1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.27 Kč
USA
1 USD = 23.71 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.92 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.39 Kč
Turecko
100 TRY = 72.72 Kč

Vyhledávání cestovek

Čedok a.s.

Cestovní kancelář pojištěna u Uniqa
+420 221 447 111
Logo

pobytové a poznávací zájezdy do zahraničí, ČR, exotické destinace, wellnes pobyty

Adresa: Na Příkopě 18, Praha 1, 111 35
E-mail: cedok@cedok.cz
Rok založení: 1993
Provoz od roku: 1993
Právní forma: akciová společnost
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ano

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • poznávací zájezdy
  • pobytové zájezdy
  • exotika
  • lyžování
  • eurovíkendy
  • lázeňské pobyty / wellness


Přehled recenzí


Čedok

Hana Silovská 29.07.2018

Obvykle nepíši hodnocení zájezdu, ale nyní to považuji za nutné. Jezdíme s manželem na poznávací zájezdy pravidelně s CK asi 20 let, z toho s Čedokem cca 7x. Letos jsme si vybrali Velký okruh Irskem 21.7.-28.7.2018. Cena Kč pro dvě osoby 72 440,- je pro nás dosti vysoká na to, jak zájezd probíhal.



Hodnocení:



pozitiva - poznání Irska, výborná místní přeprava autobusem, přijatelné ubytování a stravování



negativa - špatně postavený zájezd, nevyvážený, šílená doprava letadlem-12 hodin tam a 15 hodin zpátky /nikdo mně nevěřil, že nejedeme do daleké ciziny, ale do Dublinu, který je letadlem vzdálený 2 hodiny/, naprosto neschopný průvodce pan A.Z.



Zájezd byl špatně rozvržen, na některá místa bylo času málo a předposlední den v pátek jsme v 18,00 dorazili do hotelu u letiště. Poslední den sobota měl být v Dublinu, nebo individuální volno, což v hotelu u silnice znamená procházku podél dálnice. Dublin jsme na úkor jiného programu stihli v pátek, tak zbývala ta procházka. Tím pádem byla poslední noc v hotelu zcela zbytečná a mohli jsme letět v pátek večer domů. Cesta - do Dublinu je přímý let stejně jako z Dublinu do Prahy v podvečerních hodinách. Argument cestovky, že přestup je pro naše dobro, abychom viděli Dublin, je zcela lživý. Pokud bychom letěli přímo, tak jsme první den večer v Dublinu a poslední den v sobotu bychom také letěli večer a tudíž bychom si Dublin v klidu prohlédli. Bohužel, naše chyba, že jsme si ve smlouvě nevšimli letu s přestupem /ani nás to nenapadlo/, na přepážce CK nás nikdo neupozornil. Zájezd bychom vůbec nevybrali, protože let s přestupem je čirý nesmysl. A to jsme ještě netušili, že přestup bude spojen s čekáním tam 3 a zpět 4 hodiny. Nakonec jsme strávili na cestě tam 12 hodin a zpátky 15 hodin /zpoždění/. V sobotu zpět jsme z hotelu vyrazili v 11,00 na letiště a v neděli v krásných 2,30 v noci jsme byli v Plzni. Neuvěřitelné. To mohu cestovat autobusem po Evropě. Čedok chtěl zkrátka ušetřit. Tak velká cestovka, opravdu šílené. Průvodce - za 20 let na cestách jsme tohle nazažili. Měli jsme výborné průvodce /bylo jich dost/, průměrné a pár špatných, ale pan Závodský je naprosto nevhodný pro průvodce na cestách. Varovat nás mohl odjezd z Prany, kdy průvodce nás čekal u jiného vchodu, než bylo v pokynech. Kdybychom po Irsku jeli s místním řidičem, vyšlo by to nastejno. Minimálně komunikovat, špatně se vyjadřoval, neměl žádné organizační schopnosti a přesto, že zájezd absolvoval před měsícem, působil, že je všude poprvé. Jediná jeho snaha byla, co nejdřív se nás zbavit a být rychle a zbytečně brzo na hotelu. Každý průvodce, s kterým jsme cestovali /i ten špatný/ vyprávěl, nebo četl při přejezdech autobusem o historii země, jak lidé v zemi žijí, jak se baví, jaká mají jídla, atd. Pan Z. nic. Vím, že to není jeho povinnost, ale klienty potěší, když se cestou něco dozví a cesta lépe uteče. Horší ale bylo, že dával minimální organizační pokyny a vždy na poslední chvíli, třeba když už jsme stáli u hotelu. Neříkal, jak dlouho pojedeme, jak bude vše po příjezdu probíhat, prostě nic. Zřejmě také usoudil, že všichni hovoříme plynně anglicky /on na tom tak dobře není/, tudíž nechtěl překládat ani výklad průvodce na hradě. Až když jsem ho upozornila, že anglicky neumím /to bych nejela s CK/. Ani u večeře neobešel stoly, zda všemu rozumíme a umíme si objednat. On nedělal v podstatě nic, staral se jen o sebe. A to nás bylo jen 19, nevím, jak by zvládl 40 lidí. Závěrem - cítime se podvedeni, hlavně co se týká letecké přepravy a mizerného průvodce. Pokud bych s Čedokem chtěla jet příští rok, tak si samozřejmě ohlídám smlouvu ohledně letu, ale nemohu si ohlídat průvodce. A představa, že dáme tolik peněz za zájezd a u špatného vchodu mě bude opět čekat pan Závodský, je strašná. Tak se asi poohlédnu po jiné CK. Své zkušenosti zveřejním na internetu, abych varovala případné další hloupé klienty, které nenapadne, že do Dublinu se dá letět 15 hodin a že průvodce může být tak neschopný.



