1526 cestovních kanceláří a agentur

Cestovní kancelář pojištěna u ČPP
+420 284 814 243
Logo

pobytové a poznávací zájezdy, rybaření v Norsku

Adresa: Freyova 5, Praha 9, 190 00
E-mail: idealtour@idealtour.cz
Rok založení: 1998
Provoz od roku: 1998
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ano

Přehled recenzí

Ideal-tour

Marta Chmelíková 20.09.2018

Vážený pane jednateli, zúčastnili jsme se zájezdu pořádaného Vaší kanceláří ve dnech 8.9 - 15.9.2018 Barcelona a Montserrat. Jelikož ještě týden před odletem jsme neměli z Vaší strany pokyny k odjezdu, tak jsme volali ohledně ubytování, chtěli jsme vědět jméno hotelu kde budeme ubytovány. Přes opakované urgence nám bylo sděleno, že se jedná o hotel  Checkin Mont Palau v letovisku Pineda de Mar. Po zkušenostech, které máme cestujeme aktivně již 20 let, jsme zjistili negativní recenze na hotel jak kvalita ubytování, hluk čistota. Byli jsme ujištěny panem Samkem, že se nemusíme obávat, hotel je rekonstruován a budeme spokojené. Jaký byl šok pro nás, když jsme se ubytovali, dveře na balkón nešli zavírat, prostě chyběla klika, stará koupelna, kde byl cítit odpad, nefunkční splachovadlo na toaletě, postrádali jsme skříň, věci jsme měli celý pobyt uložené v kufru. Ale to jsme nevěděli co nás čeká v noci. Každý den minimálně do 1 hodiny ranní, neuvěřitelný hluk pod balkónem, dveře se nedali zavřít takže jsme usínali okolo 2 hodiny, když jsme si stěžovali na recepci, tak nám řekli, že s tím nic neudělají. Měli jsme zajištěnou polopenzi, jídlo bylo stále stejné, úroveň neodpovídala tříhvězdičkovému hotelu. Jelikož byli s námi v hotelu ubytování občané Ruska, kteří kradli čaje, sýry a ostatní potraviny, tak pokud jsme šli na snídani okolo půl 9 tak tam skoro nic nebylo. To samé bylo večer.Ve čtvrtek 13. 9. 2018 jsme měli místo večeře zabezpečen oběd v hotelu stejného majitele Check in Pineda, také tříhvězdičkový hotel. Jak vzhled jídelny, tak obědový bufet byly o několik stupňů vyšší a nabídka nesrovnatelná.Jak je to možné? Stejný majitel stejná kategorie hotelu a takový rozdíl v jeho úrovni. Ještě něco málo k organizaci, odlétali jsme okolo 11 hodiny z Prahy, jen jsme dosedli v Barceloně, tak nám někdo (nepřestavil se)volal z vaší kanceláře, kde jsme, že na nás čekají. Když jsme našli Vašeho zástupce na letišti, nebyl označen cedulí kanceláře, řekl, že na nás již dvě a půl hodiny čekají, vůbec nevěděl, že jste nás rozdělili do dvou letů, takže lidé kteří přiletěli letem v 9 hodin, čekali na zbytek zájezdu 3 hodiny na letišti. To samé bylo v den odletu. Odvezli jste nás na letiště v 13 hodin a letadlo nám letělo 18.25, což jsem ještě nezažila. Na recepci chybí informační leták nebo složka cestovní kanceláře s nejnutnějšími daty pro klienty, důležitými telefonními čísly, termíny apod.. Ostatní CK toto mají i v tomto hotelu. Veškeré informace jsou podávány pomocí sms. Co když se někomu vybije telefon? Potom má smůlu. Stížnost zveřejním na  internetu, byli jsme z Vámi poprvé a naposled, zájezd jsme řádně zaplatili v termínu v částce 18.100,- za osobu, myslím, že tato částka za týden je dost vysoká, aby úroveň služeb byla adekvátní. Vstupy jsme si hradili navíc, takže tato cena byla za ubytování a letenku.

