1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.24 Kč
USA
1 USD = 23.62 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.9 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.63 Kč

Vyhledávání cestovek

Delfín travel s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u ERV pojišťovna, a.s.
+420 277 775 909
Logo

specialista na Španělsko a západní Sicílii, zájezdy pro seniory

Adresa: Biskupská 3, Praha 1, 110 00
E-mail: info@delfintravel.cz
Rok založení: 2007
Provoz od roku: 2007
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno



Přehled recenzí


Defín travel

Hana Raková 04.08.2018

Varuji pred CK Delfin travel, s kterou mam negativni zkusenost jiz pri sjednavani zajezdu. Po odeslani rezervace zajezdu mi prislo potvrzeni rezervace na mail, avsak dale zadne smluvni podminky, ani dalsi instrukce, ktere deklarovali obrazem poslat. Nebyli schopni mi ani poslat smlouvu. Kdyz jsem sama urgovala CK po mesici, aby mi vyridili ucinenou rezervaci, rekli mi, ze mi rezervace propadla, protoze nemam uzavrenou smlouvu??!!! Pani jeste byla hodne drza. Jeste, ze jsem s nimi neodjela, kdovi, co by me cekalo.



Delfín travel

Milena Sedláková 28.01.2018

V červnu 2017 jsme byli s Delfin Travel na poznavacim zájezdu na Sardinii. Před odletem nam hotel několikrát měnili, ale nakonec ubytování v Country Horse Resortu bylo docela prijemne. Stravovaní formou bufetu bylo dost náročné s ohledem na množství lidi: tvořily se fronty, některá jídla nebyla doplňována, ale i to jsme byli schopni tolerovat. Nejslabší byl však výkon delegatky, Slovenky provdané na Sardinii, která nas na poznávacích letech doprovázela. Nebyla schopna výlety organizačně zvládat, neposkytovala dostatečne informace, ktere jsme od ni jako od průvodce očekávali. Nebyla zlá, ale spise velmi nezkušená a někdy asi také i pohodlná. Ostatní delegátky v miste ubytování jsme nepotřebovali, jejich existence nam nebyla vůbec zřejmá.



Delfín travel

Jiřina B. 11.05.2017

Ráda bych napsala recenzi na CK Delfín Travel. Vloni jsme byli na jejich zájezdu na Mar Menor a byli jsme opravdu nespokojení. Hotel Cavanna spíše 3* (rozhodně ne 4*). Velké fronty u bufetu na jídlo, navíc ne moc chutné. Tvrdé maso, přílohy stále stejné. Lehátka u hotelu příjemná, když vám tam ale zrovna nešpacírují zástupy lidí, kteří jdou k léčivému bahnu. Ale nejhorší asi byly delegátky. Vůbec se nestaraly o své klienty, jen o prodej výletů. Letos jedeme s konkurenční CK na podzim do hotelu Mangalan, který jsme dostali na doporučení od našich přátel, tak doufáme, že si to konečně užijeme, protože jinak se nám Mar Menor moc líbil.



Delfín travel

Jitka Machurová 22.10.2016

Rádi bychom všechny potenciální klienty CK Delfin travel s.r.o. varovali před zájezdy Senior 55+. S manželem jsme si zaplatili dovolenou v destinaci Vacances Menorca Resort (22. - 29.9.2016), s plnou penzí, oba jsme slavili životní jubileum, takže jsme nic nechtěli ponechat náhodě. Až při cestě z letiště do "naší" destinace, jsme se dozvěděli, že jedeme na opačný konec ostrova - stejně, jako ostatních cca 25 účastníků zájezdu. Namísto čtyřhvězdičkového hotelu jsme skončili v apartmánovém komplexu na severu ostrova (strava- jednotvárná, chudá, smažené polotovary, pláž 10 min od ubytování, pokoje v nevyhovujícím stavu, neuklízené po celou dobu pobytu). Tento ubytovací komplex nebyl ani v nabídce této CK, natož aby odpovídal původně zaplacenému hotelu. V polovině zájezdu jsme měli možnost se přestěhovat do původní destinace - neporovnatelné podmínky, ochotná delegátka, možnost vyžití,... přesto jsme oba velmi zklamáni přístupem CK Delfin travel. Přestože předem věděla o této situaci, nikdo z dotčených klientů nebyl informován, po příletu na Menorcu jsme si popravdě připadali jako stádo ovcí. Praktiky této CK nám připomínají jednání tzv. šmejdů, kteří spoléhají na manipulovatelnost starších lidí. Manželé Jiří Slavík a Jitka Machurová.



Delfín travel

Jana Kovářová 07.08.2016

CK Delfin Travel - nejhorsi cestovni kancelar za poslednich 15 let naseho cestovani.