Čedok

Martin Lahner 13.07.2017

ČEDOK – KOUZELNÉ TOSKÁNSKO 4.-9.7.2017



Dobrý den,



když jsme vybírali pro naši 4-člennou rodinu letošní poznávací dovolenou, termínově a cílem zájezdu nám nejlépe vyhovoval šestidenní (přesněji čtyřdenní + cesty) zájezd Kouzelné Toskánsko. "S Čedokem od r. 1920 ...", o to více se naše volba zdála správnou. Bohužel jen zdála:



1) První problém nastal již před odjezdem. Cestovní kanceláře mívají nejčastěji již v nabídce uvedeno, kolik euro je dobré počítat na osobu, především na vstupy do objektů, případně na útratu. Tato informace u nabídky našeho zájezdu chyběla a ani po dvou telefonátech na linku Čedoku jsem se nedozvěděl zcela nic. Prý to bude jistě uvedeno v pokynech, které obdržíme těsně před odjezdem. Ano, v pokynech byl uveden zcela nesmyslný kompletní přehled všech vstupů ve všech navštívených místech, okopírovaný někde z internetu, v celkové výši blížící se 400 eurům na osobu. Tyto vstupy by se nedaly realizovat ani kdybychom jeli místo na 4 dny na dnů 14. To, že je to nesmyslný seznam, koneckonců prohlásila i průvodkyně, které jsem se dovolal den před odjezdem. Tím ale také její kvality končily ...



2) Když pro nás přijel autobus měst Litvínov a Most, brali jsme to ještě s humorem. Byl totiž celý pokrytý fólií s barevnou reklamou na tamní házenkářské dívčí družstvo. Pravda, na parkovištích se hledal dobře, dokonce na nás mávali mladí Italové v domnění, že se za okny nacházejí mladé sportovkyně. Úsměv na našich tvářích však brzy vystřídalo rozčarování – přes okna s mřížkou se nebylo možno dívat ven. Za chvíli vás rozbolely oči, případně se vám udělalo nevolno od žaludku. Těžko se dovtípit, kterého chytráka napadlo poslat autobus s kovovou dírkovanou mřížkou přes všechna okna, přes niž se nejen nedalo dívat do kouzelné toskánské krajiny, ale už vůbec nebylo možno přes ni udělat jedinou fotku. Paní průvodkyně se sice v jednom okamžiku podivovala, co to máme za přístroje, že nemůžeme fotit přes okna jedoucího autobusu, než byla podrážděným osazenstvem upozorněna, že jen ona jediná má okno bez reklamy s čistým sklem. Takže za celou dobu poznávacího zájezdu jsme neudělali jedinou fotografii za jízdy ...