Tomáš Kovařík 12.09.2017

Poprvé v životě jsem vyrazil na poznávací zájezd s cestovní kanceláří a na dlouhou dobu mě to utvrdilo v mém přesvědčení, že bez cestovky to je prostě lepší. Zájezd do Itálie (Antika a renesance) jsme zakoupili u ck INEX, na kterou jsem měl vždy dobré reference, nicméně šlo o přeprodaný zájezd kanceláře IDEAL-TOUR Praha, což během koupě pochopitelně nijak nezjistíte. Služby této cestovky a především jejich průvodkyně jsou naprosto tragické. Jmenovitě průvodkyně Iva V. je pro tuto pozici zcela nekompetentní a naprosto neschopná. Oblast, města, turistické zajímavosti a památky nezná. Neví, kde co je, kde co kolik stojí, kde jsou parkoviště. Kde jsou památky, jsme se museli ptát místních. Byla zmatená, její organizační schopnost a schopnost řešit nastalé situace takřka nulová. Značnou část cesty jsme strávili blouděním, hledáním, čekáním na autobus, kterému nebyla schopna říct, kdy a kde má stát. Často také upravovala program v průběhu dne, v době, kdy u podávané informace nebyli všichni účastníci a následné „nahánění“ lidí, kteří čekali jinde/jindy, bylo velmi zdržující. Zdržení šlo do celých hodin každý den. Podávané informace byly nepřesné, neúplné či zcela chybné. Očividně o historii, geografii a architektuře míst, kam jezdí, nic neví. Například jsem se dozvěděl, že pálená cihla byla vynalezena v 19. století a cihlové stavby v Itálii jsou tedy výsledkem soudobých rekonstrukcí. Po zastavení ve městě Chioggia, asi 40 km od Benátek, nevěděla, kde Benátky jsou, kde je přístaviště a jak se do nich dostat. Nějakou dobu dokonce tvrdila, že Chioggia jsou vlastně Benátky. Ačkoliv jezdí do Itálie, italsky neumí a její znalost angličtiny je, v kombinaci s jejím arogantním vyjadřováním, také zcela nedostačující. Chová se agresivně i vůči cestujícím, s řidiči autobusu se soustavně sprostě hádali. Pochybení neuzná, při poukázání na možná jiná řešení nastalé situace obratem útočí ad hominem. Jinak autobus nepohodlný, jídlo v hotelu děsivý, ale to jsou drobnosti. Lidi na pozicích, kde nemají co dělat, mě štvou nejvíc. Lidi, rozhodně bacha, co kupujete, mizerný průvodce vám zkazí celou dovolenou. Vyvarujte se IDEAL-TOURu a zmíněně průvodkyně zvlášť.

Ideal Tour

Radek Novák 20.09.2016

Zdravím, nedávno jsme absolvovali poznávací zájezd Katalánsko-Barcelona s CK Ideal Tour. Pod pojmem luxusní zájezdový autobus (ČSAD Tišnov) si určitě nepředstavuji stísněný prostor na nohy pro 25 hodinovou cestu. Příjezd k hotelu byl v časných ranních hodinách. Řidiči nás vysadili z autobusu a odjeli, nic víc nic míň. Pokyny v obálce nám k ničemu nebyly, na místě jsme si v hotelu ohledně ubytování a zavazadel vše museli zařídit sami. K hotelu bych žádnou velkou výtku neměl. Personál byl vstřícný. Jídlo v rámci možností bylo v pořádku. CK Ideal Tour může být velice vděčna práci průvodce-delegáta Jirky Pichla. Podle mého hodnocení jednoznačně jeden z nejlepších průvodců a profesionál na svém místě. O Katalánsku věděl první poslední. Řidiče mistrně navigoval na určená místa. Na určených místech rozděloval časy pro vlastní volno, které vždy bohatě dostačovalo pro to konkrétní místo. Byl vždy ochotný a dokázal odpovědět na všechny dotazy. Tím jsme prožili krásný týden obohaceni o výtečné zážitky. Cesta zpátky probíhala bez problému již pohodlným patrovým autobusem (Rubeš). Problém nastal ve chvíli, kdy nás autobus vysadil v Praze. Jelikož naše výstupní místo byla Jihlava, museli jsme čekat na další autobus, který také jel ze Španělska. Bohužel nám bylo sděleno, že autobus (ČSAD Tišnov) má hodinu a půl zpoždění, tak musíme počkat. Po této uplynulé době jsme se opět dozvěděli, že ještě asi půl hodinku mu to bude trvat. Opět jsme čekali dále. Po dalších 3 půlhodinkách, již značně promrzlí postávající v Praze na zastávce Stodůlky, jsme se opět dozvěděli, že už jen 20 minut a autobus přijede. Tak se stalo a po více než 3 hodinách jsme mohli vyrazit směr Jihlava. Abych to zhodnotil. Pobyt v Katalánsku s průvodce byl vynikající, přeprava a vybavení některých autobusů katastrofa.

