1530 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.57 Kč
USA
1 USD = 21.7 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.38 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.07 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8.18 Kč
Turecko
1 TRY = 5.53 Kč

Vyhledávání cestovek

Pantour s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u ERV - Evropská pojišťovna
+420 222 300 000
Logo - Pantour s.r.o.

dovolená u moře v Řecku a Turecku

Adresa: Revoluční 763/15, Praha 1, 110 00
E-mail: info@pantour.cz
Rok založení: 2007
Provoz od roku: 2007
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: 10:00 - 15:00
Neděle: 10:00 - 15:00

Zařazení v kategoriích

  • pobytové zájezdy


Přehled recenzí


Pantour

Tomáš Jaspar 01.11.2017

Moje zkušenost z CK Pantour: Po příletu na řecký ostrov Rhodos 25.6.2017 jsme obdrželi příletové informace že paní delegátka za námi přijde až 3 den, což nás trošku zarazilo když jsme tam byli pouze na 8 dní ale to jsme ještě přešli. Když přišel osudný den D kdy měla paní delegátka dojít tak nějak nedorazila. Po telefoní urgenci nám bylo sděleno že o nás NEVÍ nicméně jsme se domluvili a sešli se. Vše nám povykládala a nedostatky na pokoji také vyřešila. Zbytek dovči jsme si užili a přišel čas odjezdu na nástěnce bylo napsáno odjezd v 6 ráno. když v půl 7 autobus nepřijel tak jsme se snažili dovolat delegátce a ta měla vypnutý telefon. A tak jsme se vydali na letiště samovolně s obavami o odlet letadla. Dostali jsme se tam a hned jsme reklamovali že autobus pro nás nepřijel. Paní delegátka z jiného místa to s námi řešila, nicméně výsledek byl takový že autobus pro nás přijel v a odlet by jsme stihli. Tím vše skončilo. Po příletu jsme napsali stížnost kde jsme vše vylíčili a jako odpověď nám na naše stížnosti toto:



cituji dopis "Delegátku jste kontaktoval až 3 den, ta se vás dotázala, zda chcete, aby osobně za vámi na hotel přijela. Řekl jste jí, že o osobní schůzku nemáte zájem. Delegátka vám zodpověděla vaše otázky po telefonu a i vám upřesnila, že informace k odletu najdete na info nástěnce"



V den odletu byl vypsán předpokládaný pick up u vašeho hotel v cca 06:15. Čas odletu byl v 08:55 a check-in se uzavírá 45 minut před odletem. Byl tedy velký časový prostor pro váš transfer, který trvá od hotelu na letiště pár minut. Transfer bohužel zpoždění měl, avšak byl stále v limitu dojezdu letiště. Delegátka bohužel žádný zmeškaný hovor neměla, pouze řidič volal do kanceláře, že jste do transferu nenastoupili, dle sdělení časové posloupnosti jste se museli u hotelu minout. Je nám líto, avšak rozhodnutí nečekat na transfer a jet na letiště taxi službou, bylo pouze vaše osobní svobodné rozhodnutí. Ohledně zmiňované ceny nám místní taxi služba sdělila, že cena 50 € za cestu na letiště neodpovídá, obvyklá cena je 20€ - 25€, pokud by si řidič chtěl „přivydělat“ tak max. 35€, ale v žádném případě 50€. Takže z CK Pantour už nikdy více!!



Pantour

Jan Kynčl 07.08.2017

Pantour už nikdy více!!!! Nejhorší dovolená jakou jsme kdy zažili. Předražený zájezd s nejnižší kvalitou služeb. Byli jsme na Rhodosu v hotelu Comfort Asterias (Aesterias) v oblasti Theologos. Jídlo se nedalo jíst - řeckou kuchyni nečekejte. Ubytování velmi podprůměrné. Na pláži se nedalo koupat (byla určena pro kiting) a výhled máte na krásný smradlavý komín. Co víc si na dovolené přát! My jsme si dovolenou zkazili, ale vy co se ještě rozhodujete, máte šanci tomu předejít: NENALEŤTE JAKO MY A ZÁJEZDY PŘES PANTOUR NEKUPUJTE!



