1527 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.99 Kč
USA
1 USD = 22.9 Kč
Chorvatsko
1 HRK = 3.5 Kč
Bulharsko
1 BGN = 13.29 Kč
Maďarsko
100 HUF = 8.07 Kč
Turecko
1 TRY = 4.28 Kč

Vyhledávání cestovek

Delfín travel s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u ERV pojišťovna, a.s.
+420 277 775 909
Logo

specialista na Španělsko a západní Sicílii, zájezdy pro seniory

Adresa: Biskupská 3, Praha 1, 110 00
E-mail: info@delfintravel.cz
Rok založení: 2007
Provoz od roku: 2007
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno



Přehled recenzí


Defín travel

Hana Raková 04.08.2018

Varuji pred CK Delfin travel, s kterou mam negativni zkusenost jiz pri sjednavani zajezdu. Po odeslani rezervace zajezdu mi prislo potvrzeni rezervace na mail, avsak dale zadne smluvni podminky, ani dalsi instrukce, ktere deklarovali obrazem poslat. Nebyli schopni mi ani poslat smlouvu. Kdyz jsem sama urgovala CK po mesici, aby mi vyridili ucinenou rezervaci, rekli mi, ze mi rezervace propadla, protoze nemam uzavrenou smlouvu??!!! Pani jeste byla hodne drza. Jeste, ze jsem s nimi neodjela, kdovi, co by me cekalo.



Defín travel

Ondrej Hriczo 29.04.2018

Varuji před CK Delfin travel. Byli jsme s nimi na poznávacím zájezdu do Peru v březnu 2018. Na stížnost, že nemají služby přizpůsobené pro seniory 55+, reaguje CK takto: „skutečnost, že jsou zájezdy pořádány pro 55+ ještě neznamená, že je určen pro osoby se zdravotními problémy, sníženou pohyblivostí a rychle se unavující.“ Přestože nachodíme denně 10 km, cvičíme taichi, potápíme se a v zimě lyžujeme, není tento zájezd určen pro nás, jako cestující, a jako argument CK uvádí, že nevydržíme bez toalety 4 až 5 hodin. Při sjednávání  zájezdu jsme byli ujištěni, že se budeme přepravovat luxusními autobusy. Ale ve skutečnost jsme se přepravovali standardními autobusy, sice s toaletou, ale která se po zákazu delegáta p. Zemana nesměla používat. Kvůli zápachu. Deseti hodinová cesta z Nazcy do Arequipy byl proto naprostý horor. Moje manželka se z klimatizace nachladila, měla teplotu, potřeboval pít, ale vzhledem k zákazu používání toalety nemohla (protože když pijete, musíte na záchod) a tím se její zdravotní stav ještě zhoršoval. Jedna ze spolucestujících zvracela v autobuse, druhá chudera na ulici. Na zastávkách byly k dispozici pánské záchody přetékají fekáliemi, dámské byly většinou uzavřené. Ale opět dle CK-cituji: nemáte-li  toto zdokumentované, není to pravda. To znamená, že si musíte špinavé záchody a zvracející cestující fotit. Protože se manželce z této hororové cesty stav ještě zhoršil - dostala horečku a zánět průdůšek, museli jsme zájezd přerušit, koupit si na vlastní náklady letenky z Arequipy do Cuzca, zaplatit si hotel, tam koupit antibiotika a čekat. Jediná starostlivost delegáta  pana Z. o zdravotní stav byla SMS „ je všechno v pořádku?“ a tím skončil. A jeho výmysl, že paní si přivezla chorobu s sebou je nesmysl, není nesvéprávná aby jela nemocná na takový zájezd, když máme zaplaceno pojištění storna zájezdu. Upozorňuji proto prosím, že jakoukoliv nespokojenost musíte mít zdokumentovanou. I třeba takový zákaz používat toaletu, nebo i žádosti o teplotní korekce přechlazené autobusové  klimatizace, protože na následnou stížnost nebude brán zřetel.  CK má geniální marketingový nápad inzerovat pro věkovou kategorii 55+ aniž by poskytovala odpovídající služby. A k tomuto geniálnímu nápadu patří i inzerování průvodkyně-specialistky na Peru, archeoložky prof. B., která byla pro mne velikým zklamáním.. Ve finále zjistíte o historii Peru více na internetu. Jsme z generace, která se spoléhá na slušnost, ale u této CK se se špatnou potážete. Jak jsem již psal, pokud máte jakoukoliv stížnost na služby a stěžujete si delegátovi ihned. Musíte mít tyto rozhovory nahrané, nebo sepsané a jím podepsané, být připraven si fotit zvracející spolucestující, pokálené záchody neboť pokud toto nebudete mít, delegát vše zapře a bude lhát. Protože v nabídce CK delfín travel jsou i další, podle názvu zajímavé zájezdy, plánovali jsme s manželkou se nějakého ještě zúčastit. Po této zkušenosti…. ANI NÁHODOU !!!