Zajezd 1.6. - 8.6. 2016 na Sardinii



Zkopirovana publikace hotelu uvedena na strankach  CK Delfin travel dne 3.7. 2016: PLÁŽ - Krásná písečná pláž s pozvolným vstupem do Thyrhénského moře je vzdálená cca 200 m. Slunečníky a lehátka jsou v ceně hotelu. Plážové osušky za poplatek. Na pláži je k dispozici bar. Vše, co z tohoto ostrova činí tak nádherné a přitažlivé místo, nabízí právě západ Sardinie. Okouzlující bělostné pláže s jemným pískem omývá čisté a neuvěřitelně tyrkysové moře, připomínající Karibik.



Na stiznost počtů metrů od restaurace k mori - nam vase "ochotna" delegatka Jiřina Bradacova rekla, že kdyz to je dal, nez se uvadi - cituji: " tak se aspon projdete" !!!!! Vzdalenost od hotelove restaurace na plaz je presne 650 m - mereno ocelovym pasmem. Nikdo z klientu nad 55 let by na tento hotel nejel, kdyby byl uveden pravdivy udaj. Tato vzdalenost se jeste prodluzuje o dalsich 200m od ubytovacich zarizeni.



spinava plaz od morske travy se vubec neuklizela. More je 10m od brehu cernohnede, kalne a zapachajici, jak ten nejhorsi a nejspinavejsi rybnik  ve vasem okoli.     



obcerstveni na plazi -  nebyl otevren ani jediny bar. Vodu v lahvi,  kterou jsme si vzali k mori jsme museli pit cely den jak jinak, nez teplou. V hotelu bylo v nasem tydnu ubytovano 500 hostu - info z recepce.      



-  je pravdou, ze lehatka i slunecniky byly na plazi i u bazenu zdarma, ale lehatka byla 20cm nad urovni zeme, takze nekteri se museli rozhoupat, aby z lehatka vubec vstali. Videla jsem na vlastni oci i pani, ktera se musela nejdriv z lehatka skulit na zem, na vsechny ctyri a posleze pomalu vstavala.. Na lehatkach nebyly zadne matraca.



- ubytovani -  pokoje s vyhledem na prasne parkoviste



vylety jsou ztraceny cas. My osobne jsme byli s manzelem na Costa Verde, ale jak jsem popsala v uvedene reklamaci - byl velmi drahy - 35 km tam a 35 km zpatky jsme  zaplatili za osobu 840 Kc. Vylet byl o tom, jak jsme si lehli do pisku na krasne plazi na 3,5 hodiny a pri zpatecni ceste jsme si koupili vsichni zmrzlinu -na tu jsme meli casovy limit 10 min. cely autobus - 42 lidi. Kdyz jsem mluvila s lidmi, kteri byli i na jinych vyletech - rekli, ze toto meli v bledemodrem.



- strava, to byl ten nejhorsi zazitek z celeho zajezdu do tohoto hotelu. Neni pravdou, jak mi odepisujete, ze delegatky vse kontrolovaly a jidlo bylo doplnovano. Opak je pravdou !!!!!!  Provozni hodiny na veceri byly 19:30 - 22:00 hod. Jiz 3/4 hodiny pred otevrenim stala pred jidelnou fronta cca 150 ceskych klientu. Po otevreni za 20 min. bylo lukrativni jidlo vybrano a doplnovano nebylo!!! Hlavne se to tykalo vsech pokrmu z ryb,  dale sladkosti a nektereho ovoce. Delegatky nekontolovaly doplnovani jidla. Jidlo nebylo v dostatecnem mnozstvi jak pisete doplnovano. Ve 20:30 zely misy prazdnotou. Kdyz jsem se ptala cisnika zda jidlo doplni - odpovedel mi, ze uz ne. Po 20 minutach od otevreni jidelny jsme jedli prakticky jen zbytky. Ubrusy nebyly vymeneny za celou dobu naseho pobytu !!!!!!, tzn 8 dni - byly polite, mastne, usmudlane se skvrnami. Pribory - spinave a ulepene. Pisete mi, ze na pribory byla udelana naprava. Ale co ty ubrusy? Delegatka si toho nevsimla a chutnalo ji z techto spinavych ubrusu a ulepenych priboru jist? Pokud jsme prisli na veceri kolem 21 hodiny, tak si nebylo kam sednout, protoze byly na stolech nechany pouzite pribory a nadobi. Kdyz jsem poprosila cisnika, zda by nam mohl jeden stul uklidit, tak mi odpovedel, abychom si nejaky nasli, ze toho ma hodne. Sami jsme si uklizeli stul a shaneli "ciste" (ulepene) pribory. Takhle si opravdu zaplacenou polopenzi nepredstavuji.



