1530 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.69 Kč
USA
1 USD = 21.74 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.42 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.14 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8.34 Kč
Turecko
1 TRY = 5.94 Kč

Vyhledávání cestovek

Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Cestovní kancelář pojištěna u ERV pojišťovna, a.s.
+420 466 611 006
Logo

rodinná dovolená u moře, na horách

Adresa: Na Strži 65/1702, Praha 4, 140 00
E-mail: pardubice@fischer.cz
Rok založení: 1999
Provoz od roku: 1999
Právní forma: akciová společnost
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • poznávací zájezdy
  • pobytové zájezdy


Přehled recenzí


Fischer

Miluše Šobrová 24.08.2017

Dovolená s CK Fischer 8.-19.7.2017 Řecko,Kos,Tigaki hotel Gaia Village 3 dospělé os.+dítě 2roky a dítě 7 let; odlet z Prahy ve 4,50h.

1) Podmínky k odjezdu jsme po cca 7 urgencích obdrželi 12hod. před odletem (doplatek jsme uhradili na začátku května,takže ne na LM)!!! a ještě se špatnými údaji - např. z dvou letého dítěte byla na letence dospělá osoba atd.a NIKDO z cool centra nebyl schopen nám sdělit, zda to je problém nebo ne, kromě poslední zřejmě kompetentní duše, která řekla, že to problém není, ale stávat by se to nemělo.

2) Po přistání na Kosu nás nevyzvedla delegátka - prý údajně řešila reklamaci zavazadel. Transfer do místa určení jsme si museli sehnat sami - i když jsme ho měli v podmínkách (obcházet busy před letištěm s dětmi a zavazadly  není zrovna nic příjemného) a delegátku jsme viděli až na info schůzce.

3) V hotelu o nás nikdo něvěděl, delegátka nikde, chtěli po nás jiné papíry než jsme měli k disposici (předložili jsme vše co jsme měli-všechny údaje byly správně), a pak sáhodlouhým způsobem jsme díky unavenému dvouletému dítěti získali konečně ubytování.

4) Informační schůzka druhý den s delegátkou sl.Klárou Jakubcovou - řekla pouze naučené fráze; na obyčejnou otázku jak fungují telefony na pokojích - jestli přes recepci nebo přímo- odpověď neznala; kontaktní desky s pokyny od CK na mě prý už nezbyly; zajímavá místa na ostrově hlavně pro děti - krčila rameny; takže věru vyčerpávající informace. Ujala se nás náhodně delegátka od jiné CK a velmi ochotně nám pomohla a vše vysvětlila -přitom nemusela; ta naše byla vskutku odbornice!!>:ocelou dobu pobytu jsme ji neviděli - o její profesionalitě se dá dost pochybovat!!! Snídaní v den odjezdu jsem u ní ověřovala 3x. Prý nám bude otevřena jídelna nejprve v 6,15h- na recepci nám řekli, že dostaneme balíček. Pak že bude jídelna otevřena v 6,30h.- opět odpověď s balíčkem (v 6,45h.), tak pak rezignovala a řekla, že tedy asi jo!!  Dobu odjezdu transferu napsala na 6,25h.-což se jaksi neslučovalo s předáním snídaňového balíčku a na další telefonát mi sdělila, že asi pro nás přijede jiný transfer. Pokud bych jí telefonicky nežádala o tyto informace,nejspíš by nám uletělo i letadlo. Takže - tato delegátka je naprosto neschopná, flegmatická a velmi neprofesionální!!

5) Závěr: CK Fischer má o vás jako o klienty zájem do té doby, dokud nemají vaše peníze na svém účtě!!! Věřte, že pak jim jste úplně ukradení. Takže s Fischerem NIKDY VÍCE!!!



CK Fischer

Ivana a Jaroslav Svobodovi 24.08.2016

Dobrý den, včera jsme se vrátili z dovolené z Nesebaru s CK Fischer a rádi bychom se podělili s naší zkušeností s touto CK. Profesionální přístup a vstřícné jednání provázeli naši dovolenou již od našeho odletu z letiště, následně přivítání na letišti v Burgasu. Po příjezdu na hotel jsme byli ihned ubytováni v pěkném, čistém pokoji a následně nás přivítala naše delegátka Ilona Pospíšilová ( velmi milá a příjemná paní ) , která nám nabídla možnosti výletů, vysvětlila vše kolem pobytu , předala kontakt na sebe ( kdyby cokoliv ) a popřála příjemnou dovolenou.

Celá dovolená proběhla naprosto v pohodě, hotelová restaurace bezchybná, služby hotelu perfektní. Prostě vše na jedničku. Moc děkujeme za příjemný týden a ještě jednou bychom rádi touto cestou paní delegátce I.Pospíšilové za vše poděkovali.



CK Fischer

Tereza 27.05.2015

Dobrý den,

čtu zde samá negativa. Chci přispět pozitivně.

Vloni jsme si poprvé koupili zájezd od CK Fischer a byli jsme maximálně spokojeni. Měli jsme nejdříve obavy, protože jsme byli zvyklí cestovat s Čedokem. Všechno ale klaplo na jedničku s hvězdičkou. Letěli jsme na Krétu - delegátka na letišti i v hotelu super! Dokonce jsme dostali v hotelu i lepší pokoj než jsme měli zaplacený - bylo vidět, že mají klienty od Fischera v oblibě. Můžu tedy vřele doporučit. Ne nadarmo letos CK Fischer očekává vyšší zisky. 