3) Klimatizace zastaralého autobusu fungovala tak, že cestující na zadních sedadlech si každý den stěžovali, že se potí od rozpáleného motoru, takže řidiči museli nastavit klimatizaci tak, že přední dvě třetiny autobusu jely ve svetrech a mikinách a mrzly. Pak bylo opravdu o zdraví při zastávkách vystoupit do teplot nad 35 stupňů...



4) Paní průvodkyně je případ sám za sebe:



- absolutní organizační antitalent, ztratili jsme spoustu času tím, že seděla v autobuse při každé zastávce a něco promýšlela, a tím, že chodila pozdě



- podle jejího výkladu, kdy podávala nesmyslné, zastaralé, nepravdivé informace se dalo usoudit, že byla v Toskánsku naposledy v 90-tých letech (jen jsme se smáli, když nám například tvrdila, že u snídaně si smíme vzít maximálně jedno kolečko salámu, protože na víc nemáme nárok apod.)



- orientace průvodkyně ve městech velmi slabá, nebýt řidičů, nedošli bychom ani na vlakové nádraží, a nebýt několika zkušenějších cestujících, neměli bychom jízdenky, jízdenky by nebyly označené a jeli bychom načerno nebo spíše bychom nejeli vůbec, protože narozdíl od nás laiků neznalých italského jazyka, si paní průvodkyně vůbec nevšimla, že hlásili změnu nástupiště



- ani jeden časový údaj nebyl konkrétní, vždy alespoň s dovětkem "ještě to upřesníme za chvíli", často se až třikrát změnil, takže vznikaly situace, kdy nikdo vlastně nevěděl, v kolik se má vrátit k autobusu



- veškeré informace o navštívených místech čerpala pouze z wikipedie a jedné obstarožní publikace, a ještě se nestyděla to na rovinu říci. Že by řekla sama jedinou věc, zajímavost, která by vycházela z jejích zkušeností, to se rozhodně nestalo. Vše pouze předčítala z podtrhaných papírů. Bylo zjevné, že na některých místech se nachází poprvé.



- vykládat, že nejlepšími suvenýry z Toskánska jsou magnetky a kalendáře, bez doporučení jediného regionálního výrobku, bylo jednoduše zvláštní.



- nakonec jsme přestali s průvodkyní chodit organizovaně (a nebyli jsme rozhodně sami) a veškeré poznávání jsme absolvovali sólo.



- doteď nechápeme, proč pouštěla dokumentární film o Toskánsku v noci při návratu do ČR ve 22 hodin v okamžiku, kdy chtěli účastníci spát po náročném dni ve Florencii, a ne při 2-3 hodinových přejezdech z místa na místo.



- zkrácená doba na prohlídky by se dala pochopit, pokud bychom denně nepromrhali spoustu času blouděním autobusu v cílových místech a kvůli paní průvodkyni, řešící až po zastavení autobusu věci, které si mohla připravit při přejezdech.



- je snad až trapné, pokud se kvůli časovým prodlevám nestíhají navštívit plánované objekty, na vše je málo času, a paní průvodkyně si dělá legraci, kolik ušetříme peněz na vstupech.



- přijet do Parmy se zpožděním 1-2 hodiny, mít na prohlídku města 45 minut, spěchat na ochutnávku parmazánu (která se zcela jistě dala telefonicky posunout) a pak dojet zcela zbytečně brzy na ubytování je také důkazem špatné organizace zájezdu.



- faktem je, že už harmonogram poznávacího zájezdu nebyl naplánován někým zkušeným, takže rozhodně jeho údajný tvůrce, pobočka Čedoku v Písku, si pochvalu nezaslouží.



Shrnuto a podtrženo, s Čedokem už na poznávací zájezd nepojedeme. Ano, možná jsme měli smůlu, ale když si někdo tolik zakládá na tradici od r. 1920, měl by umět vybrat alespoň správný autobus, klientům dát včas dobré informace, dobře rozvrhnout program a zajistit kvalitního průvodce se zkušenostmi a organizačními schopnostmi. Byli jsme již na mnoha poznávacích i pobytových zájezdech, ale s žádnou cestovní kanceláří se nám toto ještě nestalo. Obávám se, že prvorepublikoví zakladatelé Čedoku by z vás radost neměli!