Pantour

Jana 02.07.2017

Od 22.6-29.6 letošního roku jsme byli na dovolené v Bulharsku v Pomorie. Dovolenou jsme vybírali nejen dle ceny, ale i fotek,které jsou k dispozici. Interhotel Pomorie a jeho okolí vypadá dle fotek skvostně, nicméně. Před hotelem je postavené přístaviště, které od hotelu odděluje drátěný plot, smrad po chodbách je neskutečný, bohužel ve druhém patře, kde jsme měli též jeden pokoj, byl tento zápach cítit i v pokoji. All inclusive, tak nějak divně. Jídlo vlažné, na to, že je třeba jídlo doplnit, musel člověk nepříjemnou obsluhu upozorňovat, Lobby bar 3 dny otevřen pouze do 20 hod. Ck Pantour nemá v Pomorie ani zastoupení, figuruje tam nějakým záhadným způsobem nějaký klub Mageland. Za celou skupinu 5 lidí musím pouze konstatovat, že jsme se nechali bohužel nachytat na krásně nafocené fotky. V případě zájmu mohu poslat i fotky skutečného stavu, který určitě neodpovídá tomu, nač se člověk těšil. Upozornění pro lidi, kteří by se snad stále ještě rozmýšleli. Klientelu hotelu tvoří z 99,9 % Rusové a Bulhaři, kteří tam jezdí možná, něco jako do lázní. Slušné chování jim absolutně nic neříká, jsou schopní Vás srazit při čekání ve frontě, kdy se snažíte nandat si jídlo. Lehátko a slunečník nemáte šanci získat, pokud si nenařídíte budík na časnou ranní hodinu a ani pak nevíte, zda-li Vám prostě věci neshodí během chvilky, kdy si jdete na recepci třeba jen pro pití. Jejich chování zkousne buď hodně silná nátura, nebo podobně se chovající člověk, což nám je proti srsti. Za mě už s CK Pantour nikdy, neboť se mi nechce věřit, že o všem výše popsaném nevědí.



Pantour

Pantour 30.11.2016

Ráda bych touto cestou sdílela své negativní zkušenosti se službami CK Pantour. Po příletu na Krétu nám bylo sděleno, že kvůli technickým potížím budeme na 2 noci ubytováni v jiném hotelu, než jsme měli zakoupený. Byl sice formálně ve stejné kategorii, ale realita naprosto odlišná – za prvé se nacházel v jiném letovisku, byl tam šílený hluk z dálnice, malé pokoje, bez bazénu. Za to nám byly slíbeny kompenzace: sleva na zapůjčení auta a možnost využívat poslední den pokoj až do času odjezdu (ve večerních hodinách). Auto jsme odmítli (stále to vycházelo dráž než místní půjčovny) a s druhou kompenzací nakonec souhlasili.

Při přesunu do objednaného hotelu ale opět nastaly problémy. Pokoj pro nás ještě neměli nachystaný, takže jsme si měli nechat kufry na nehlídané recepci a téměř dvě hodiny čekat. Naprosto zbytečně proflákaný půlden, což na 10 denní dovolené pocítíte. Po druhém ubytování už tedy vše probíhalo víceméně bez problémů. U delegátky jsem se po celý týden několikrát ujišťovala, zda poslední den pokoj opravdu budeme mít. Na zprávy příliš nereagovala, ale když jsme si ji odchytli, dušovala se, že určitě ano. Jaké bylo ale naše překvapení, když nám v den odjezdu kolem 11. hodiny sdělila, že pokoj nakonec volný není a do 12 hodin ho máme vyklidit. Nechápu, proč o změně alespoň neinformovali dopředu, to hotel snad dopředu netuší, koho a kdy bude ubytovávat?! Pak už nezbylo, než sepsat reklamaci. Na tu CK reagovala tak, že vše bylo v souladu se Všeobecnými smluvními podmínkami, i po našem odvolání. Podle zákona jsou možná z obliga, ale jedná se o naprosto nevstřícné jednání, na spokojenosti klienta jim vůbec nezáleží. Zjevně prodávají zájezdy více klientům současně; jen ze skupiny, která s námi letěla letadlem domů, byly alespoň čtyři další takové rodiny. Výrazně nedoporučuji s touto CK cokoli podnikat!