Přeji hodně štěstí.



CK Fischer

Bílek 07.04.2014

Po dovolené na Gran Canaria v únoru 2014 od CK Fischer a.s. se dovolujeme podělit o zážitky a nepěkné praktiky této CK. Dle smlouvy jsme si zaplatili 7 nocí, které nám jmenovaná CK zkrátila o 1 noc. Odlet měl být odpoledne, ale my jsme vstávali ve 2,00 hodin ráno, odjezd od hotelu ve 4,00 hod. ráno.Bez zaplacené snídaně formou bufetu/pouze 2 trojuhelíčky chleba,pomeran¬č,jablko/Někte¬ří bez snídaně a obědu all incl. Odpověď na naši reklamaci zněla, že část noci je také noc /zaplacená námi/. Přitom cestující od pořádající CK Travel Service letící s námi, dostaly hned v letadle fin. odškodnění, omluvu a ještě vouger pro let po evropě tam i zpět zdarma. My dostaly pouze písemnou omluvu s nějakými plky až po třech týdnech a ještě jsme si musely o ní napsat. Asi běžná praktika této cestovky. S těmito vychytralci již n i k d y necestujeme

CK Fischer

ppopop2 25.03.2014

Ahoj,
máte někdo zkušenosti s kanceláří FISCHER a jejich poznávacími zájezdy?
My jsme byli ve Francii a ta průvodkyně byla tak hrozná, že jsme se odpojili!
Je to tak vždy?
Díkes.

CK Fischer

Irena Chvojková 14.10.2013

Dobrý den,
na základě článku o CK Fischer a.s., která letos očekává rekordní výsledek hospodaření, bych chtěla širší veřejnost seznámit za jakou cenu. Mám osobní zkušenost s CK téměř 20 let a proto se domnívám, že to není rekordním nárůstem zájmu klientů o její služby, ale na úkor těch klientů, kteří jí dosud zbyli. CK nyní redukuje své náklady na minimum. Ty tam jsou doby, kdy předávala bez vyžádání ucelené složky dokladů k zájezdu s logem firmy vč. visaček na kufry. Což by až tak nevadilo, nemá zájem o propagaci tímto způsobem, je to asi její nová obchodní strategie. Ale co je u CK s tak velkým ziskem hodně zarážející, že při platbě zájezdu platební kartou začala připočítávat klientovi poplatek ve výši 2% z placené částky. Předání Pokynů k odletu vč. Voucher zasílá, pokud může, klientovi elektronicky k vytištění - opět náklady klienta.
Zhoršila se i komunikace prodejce s klientem při uzavírání Cestovní smlouvy. Její zástupci na prodejních místech pouze deklamují to, co je v katalozích nebo na internetu. Žádné další důležité informace o vybrané destinaci nesdělují. Např. letos se změnila požadovaná platnost pasu ze tří na šest měsíců po návratu z Egypta. Dne 26.09.2013 nebyli do Egypta odbaveni dva páry klientů této CK, protože si sami tuto skutečnost nezjistili. Neměla by být u seriozní CK první otázka při zájmu o koupi zájezdu do této země v režimu Last minute nebo Super Last minute na platnost pasu? Vkrádá se totiž myšlenka, že by mohlo jít pouze o to, aby zákazník bez ohledu na reálnost uskutečnění cesty CK zájezd zaplatil a pokud si situaci včas uvědomí, přijde na CK s prosbou o výměnu za jinou destinaci a pokud mu CK vyhoví, bude rád, že to tak dopadlo. A CK si udržela klienta, protože kdyby ho předem upozornila na letošní zdvojnásobení potřebné délky platnosti pasu, možná by koupi neuskutečnil. Je to úmysl, špatně nastavený proces prodeje nebo jen důsledek úsporných opatření CK i v oblasti lidských zdrojů?
Zhoršila se i kvalita delegátů. Např. dne 28.09.2013 na Krétě delegátka CK v autobuse sice klienty přivítala, ale nesdělila, že řidič autobusu nebude zajíždět před hotel Mareblue Neptuno Beach Resort. Řidič pak zavazadla všech klientů – 11 dospělých a jedno dítě - vyložil na chodník rušné hlavní silnice a každý si je musel rychle odnést, protože úzký chodník úplně zatarasila. Hotel byl vzdálen cca 80 m. Přitom většina byli senioři, a jak pak bylo i diskutováno při úvodním setkání, ve skupině pěti přátel s velkými zdravotními problémy. Delegátka jim sdělila, že se to tak u tohoto hotelu praktikuje vždy, a to z důvodu úzké příjezdní ulice pro velký autobus. Na jejich žádost pak, že se pokusí zařídit odnesení několika kufrů při odjezdu. Nezařídila nic. A na odjezdové místo na hlavní silnici přijel pro klienty minibus, který by se zajetím před hotel problém neměl. Nemohla delegátka zařídit, aby minibus přijel před hotel? Nemohla, nechtěla nebo neměla zájem? A pokud je smluvně dané, že se před tento hotel nezajíždí, neměla by seriózní CK na tuto důležitou skutečnost upozornit klienta již při zájmu o koupi? Opět, možná by pak, při vědomí svého hendikepu, koupi neuskutečnil.
Domnívám se, že právě těmito – pro CK drobnými - „patáliemi“ každým rokem počet klientů CK Fischer a.s. ubývá, ale na zisku to není vidět, protože ten asi mj. narůstá právě těmito "úspornými" opatřeními.

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.