Delfín travel

Jana Hlaváčová 24.03.2018

S manželem jsme se od 18.2. do 5.3.2018 zúčastnili zájezdu od CK Delfín VELKÝ OKRUH JIŽNÍM THAJSKEM 55+. Chtěla bych varovat všechny, kdo o tomto zájezdu uvažují a o CK Delfín. Uznávám, že moje chyba byla, že jsem uvěřila kladným recenzím na stránkách CK a neporovnala nabídku jiných cestovních kanceláří. Na tento zájezd jelo 58 - 60 lidí. Tak byly dvě skupiny asi po 30 lidech. CK Delfín všude informuje - "Součástí zájezdů pro seniory je nadstandardní delegátská péče: nepřetržitá péče  kvalitních delegátů zaměřená na potřeby klientů 55+. Náš delegát se o Vás bude starat od samého začátku a po celou dobu pobytu Vám bude k dispozici. Nemusíte mít strach, že něco nezvládnete, někde zabloudíte, nedomluvíte se." Nic z toho není pravda! Z Prahy s námi letěl "doprovod" pan Václav H., ten měl pomoci při přestupu v Dubaji na cestě do Thajska i zpět do Prahy. Při přestupu v Dubaji bylo průvodci úplně jedno, jestli má všechny lidi nebo 10. Každý se staral sám a další letadlo do Bangkoku i zpět do Prahy si hledal sám. Průvodce se staral jenom o svého syna, se kterým letěl na dovolenou. V Bangkoku nás rozdělili na dvě skupiny. Naše skupina měla průvodce pana Petra F. Program v Bangkoku jsem podcenila a řádně neporovnala s jinými CK. Myslela jsem si, že jako vždy nám CK ukáže a řekne co je nej ... to je omyl u CK Delfín. Pěšky, metrem ..... Pěšky obejdete nepodstatné věci. Zavedl nás do nic neříkajícího parku, kde jsme vlastně zabíjeli čas. Ano viděli jsme Zlatého Buddhu. Program ukončil pan F. v Čínské čtvrti ve 14 hod, to mu asi končila pracovní doba a každý ať si dělá co chce a dostane se kam chce, jak chce. Od hotelu prý dobrých 4 - 5 km. Královský palác, Staré město ...... nic z toho. Tím, že jsme šli na organizovanou "prohlídku", tak odpoledne jsme jsme už sami Královský palác nestihli. Myslím, že v Bangkoku je spousta památek, které určitě stojí zato vidět. Pokud, ale pojedete s CK Delfín - pan F., neuvidíte nic a nic se ani nedozvíte, není vůbec žádný výklad. Krabi - ubytování v hotelu asi 15 min pěšky od pláže. Měl jezdit na pláž hotelový bus, asi každé 2 hod. To nevím, protože jsme se ho nedočkali. To, že je to asi nejhorší strana Krabi, kde je velký odliv a vlastně se ani nevykoupete, je jedno. Ko Lanta - přesun z Krabi na Lantu byl zážitek. Žádnou horší loď už nenašli. Prý "bude klimatizace, bar s pitím" - klimatizace byl větrák, bar s pitím vana s ledem, tam nějaké pivo a cola. Za 1/4 hod nebylo nic. Loď něco strašného a touto lodí se plulo přes 2 hod. Při připlutí na nás čekal něco "jako" náklaďák, který nás odvezl na hotel. Na střechu náklaďáku si máte vyzvednout kufr .... Ubytování na Lantě v naší skupině asi odpovídalo 3*. Přejezd z Lanty na Phuket trvá skoro 6 hodin autem. Na žádný výlet jsme už nejeli, ani na zaplacený výlet na Phi Phi. Nevím, kde se vzali opějné recenze na průvodce pana Petra F. Vůbec nemám tento názor. Že by nám řekl něco o Thajsku, historie, současnost, školství .....kde jsme .... NIC. Že by byl k vidění během dne, nebo se optal, jestli někdo něco nepotřebuje....... nebydlel ani v našem hotelu. Ano, jezdil na výlety, ale ne každý den a taky ne každý na výlet jel. Myslím, že se měl zajímat i o zbytek lidí ze zájezdu, my ho na ostrově Lanta neviděli několik dní. My jsme byli s ním na dvou výletech, ale opravdu jsme se nic nedověděli. Pan F. neodpovídá ani na SMS. My, když jsme byli na poznávacích zájezdech od jiných cestovních kanceláří, tak s námi trávil průvodce celý den. Vyprávěl vše od minulosti až po současnost. Byla jsem naivní a hloupá, že jsem uvěřila CK. Tato CK šetří úplně na všem, na ubytování, na dopravních prostředcích a o průvodcích se nedá vůbec mluvit. CK Delfín má spoustu zajímavých zájezdů. Některé jsme měli s manželem v plánu jet, ale po zkušenosti s tímto zájezdem a průvodcem už nikdy. Proto píšu tuto recenzi, aby si to každý dobře rozmyslel.