M. Lahner



Čedok

Nikol Tesaříková 07.10.2016

PRVNÍ A POSLEDNÍ DOVOLENÁ S ČEDOK

Na začátku října jsme byli s přítelem na první dovolené - Korfu, Messonghi beach. Vysnili jsme si příjemnou dovolenou, ale ani zdaleka jsme netušili co nás čeká. Problém jsme měli s naprosto neobyvatelnym pokojem, který ani zdaleka nepripominal nafocene pokoje na webových stránkách CK. Když jsem viděla plesnivou koupelnu, sprchový závěs také, vana ve které jsme se museli první den vykoupat v botách, špinavé povlečení....opravdu zlý sen. Rozbrecela jsem se a začali jsme šokováni řešit výměnu. Oba už jsme několik dovolených zažili, nepotrebujeme žádný luxus, ale takto nevypadají ani ty nejhorší VŠ koleje. Jako alternava nám byl nabídnut "lepší" pokoj, opět celá koupelna s plísní. Nakonec jsme si museli připlatit 160 euro za normální zdravý neškodný pokoj, vypsali jsme reklamační formulář, vše nafotili. Žádost o vrácení příplatku nám Čedok samozřejmě zamítl, ale budeme bojovat dál.



Čedok

Smíšková Kristýna 26.05.2016

Rozhodla jsem se s Vámi podělit o zkušenosti s CK Čedok. Dvě rozlišné destinace – dva diametrálně rozlišné zážitky a přitom jedna CK.



Jako rodina jsme dvakrát absolvovali týdenní poznávací zájezd po Itálii (Benátky, Florencie, Pisa, San Marino, Urbino, Řím) a tento celý zájezd byl pokaždé naprosto perfektně zorganizován včetně naprosto skvělé paní průvodkyně.



Minulý rok (r. 2015) jsme se rozhodli pro poznávací zájezd Francouzská riviera (Verona | Monaco | Antibes | Marseille | pevnost d’If | Saint Tropez | Fréjus | Cannes | ostrov Marguerita | Nice) . Tento zájezd byl naprostou katastrofou již od počátku, pokusím se stručně shrnout – zastaralý autokar, klepající se a bouchající, řidiči neustále opravovali kávovar, který vydával celou cestu drnčivé zvuky, sedačky minimálně polohovatelné – tedy nepohodlné. Zájezd začíná ráno, přes den přejezd do Verony a poté noční přejezd do Monte Carla … to jsme ovšem netušili, že skončíme v parkovacím domě v Monte Carlu již v cca 2:00 hod. v noci a budeme tam trávit zbytek noci bez  možnosti ranní očisty. Ve vypnutém autobuse bez fungující klimatizace jsme do 7:00 se snažili přetrpět v dusnu a vysoké teplotě zbytek noci. Podotýkám, že v tomto parkovacím domě jsou zcela nechutné toalety. Při poznávacím zájezdu do Říma jsme měli pokaždé zastávku ráno na velké čisté luxusní benzince, se sprchou, velkou toaletou a nebyl problém se tam umýt, převléci a provést ranní očistu. U poznávacího zájezdu po Francouzské riviéře, kdy strávíte celý den v autobuse směrem do Verony a pak celou noc v autobuse do Monte Carla a následně se nemáte ani kde umýt (nechutné toalety jsou bez umyvadel), to bylo opravdu odporné.  Po tomto maratonu jsme strávili celý den poměrně vyčerpaní v Monte Carlu a až večer po 36ti hodinách jsme byly ubytovaní. Musím říci, že celý autobus byl již od toho náročného začátku vyčerpaný a vleklo se to pak již po zbytek zájezdu. Již bychom nikdy neabsolvovali takový zájezd, kde přejíždíte přes den – noc – den a až poté dojde k ubytování. Doporučuji si raději připlatit, vybrat zájezd, který začíná cestou přes noc a druhý den je večer ubytování. Následně to paní průvodkyně absolutně nezvládala organizačně, neměla ani minimální informace, bloudila, všude kam se přijelo nám oznámila, že tady vlastně nic není, jen přístav a moře. Musím oponovat, že Francouzská riviéra je nádherná, naprosto výjimečná, a všechna uvedená místa jsme si zamilovali - chodili jsme všude nakonec po vlastní ose. Pravdou je, že se Čedok snažil nacpat do krátkého času velmi mnoho krásných míst, chtělo by to pro každé to místo alespoň jeden den, vůbec se to nedalo všechno pořádně stihnout, na jedno město nám zbyla hodina. Paní průvodkyně nás nahnala ke kostelu, další místo nenašla a pak řekla opět, že tady vlastně už nic není, jen přístav a moře jako všude a muselo se jet jinam. Doporučuji  Francouzskou riviéru, ale určitě né tento zájezd, který se stále nabízí.  (Čedok jsme na průběh tohoto zájezdu písemně upozornily, údajně bylo předáno na příslušné oddělení k přezkoumání, ale zřejmě neshledali žádné důvody ke změně organizace tohoto konkrétního zájezdu) Dost možná jsme byly jediný autobus, který nebyl spokojený. Tedy vybrat CK je asi jako vybrat los do loterie. Co jednou vyjde se podruhé nemusí opakovat.  S pozdravem Smíšková