Pantour

E. Procházková 25.10.2016

Chtěla bych se podělit o zkušenost s CK Pantour.  Byli jsme s nimi poprvé koncem září na Rhodu v hotelu Hercules a zřejmě i naposled. Byl to zájezd na poslední chvíli, všechny brněnské CK měly vyprodáno nebo už neměly letenky, proto jsem sáhla po této CK, i když i já si přečetla spoustu negativních recenzí, ale i těch kladných, zkrátka již nebyla jiná možnost, buď s nimi a nebo až příští rok, byl to poslední termín i ubytko. Proto jsem se prvně informovala, zda mají letenky z Brna a bylo mi řečeno, že samozřejmě. Tak jsem tedy objednala, zaplatila a začala se těšit. Týden před odjezdem mi zavolala slečna z cestovky, že není možný přílet zpátky do Brna a nabídla buď zkrácený pobyt z 12 dnů na týden s příletem do Brna a nebo naopak o 2 dny prodloužený, ale s návratem do Prahy. Obojí jsem odmítla, ze zdravotních důvodů volíme vždy pouze Brno, aby cesta byla pokud možno co nejkratší a týdenní pobyt je zas příliš krátký. Navíc jsem zrovna nemohla nic řešit, protože ten den jsem byla na vyšetření v nemocnici. Ovšem po příjezdu večer domů mě čekal email s pokyny i s potvrzenými letenkami s odletem i příletem do Brna, voucherem a vším ostatním. Den před odletem ovšem z Pantouru zavolal manažer, že není letadlo zpátky do Brna a nabídl v tom samém termínu možnost letu na Santorini, ovšem zase s návratem do Prahy. Tak jsem se pomalu začala smiřovat s tím, že letos už nikam nepojedem. Za půl hodiny ovšem volal znovu, že by byla možnost zpáteční cesty do Bratislavy a nabídl jako kompenzaci proplacení jízdenky na vlak zpátky do Brna. Protože jsme byli už nachystaní, měla jsem rezervované auto, nakonec po zvážení jsem souhlasila. Měli jsme odlétat v poledne, to jsme měli domluvený odvoz na letiště, přišlo však nové potvrzení letu s příletem do Bratislavy, ale z Brna už jsme měli odlétat až večer, slibované jízdenky nedorazily. A od této chvíle komunikace vázla. Nakonec mi aspoň přišla zpráva, že jízdenky nám předá až delegátka pro příletu na Rhodos. Docela jsem měla strach, aby nám na letišti neřekli, že nás tam vůbec nemají a my zas nejeli zpátky domů. No, bylo to tak napůl. Potížím jsme se ani nadále nevyhnuli. Na letišti v Brně při odbavování byl na seznamu jen manžel, mě tam museli nechat následně dopsat, naštěstí to nebyl takový problém, takže jsme odletěli oba. Po příletu se i ke stánku Pantouru po delší době dostavila mladá opálená slečna Bára a že se o nás bude během pobytu starat. Nasměrovala nás do autobusů, nás dva přivezl do správného hotelu, recepční na nás i v noci čekal, dostali jsme pěkný pokoj v horním patře, jak jsem požadovala, zda to byla náhoda nebo zařídila CK, nevím. O něco později přijeli z ostravského letadla a obojí byli ubytovaní v suterénu. Druhý den jsme měli schůzku, na úvodní chodíme aspoň ze slušnosti, i když po těch letech cestování se už většinou nic nového nedozvíme. Delegátka dorazila, podala pár informací o ostrově pro ty, co tam byli poprvé a s tím, že jiné schůzky nebudou a uvidíme se až zase na letišti. Tam že nám také předá ty vlakové jízdenky. Nástěnku že tam nemají, ani informační knihu a informaci o odletu nechá den předem na recepci. Pokud něco, že máme volat, zprávy že nečte a neodpovídá na ně. To bylo naposled, co jsme slečnu viděli, protože nepřišla ani na to letiště. Vše by snad bylo v pohodě, kdyby se nám po 3 dnech po návratu z pláže z pokoje neztratily peníze. Volám delegátce, samozřejmě nepřijela, jen posílala zprávy, to najednou uměla, volat jsem vždy musela já. Stejně se nevyřešilo nic, peníze byly pryč…k tomu spousta protelefonovaných.Hotel se k tomu postavil tak, že dveře nebyly násilně poškozeny, tak si je paní asi někam založila. No, do plavek asi. Přitom dveře při našem návratu nebyly zamčené, ale jen přivřené. A neztratilo se úplně všechno, jen část, aby se na to snad nepřišlo. No nevypovídá to o něčem? Zloděj z venku by přece vzal všechno. Nebo ne? Nevím, jestli má někdo podobnou zkušenost. Ale nám se za téměř 30 pobytů v Řecku nikdy neztratil ani knoflík. K dovršení všeho poslední den k večeru přijdem z pláže, informace o odletu žádná, recepce nic neví, po návratu z večeře nic nového. Několikrát volám delegátce, telefon je hluchý. Píši zprávu, kdy máme odjezd, žádná odpověď. Volám na hot line cestovky, dozvídám se, že se spojili s delegátkou a informace visí na nástěnce. V noci pak následně přijde zpráva i od delegátky s dobou odjezdu. Samozřejmě ráno na nástěnce nic není. Na to letiště tedy pak raději ani nepřišla, byla tam jiná, ochotná, dostali jsme i tu slíbenou jízdenku na vlak z Bratislavy do Brna, pak už jsme se v naší režii docela v pohodě dostali domů, i když o několik hodin později, než by tomu bylo z Brna. Omlouvám se za obsáhlý příspěvek, zřejmě i na nás muselo jednou dojít po vesměs kladných zkušenostech s mnoha různými cestovkami. Prostě „když se daří, tak se daří“. Alespoň ta příroda stála při nás. Strávili jsme 11 slunečných dní bez jediného mráčku. Alespoň na obloze. Ale byly to nervy…