Delfín travel

Milena Sedláková 28.01.2018

V červnu 2017 jsme byli s Delfin Travel na poznavacim zájezdu na Sardinii. Před odletem nam hotel několikrát měnili, ale nakonec ubytování v Country Horse Resortu bylo docela prijemne. Stravovaní formou bufetu bylo dost náročné s ohledem na množství lidi: tvořily se fronty, některá jídla nebyla doplňována, ale i to jsme byli schopni tolerovat. Nejslabší byl však výkon delegatky, Slovenky provdané na Sardinii, která nas na poznávacích letech doprovázela. Nebyla schopna výlety organizačně zvládat, neposkytovala dostatečne informace, ktere jsme od ni jako od průvodce očekávali. Nebyla zlá, ale spise velmi nezkušená a někdy asi také i pohodlná. Ostatní delegátky v miste ubytování jsme nepotřebovali, jejich existence nam nebyla vůbec zřejmá.



Delfín travel

Jiřina B. 11.05.2017

Ráda bych napsala recenzi na CK Delfín Travel. Vloni jsme byli na jejich zájezdu na Mar Menor a byli jsme opravdu nespokojení. Hotel Cavanna spíše 3* (rozhodně ne 4*). Velké fronty u bufetu na jídlo, navíc ne moc chutné. Tvrdé maso, přílohy stále stejné. Lehátka u hotelu příjemná, když vám tam ale zrovna nešpacírují zástupy lidí, kteří jdou k léčivému bahnu. Ale nejhorší asi byly delegátky. Vůbec se nestaraly o své klienty, jen o prodej výletů. Letos jedeme s konkurenční CK na podzim do hotelu Mangalan, který jsme dostali na doporučení od našich přátel, tak doufáme, že si to konečně užijeme, protože jinak se nám Mar Menor moc líbil.



Delfín travel

Jitka Machurová 22.10.2016

Rádi bychom všechny potenciální klienty CK Delfin travel s.r.o. varovali před zájezdy Senior 55+. S manželem jsme si zaplatili dovolenou v destinaci Vacances Menorca Resort (22. - 29.9.2016), s plnou penzí, oba jsme slavili životní jubileum, takže jsme nic nechtěli ponechat náhodě. Až při cestě z letiště do "naší" destinace, jsme se dozvěděli, že jedeme na opačný konec ostrova - stejně, jako ostatních cca 25 účastníků zájezdu. Namísto čtyřhvězdičkového hotelu jsme skončili v apartmánovém komplexu na severu ostrova (strava- jednotvárná, chudá, smažené polotovary, pláž 10 min od ubytování, pokoje v nevyhovujícím stavu, neuklízené po celou dobu pobytu). Tento ubytovací komplex nebyl ani v nabídce této CK, natož aby odpovídal původně zaplacenému hotelu. V polovině zájezdu jsme měli možnost se přestěhovat do původní destinace - neporovnatelné podmínky, ochotná delegátka, možnost vyžití,... přesto jsme oba velmi zklamáni přístupem CK Delfin travel. Přestože předem věděla o této situaci, nikdo z dotčených klientů nebyl informován, po příletu na Menorcu jsme si popravdě připadali jako stádo ovcí. Praktiky této CK nám připomínají jednání tzv. šmejdů, kteří spoléhají na manipulovatelnost starších lidí. Manželé Jiří Slavík a Jitka Machurová.



Delfín travel

Jana Kovářová 07.08.2016

CK Delfin Travel - nejhorsi cestovni kancelar za poslednich 15 let naseho cestovani.