Čedok

Iveta 20.07.2015

Předesílám,  že nejsem notorický nespokojenec.  Ale o tohle jsem se rozhodla podělit. Jeli jsme s Čedokem na 6 dní do Paříže. V autobuse byl již od Brna, kde jsme nastoupili problém s klimatizací. Měli jsme místa vzadu a nejen, že klimatizace nad našimi sedadly  nefungovala, ale místo ní fungovalo topení. To řidič se slovy : "Někdo mi tady nechal puštěný topení " na chvíli zastavil, ale situace se opakovala. Za celou cestu jsme několikrát byli urgovat situaci, s tím,  že tam sedí i naše děti a začínají si stěžovat na nevolnost z horka. Syn, který měl vedle nohou to nejvíce rozpálené topení byl úplně vyřízený. A to jsme ráno po noci v autobuse měli absolvovat celý program v Paříži. Tam bylo okolo 33 stupňů.  Tímto autobusem nás pak vezli na fakultativní výlet. Vraceli jsme se ve špičce, venku bylo 38 stupňů, a protože klimatizace vzadu opět vůbec nejela, naměřili jsme vzadu v autobusu 36 stupňů. V tomto teráriu nás drželi asi dvě hodiny. Musela jsem děti přestěhovat dopředu - bylo tam volno, protože někteří se výletu nezúčastnili. Starší dcera už do autobusu na zpáteční cestu nechtěla vůbec nastoupit. Autobus přijel vychlazený,  ale to vydrželo jen na okraj Paříže. Pak vzadu pustili topení.  V noci vytekla kapalina z klimatizace na lidi v jedné polovině autobusu. To nejvíce mokré sedadlo řidiči opravili spacákem a dekou. Nějakou dobu tam dokonce někteří seděli s deštníky nad hlavou. Od té to chvíle si klimatizace vzadu už ani nevzdechla. Začalo tam být tak dusno, že  starší dceři se udělalo nevolno a měla jsem strach, že tam někde uprostřed Německa na dálnici omdlí. Tento horor trval až do Prahy, kde část lidí vystoupila a my jsme se posunuli na jejich sedadla, kterým klimatizace fungovala.

Průvodkyně ale byla vynikající. Té se opravdu nedalo nic vytknout. Ochotná,  příjemná,  dobře připravená. Bohužel ten autobus nám zkazil celý výlet. Takže s Čedokem už nikdy.



Čedok a.s.

Šárka 25.03.2014

Ahoj, mate zkusenosti s cedokem? Chceme do exotiky :)
diky a mejte se krasne,
Sarka

Čedok a.s.

rodina Stránských 24.03.2014

Dobrý den, plánujeme s rodinou dovolenou v nějaké exotické zemi. Máme klasické značky, proto bychom rádi letěli s CK Čedok. Mohu požádat o zkušenosti, případně doporučení? Necháme si poradit :)
Děkujeme
rodina Stránských

Čedok a.s.

Marie Sobotková 25.10.2013

Před týdnem jsem se vrátila z Ibizi. S čedokem jsem to byla moje druhá cesta.
Vše bez problémů. Ibiza je krásná-doporučuji hotel Fiesta Tanit se skvělými službami a vynikající kuchyní.
Velice ochotná a příjemná delegátka, pomůže a poradí ve všem.Takto si představuji kvalitní službu CK.

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.