Pantour

Kubista 22.09.2016

Chci se podělit o zážitek s agenturou zajezdy a ck pantour. Měli jsme zaplacený zájezd, doma letenky, vouchery, vše jak má být... 4 dny před odletem přišel email z agentury zajezdy.cz - náš zájezd je zrušen, ck sdělila, že hotel vyhlásil "stopstav", navrhují náhradu... Náhrada byla mimo termín, do nějaké díry, za jiných podmínek... Závěr. Pantour náš pokoj prý /jedna paní povídala a druhá si to napsala/ poskytl jinému žadateli. Co je jim do dvou důchodců. Podáváme stížnost na ČOI a varujeme na všechny strany. Doporučujeme ostatním cest. agenturám nespolupracovat. Špína padá i na ně, hlavně na ně. Peníze vrátili rychle, prý aby nám zavřeli pusinky :o) Kdybychom si prošli dříve stránky a reference na Pantour, asi bychom si to zvolili jinou ck. Za lenost a blbost se platí.



Pantour s.r.o.

Radana Kubíčková 15.07.2013

Koupili jsem si od cestovní kanceláře Pantour s.r.o. zájezd na Krétu do letoviska Gouves hotelu Blue sky beach **** all inclusive a to v termínu od 2.6.2013-9.6.2013.
Před odjezdem byla řádně podepsána sjednaná cestovní smlouva na hotel Kategorie First Class **** (4 hvězdičky) spolu s popisem služeb, které budou po dobu pobytu poskytovány a nabízeny.
Ubytování dle sjednané cestovní smlouvy jsme ihned druhý den reklamovali u přidělené delegátky z důvodu neodpovídajícího ubytování, špíny, koroze, plísně, zápach, řady nefungujícího zařízení. Volali jsme několikrát na uvedená čísla CK do Prahy, kde přislíbili, že se bezodkladně ozvou zpět s návrhem řešení. Do této chvíle se bohužel nikdo neozval. Dne 5.6.byl předán reklamační protokol osobně panem Kubíčkem v agentuře v Praze (vyplněn zatím jednostranně) s tím, že se okamžitě řeší náš přesun do jiného hotelu. Bohužel bez odezvy.


CK Pantour

Monika Lankašová 27.11.2012

Dobrý den,ráda bych využila těchto možností o podělení se a zároveň i radu,jak dále postupovat s nedořešenou reklamací
a chováním CK Pantour.

Letošní dovolenou jsem poprvé vybrala u této CK hlavně proto,že nabízela dovolenou v Turecku,menší hotel,pokoje s výhledem do zahrady,All Inclusive s označením **** /Hotel Aperion Beach/,i dost příznivou cenou.

Ještě před zaplacením celkové částky jsem se dotazala na umístění pokojů a výhled,protože jsme na dovolenou vzali rodiče mého přítele /r.n.1933,1930/ :-)) !

Slečna na pobočce CK potvrdila vše,co bylo i v jejich nabídce. Skutečnost byla bohužel, jiná.
Už pokyny k odjezdu,které jsem obdržela, hotel označovaly jako *** !Neřešila bych,kdyby bylo vše,jak CK slibovala.

Ubytovaní jsme bohužel nebyli vůbec v hotelu,ale v nějakých vedlejších chatkách s výhledem přímo/cca 25m/ na letní divadlo s každodenním animačním programem!
Ihned při první schůzce jsem informovala delegáta CK a požadovala okamžitou výměnu pokojů do hotelu,který byl v nabídce uveden.Po dlouhém dohadování a nepříjemnostech se podařil vyměnit alespoň pokoj pro rodiče s výhledem na bazén...Zahrada žádná nikde nebyla.
Naše ubytování,tedy druhý pokoj, řeším s CK dodnes,marně...na poslední e-mail,kde prosím o vyznačení skutečností,(na které se CK odvolává) v původní nabídce,(zasílám ji v příloze)....přestala CK reagovat!


Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.