Zajezd 1.6. - 8.6. 2016 na Sardinii



Zkopirovana publikace hotelu uvedena na strankach  CK Delfin travel dne 3.7. 2016: PLÁŽ - Krásná písečná pláž s pozvolným vstupem do Thyrhénského moře je vzdálená cca 200 m. Slunečníky a lehátka jsou v ceně hotelu. Plážové osušky za poplatek. Na pláži je k dispozici bar. Vše, co z tohoto ostrova činí tak nádherné a přitažlivé místo, nabízí právě západ Sardinie. Okouzlující bělostné pláže s jemným pískem omývá čisté a neuvěřitelně tyrkysové moře, připomínající Karibik.



Na stiznost počtů metrů od restaurace k mori - nam vase "ochotna" delegatka Jiřina Bradacova rekla, že kdyz to je dal, nez se uvadi - cituji: " tak se aspon projdete" !!!!! Vzdalenost od hotelove restaurace na plaz je presne 650 m - mereno ocelovym pasmem. Nikdo z klientu nad 55 let by na tento hotel nejel, kdyby byl uveden pravdivy udaj. Tato vzdalenost se jeste prodluzuje o dalsich 200m od ubytovacich zarizeni.



spinava plaz od morske travy se vubec neuklizela. More je 10m od brehu cernohnede, kalne a zapachajici, jak ten nejhorsi a nejspinavejsi rybnik  ve vasem okoli.     



obcerstveni na plazi -  nebyl otevren ani jediny bar. Vodu v lahvi,  kterou jsme si vzali k mori jsme museli pit cely den jak jinak, nez teplou. V hotelu bylo v nasem tydnu ubytovano 500 hostu - info z recepce.      



-  je pravdou, ze lehatka i slunecniky byly na plazi i u bazenu zdarma, ale lehatka byla 20cm nad urovni zeme, takze nekteri se museli rozhoupat, aby z lehatka vubec vstali. Videla jsem na vlastni oci i pani, ktera se musela nejdriv z lehatka skulit na zem, na vsechny ctyri a posleze pomalu vstavala.. Na lehatkach nebyly zadne matraca.



- ubytovani -  pokoje s vyhledem na prasne parkoviste



vylety jsou ztraceny cas. My osobne jsme byli s manzelem na Costa Verde, ale jak jsem popsala v uvedene reklamaci - byl velmi drahy - 35 km tam a 35 km zpatky jsme  zaplatili za osobu 840 Kc. Vylet byl o tom, jak jsme si lehli do pisku na krasne plazi na 3,5 hodiny a pri zpatecni ceste jsme si koupili vsichni zmrzlinu -na tu jsme meli casovy limit 10 min. cely autobus - 42 lidi. Kdyz jsem mluvila s lidmi, kteri byli i na jinych vyletech - rekli, ze toto meli v bledemodrem.



- strava, to byl ten nejhorsi zazitek z celeho zajezdu do tohoto hotelu. Neni pravdou, jak mi odepisujete, ze delegatky vse kontrolovaly a jidlo bylo doplnovano. Opak je pravdou !!!!!!  Provozni hodiny na veceri byly 19:30 - 22:00 hod. Jiz 3/4 hodiny pred otevrenim stala pred jidelnou fronta cca 150 ceskych klientu. Po otevreni za 20 min. bylo lukrativni jidlo vybrano a doplnovano nebylo!!! Hlavne se to tykalo vsech pokrmu z ryb,  dale sladkosti a nektereho ovoce. Delegatky nekontolovaly doplnovani jidla. Jidlo nebylo v dostatecnem mnozstvi jak pisete doplnovano. Ve 20:30 zely misy prazdnotou. Kdyz jsem se ptala cisnika zda jidlo doplni - odpovedel mi, ze uz ne. Po 20 minutach od otevreni jidelny jsme jedli prakticky jen zbytky. Ubrusy nebyly vymeneny za celou dobu naseho pobytu !!!!!!, tzn 8 dni - byly polite, mastne, usmudlane se skvrnami. Pribory - spinave a ulepene. Pisete mi, ze na pribory byla udelana naprava. Ale co ty ubrusy? Delegatka si toho nevsimla a chutnalo ji z techto spinavych ubrusu a ulepenych priboru jist? Pokud jsme prisli na veceri kolem 21 hodiny, tak si nebylo kam sednout, protoze byly na stolech nechany pouzite pribory a nadobi. Kdyz jsem poprosila cisnika, zda by nam mohl jeden stul uklidit, tak mi odpovedel, abychom si nejaky nasli, ze toho ma hodne. Sami jsme si uklizeli stul a shaneli "ciste" (ulepene) pribory. Takhle si opravdu zaplacenou polopenzi nepredstavuji.



