi na cestovatelském webu Orbion. Chválíme i vždy aktuální webové stránky CK JOHOHO včetně zajímavých informací na FB. Děkujeme.



CK JOHOHO

Jana Lechnerová 15.12.2014

Dobrý den ,



Chtěla bych touto cestou uvést na pravou míru některé nepravdivé a hlavně přehnané vyjádření paní Zdenky Hajnové



Vzhledem k tomu , že jsem dopravní firma , která zabezpečuje dopravu pro CK JOHOHO troufám si říci , že velice dobře známe jak CK JOHOHO , tak manžele Benešovi.



CK JOHOHO je seriozní zavedená a velice dobře fungující CK a manžele Benešovi jsou nejen profesionálové ale zároveň zapálení lidé , kteří svoji práci dělají s velkým nasazením a láskou .



Co se týče uvedeného zájezdu , cesta do i z Janova proběhla bez sebemenších problémů, pouze na zpáteční cestě došlo k běžné silniční kontrole ve Švýcarsku , která trvala 45min.



Tuto skutečnost nemůže bohužel ovlivnit ani CK ani dopravce , důležité je , že vše bylo v pořádku a autobus mohl bez problémů pokračovat v cestě.K žádné dopravní nehodě , jak píše paní Hajnová nedošlo , nevím a také nechápu , jak si vůbec může dovolit něco takového napsat…



Nyní bych se ráda vyjádřila za sebe i za manžela jako klient CK JOHOHO , s touto CK jsme již absolvovali dvě plavby , vždy jsme si mohli zakoupit plavbu buď s českým delegátem nebo bez něj.



Vybrali jsme si plavbu s českým delegátem a nelitovali jsme ,bylo o nás postaráno na 100% , od nástupu do autobusu v Brně po celou dobu plavby  a zpět.V případě , že si někdo zakoupí plavbu bez českého delegáta, je to pouze jeho rozhodnutí a nemůže pak hodnotit něco , co si nezaplatil!!!U každého zájezdu má CK JOHOHO poznámku, zda se jedná o zájezd s delegátem nebo bez něj !!!



V průběhu plavby bylo několik schůzek a na nich nás vždy manžele Benešovi velice podrobně informovali o všem , co bylo potřeba , pokud měl nějaký klient problém nebo dotaz,



věnovali se mu individuálně nehledě na čas.



Co se týče slev a balíčků – vše co nám bylo nabídnuto nebo slíbeno bylo za strany CK dodrženo .



Tuto CK mohu tedy vřele doporučit



CK JOHOHO

CK JOHOHO 01.12.2014

Vážená paní Hajnová,



velice nás mrzí, že takto reagujete po absolvovaném zájezdu s naší CK. Víme že se asi nelze úplně každému zcela zavděčit, ale požadování služeb, které nebyly inzerovány, zakoupeny ani zaplaceny na hodnotící severy dle našeho názoru rozhodně nepatří. A už vůbec ne uvádění nepravd či dokonce záměrných lží. Využíváme tedy našeho práva na odpověď a uvádíme na pravou míru zmiňované skutečnosti:



 




  1. Nezastupujeme žádnou německou cestovní agenturu. S lodní společností MSC Crociere máme oficiální zastoupení pro ČR a SR.

  2. Zájezd, který si paní Hajnová zakoupila,  nikdy nebyl inzerován s českým delegátem , ani v cestovní smlouvě nic takového uvedeno nebylo. Pokud organizujeme plavbu s delegátem, vždy je to výslovně uvedeno. Pořádáme i takové plavby kde součástí služeb delegát je, ale v prodeji je několik set lodí ve stejný čas po celém světě a všude delegáta mít nelze. Navíc tuto službu si paní nezaplatila, tudíž je podpásové se takové služby domáhat účelově negativními recenzemi .

  3. Slevové balíčky na nápoje našim klientům vždy nabízíme a mají možnost si je u nás před plavbou zakoupit. Děláme to především  v zájmu našich zákazníků, jelikož na lodi bývají obvykle tyto balíčky již o 15 % dražší.  Tuto možnost využila i paní Hajnová a zakoupila balíček 514 na 14 ks litrových lahví vody v celkové ceně 734,80 Kč.  Při přepočtu  ceny na 1 lahev tedy ve svém příspěvku nepodloženě nadhodnotila cenu o 63,18 %, což není málo. To, že je si toho vědoma , dokazuje i citace z jejího emailu: Cituji: „Prosím o radu, kod 514 je podáván i k večeři, nebo se jedná jen o vyzvednutí 14-ti kusů nealko vody  při vstupu na loď ??? “ Podotýkám, že tento dotaz jsme samozřejmě zodpověděli. Také bychom rádi upozornili, že původně byly balíčky objednané dva a jeden následně klientkou zrušen. Běžně tyto nadbytečné administrativní úkony máme zpoplatněny a i u nás, i u lodní společnosti podléhají stornopoplatku, ale v rámci vstřícnosti jsme paní Hajnové nic neúčtovali. Také jsme měli dosti práce s klubovou slevou klientky, kterou jsme jí poskytli v dobré víře, že si dodatečně vyřídí registraci v MSC Klubu. Je smutné, že tato registrace se jí zdařila až na základě našich instrukcí a ne dle informací předchozí CK či jejího delegáta.