- animacni programy denni, nebyly zadne, pouze aqua gymnastic, ktera se skladala z poskakovani ve vode z jedne nohy na druhou a uklonu napravo a nalevo.



- animacni programy vecerni, nebyly vubec zadne, pouze se v jednom baru hralo se zpevakem, Byli jsme hrozne rozcarovani, ze se neporadaly zadne programy - humorne scenky, kouzelnik, ukazky tancu ze vsech svetadilu, akrobaticke vystoupeni atd. Vzdyt je hotel koncipovan na 900 lidi. To vsichni povinne musi chodit po 21 hod. spat? Hotel je na osamocenem miste a do nejblizsiho velkeho mesta je to mnoho km, to znamena, ze se neni ani kam vecer projit



Delfín travel s.r.o.

P. Sadovská 27.10.2015

V termínu 22.9-30.9 2015 jsem se zúčastnila zájezdu pro seniory 55+ s CK Delfín. Ubytování, stravování bylo bez nejmenší chybičky. Opravdu vhodně zvolený hotel.



Delegátky Lucie a Petra odvedly naprosto neprofesionální výkon. Převážná většina účastníků zájezdu byla z jejich přístupu velice rozladěna.



Výlet do Malagy a Ronda, kam nás provázela delegátka Petra: Po cestě do cíle oddrmolila v autobuse výklad s nepodstatnými podrobnostmi bez důrazu na podstatné věci, které bychom měli při několikahodinovém pobytu znát. Při zpáteční cestě, kdy jsme byli pod dojmy toho co jsme viděli však nepromluvila ani slovo. Zato si spokojeně vezla velký nákup z outletu v Rondu. Delegátka Lucie absolutně nespolehlivá a neprofesionální. Nabídla se že nám pošle informaci přes SMS ohledně výletu. Na tuto SMS čekám dodnes. Při nejmenším je to neslušnost ne-li arogance. Volali jsme ji z letiště, kde byly nejasnosti ve věci odbavení. Telefon nebrala !!! A ani zpět nezavolala nebo neposlala SMS. Myslíte, že je to nadstandardní servis pro seniory ?



Ale negativního bylo až dost. Chci vyzvednout přístup delegátky Jany, která vypomáhala shora uvedeným  slečnám (paním) a doprovázela nás na výlet do Gibraltaru. Odvedla nadstandarní profesionální výklad a její osobní a lidský přístup byl příkladný. Děkujeme. Postupem času některé negativní dojmy a situace ze zájezdu vyprchaly. Věřte však, že většina účastníků nebyla s Petrou a Lucií spokojena. Zkazily reputaci Vaší CK. Vyplněné hodnotící formuláře převzala od nás na lelišti Lucie. Doufám, že se dostaly do správných rukou    



CK Delfín

Admin 07.12.2014

Jednání CK Delfín je o to zajímavější, že o změně hotelu a místa věděli podle jejich mailového vyjádření již v únoru/březnu. Proto mohli na toto upozornit a event. si zajistit nového zájemce v případě storna zájezdu.



K recenzi ještě dodejme, že CK Delfín na svých webových stránkác píše, že je oficiálním partnerem španělské vlády pro program na podporu seniorské turistiky – Europe Senior Tourism.



CK Delfín

Eva Erbenová 06.12.2014

Dobrý den,



protože patřím ke starší generaci, našla jsem si v katalogu v.u. CK zájezd specielně určený pro seniory - Andalusie /10.-17.9.2014/. 



Podle katalogu se mělo jednat o hotel Playa Bonita  4* přímo u písečné pláže v  blízkosti letoviska Benalmádena. Poloha hotelu je optimální pro klidnou dovolenou a odpočinek na pláži.



Místo toho jsme byli dovezeni do přístavního rušného městečka Fuengirola do hotelu |Las Palmeras, pláž cca 200 m daleko přes promenádu a silnici. Nejde o změnu hotelu, ale o prostředí, které bylo pro dovolenou seniorů absolutně nevhodné.



Podle Všeobecných podmínek  CK Delfín měla informovat o změně , což samozřejmě neudělala. Jak mi CK m.j. sdělila, měla jsem si recenzi na hotel Las Palmeras najít na internetu event. se odhlásit po obdržení voucheru, kde byl hotel Las Palmeras uveden, t.j. cca 7-10 dnů před odjezdem. Jak by se asi  CK zachovala ?  .



Takovéto jednání ze strany CK považuji za neseriozní a tak trochu mi připomíná jednání "šmejdů" . Že by se jednalo o jeden z mnoha způsobů jak vyzrát na důchodce ?



Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.