- animacni programy denni, nebyly zadne, pouze aqua gymnastic, ktera se skladala z poskakovani ve vode z jedne nohy na druhou a uklonu napravo a nalevo.



- animacni programy vecerni, nebyly vubec zadne, pouze se v jednom baru hralo se zpevakem, Byli jsme hrozne rozcarovani, ze se neporadaly zadne programy - humorne scenky, kouzelnik, ukazky tancu ze vsech svetadilu, akrobaticke vystoupeni atd. Vzdyt je hotel koncipovan na 900 lidi. To vsichni povinne musi chodit po 21 hod. spat? Hotel je na osamocenem miste a do nejblizsiho velkeho mesta je to mnoho km, to znamena, ze se neni ani kam vecer projit



Delfín travel s.r.o.

P. Sadovská 27.10.2015

V termínu 22.9-30.9 2015 jsem se zúčastnila zájezdu pro seniory 55+ s CK Delfín. Ubytování, stravování bylo bez nejmenší chybičky. Opravdu vhodně zvolený hotel.



Delegátky Lucie a Petra odvedly naprosto neprofesionální výkon. Převážná většina účastníků zájezdu byla z jejich přístupu velice rozladěna.



Výlet do Malagy a Ronda, kam nás provázela delegátka Petra: Po cestě do cíle oddrmolila v autobuse výklad s nepodstatnými podrobnostmi bez důrazu na podstatné věci, které bychom měli při několikahodinovém pobytu znát. Při zpáteční cestě, kdy jsme byli pod dojmy toho co jsme viděli však nepromluvila ani slovo. Zato si spokojeně vezla velký nákup z outletu v Rondu. Delegátka Lucie absolutně nespolehlivá a neprofesionální. Nabídla se že nám pošle informaci přes SMS ohledně výletu. Na tuto SMS čekám dodnes. Při nejmenším je to neslušnost ne-li arogance. Volali jsme ji z letiště, kde byly nejasnosti ve věci odbavení. Telefon nebrala !!! A ani zpět nezavolala nebo neposlala SMS. Myslíte, že je to nadstandardní servis pro seniory ?



Ale negativního bylo až dost. Chci vyzvednout přístup delegátky Jany, která vypomáhala shora uvedeným  slečnám (paním) a doprovázela nás na výlet do Gibraltaru. Odvedla nadstandarní profesionální výklad a její osobní a lidský přístup byl příkladný. Děkujeme. Postupem času některé negativní dojmy a situace ze zájezdu vyprchaly. Věřte však, že většina účastníků nebyla s Petrou a Lucií spokojena. Zkazily reputaci Vaší CK. Vyplněné hodnotící formuláře převzala od nás na lelišti Lucie. Doufám, že se dostaly do správných rukou    



CK Delfín

Admin 07.12.2014

Jednání CK Delfín je o to zajímavější, že o změně hotelu a místa věděli podle jejich mailového vyjádření již v únoru/březnu. Proto mohli na toto upozornit a event. si zajistit nového zájemce v případě storna zájezdu.



K recenzi ještě dodejme, že CK Delfín na svých webových stránkác píše, že je oficiálním partnerem španělské vlády pro program na podporu seniorské turistiky – Europe Senior Tourism.



CK Delfín

Eva Erbenová 06.12.2014

Dobrý den,



protože patřím ke starší generaci, našla jsem si v katalogu v.u. CK zájezd specielně určený pro seniory - Andalusie /10.-17.9.2014/. 



Podle katalogu se mělo jednat o hotel Playa Bonita  4* přímo u písečné pláže v  blízkosti letoviska Benalmádena. Poloha hotelu je optimální pro klidnou dovolenou a odpočinek na pláži.



Místo toho jsme byli dovezeni do přístavního rušného městečka Fuengirola do hotelu |Las Palmeras, pláž cca 200 m daleko přes promenádu a silnici. Nejde o změnu hotelu, ale o prostředí, které bylo pro dovolenou seniorů absolutně nevhodné.



Podle Všeobecných podmínek  CK Delfín měla informovat o změně , což samozřejmě neudělala. Jak mi CK m.j. sdělila, měla jsem si recenzi na hotel Las Palmeras najít na internetu event. se odhlásit po obdržení voucheru, kde byl hotel Las Palmeras uveden, t.j. cca 7-10 dnů před odjezdem. Jak by se asi  CK zachovala ?  .



Takovéto jednání ze strany CK považuji za neseriozní a tak trochu mi připomíná jednání "šmejdů" . Že by se jednalo o jeden z mnoha způsobů jak vyzrát na důchodce ?



Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.