  4. Na lodi jsou všechny informace a zajímavosti uvedeny v denním programu. Ten dostávají denně do kajuty zrovna tak delegáti, jakož i ostatní cestující. Stačí si jej prohlédnout, o nic nikdo pak nepřijde. Navíc denní program je i na recepci stále k mání.

  5. Autobusová doprava byla součástí zájezdu a žádná sleva na dopravu nikdy nikde nebyla z naší strany uváděna ani inzerována. Není tedy jasné, na jakou slevu se zde paní Hajnová odkazuje. Zcela pomineme odkazy na naší konkurenci, nechť si čtenáři sami přečtou jejich recenze a udělají si sami obrázek.  

  6. K žádné nehodě ani neopatrné jízdě po cestě nedošlo. Toto tvrzení rozhodně není pravda. Před výjezdem ze Švýcarska byl autobus kontrolován. Šlo o systematickou kontrolu všech vozidel nad 3,5t a  kontrola dle jízdního záznamu trvala 50 minut, nikoli 2 hodiny, jak paní přehnaně uvádí. Vše bylo v pořádku a nedošlo samozřejmě ani k žádné sankci. Kontrole policie nelze při sebelepší vůli CK zabránit. Nepravdivost tvrzení o pokutě lze dovodit i podle jednoduché skutečnosti, že švýcarská policie samozřejmě neuděluje pokuty v eurech, jelikož měnou je zde švýcarský frank.

  7. K chování řidičů můžeme uvést jen to, že jsme se dotazovali jiných cestujících a dostali jsme pouze kladná vyjádření. Navíc řidiče osobně známe a nikdy v minulosti na ně stížnosti nebyly. Více o tomto ale tvrdit nemůžeme. Došlo-li skutečně k nějaké neochotě, přijměte prosím naší omluvu.

  8. K vysazení klientů v Plzni uvádíme, že autobus ve večerních hodinách projel skrz město kratší trasou po silnici 26, oproti výrazně delší objížďce po D5 (každý může porovnat na mapě). K žádnému podstatnému zdržení zde rozhodně nedošlo a nikdo z pasažérů nevznesl dle našich informací proti tomu žádný protest. Navíc, časový plán zájezdu byl dodržen.

  9. Závěrem:




  • Klientka obdržela veškeré sjednané a zaplacené služby

  • Zcela byl dodržen harmonogram zájezdu

  • Klientka nebyla uvedena v omyl při koupi zájezdu

  • Nebyly inzerovány žádné slevy ani služby, které by nebyly dodrženy

  • Nebyl porušen žádný předpis ani nařízení

  • Neobdrželi jsme žádnou reklamaci ani stížnost klientky



CK JOHOHO

Zdenka Hajnová 25.11.2014

Musím, ač nerada napsat hodnocení na cestovní kancelář JOHOHO:  pokud chcete na plavbu lodí s CK JOHOHO zvažte: cestovní kancelář zastupuje německou agenturu MSC- plavba luxusních lodí.   CK JOHOHO Vám sice zabezpečí poukazy, ale neposkytne průvodce na lodi, neposkytne žádné slevy, jako např. v jejich kompetenci je možné poskytnout klientům slevové balíčky na pitný režim na lodi / zde docela drahé balené vody  jen 9kusů  Vás vyjde na 770Kč/ 



Na lodi jsme se dozvěděli, že cestovní kancelář má poskytnuté slevy pro klienty např. dát jim slevové balíčky na pitný režim, nebo poskytnout slevy na výlety z lodi   atd…. Ze strany CK JOHOHO se jedná jen zaslání podrobných informací  na výlety, ale nic Vám to nepomůže, skutečnost je pak úplně jiná !  V nabídce jsme využili i jejich údajnou slevu na autobusovou dopravu, pokud ji srovnáte např. s nabídkou CK Diamond Travel, tak zde žádná sleva nebyla.  Jinak řidiči  /jen jeden byl neochotný/ díky neopatrné jízdě poškodil další auto ve Švýcarsku,  před státní hranici  nás zastavila policie a stáli jsme 2 hodiny na  parkovišti a čekali, až se vše vyřeší. Myslíte si, že nám řekli řidiči pravdu ??? Zaplatili pokutu 200Eu a nás to stálo zdržení 2 hodiny ! Dále pak přes protest klientů zajížděli zbytečně do centra Plzně, kde vysadili 4 lidi, bez ohledu na ostatní, kteří  jeli až na Slovensko a trápilo je zpoždění autobusu.  Doporučuji Vám – jeďte na plavbu lodí  jen se schopnou cestovní kanceláří, která tam má delegáta !   Na poslední chvíli jsou i na lodi sdělovány informace zástupcům cestovních kanceláří, hezké akce  a slevy Vám pak uniknou. Proč podporovat prodejce od stolu, kteří těží na naší důvěře a proč si kazit  tak hezkou dovolenou na krásné lodi ?



CK JOHOHO

J. Čečetková 27.08.2014

Dobrý den, ráda bych vložila na Vaše stránky kladné hodnocení CK JOHOHO - okružní plavby. Děkuji CK JOHOHO, jmenovitě p. Benešovi, za vstřícnost a ochotu při výběru okružní plavby. Individuální přístup ke klientovi, maximální ochota, snaha vyhovět, zajímavá nabídka okružních plaveb. Jelikož pracuji ve školství, čerpání dovolené během školního roku je problematické, není snadné mimo hlavní prázdniny vycestovat. CK JOHOHO se snažila maximálně vyhovět našim požadavkům. Děkujeme moc.



Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.