Lenka Bartyzalová 07.07.2016

Dnes jsem se vrátila z poznávacího zájezdu Azurové pobřeží a Horní Provance od 1.7. do 7.7. 2016. Tento zájezd pořádala cestovní kancelář Ideal Tour.

Nic horšího jsem ještě nezažila.

Jsem z průběhu celého zájezdu velmi zklamaná a toto zklamání má jediný důvod. Je jím práce průvodkyně paní Dany Harvánkové.  Jedinou kvalifikací proto, aby paní Harvánková pracovala jako průvodkyně,  je její znalost francouzštiny. Všechny ostatní schopnosti dobrého průvodce paní Harvánková postrádá.

Dovolím si vyjmenovat všechny nedostatky:

- ač nás paní průvodkyně v průběhu zájezdu ubezpečovala, že tento zájezd již podniká po několikáté, nebyla schopna navést řidiče autobusu v jednotlivých městech na správné místo parkování. Tím jsme v těchto městech bloudili, několikrát se obraceli a tím ztráceli náš čas: např. v Cannes, v St. Raphael. Nejkritičtější byla situace v Marseille, kdy nás zavedla do úzké uličky mezi ocelové sloupky pěší zóny, takže autobus uvízl a nemohl tam ani zpět. (fotografie přikládám)  Vyprošťováním autobusu jsme ztratili 3/4 hodiny, takže byl nabourán celý program. Díky tomuto zpoždění jsme propásli rezervovanou výletní loď na ostrov If , která byla jmenovitě uvedena v slibovaném programu. Nikdo se nám za to ani neomluvil.

- organizační schopnosti paní průvodkyně byly podprůměrné, čas (setkání)  a vzdálenosti (hotelu, památek, měst) různě měnila a spíše hádala než věděla

- historické , kulturní a architektonické znalosti, které nám paní průvodkyně sdělovala, byly řídké a nepřesné. Často si pletla data, místa a jména ( např. záměna rodiny Grimaldiů v Monaku za Garibaldiho, byzantský kostel za islámský atd.)

- místo poskytování podrobných  informací o daném místě paní průvodkyni zajímalo, kde si dát "dobrou kávičku" a kde se dobře vykoupat , kávu často také prokládala vínem  ( v pracovní době?! )

- celkově působila paní Harvánková velmi neprofesionálně: chaoticky, zmateně a nestrukturovaně

Ostatně  celý tým (průvodkyně a 2 řidiči) působil nesehraně a velmi neprofesionálně. Řidiči nepoužívali navigační systém (už jsem zmiňovala bloudění) , mezi sebou vedli neustále spory, kam jet, do které ulice zabočit atd. ,  vulgárně se vyjadřovali k neschopnosti paní průvodkyně.

Deklarovaný luxusní autokar se také nekonal, sedačky z červené látky byly roztrhané, ošoupané a chyběly jim bílé hygienické obaly na podhlavníky. Ani technický stav autobusu nebyl v pořádku. Sám řidič přiznal porouchaný tlumič, který dělal nepříjemný rachot.

Ideal Tour

Alois Pluháček 14.11.2015

HORŠÍ NEŽ ŠPATNÝ byl pobytově poznávací zájezd v Itálii s CK Ideal Tour, kterého jsem se letos zúčastnil spolu se třemi spolucestujícími. Zájezd nesnese srovnání s žádným z 12 obdobných zájezdů, kterých jsme se dříve zúčastnili s jinými cestovními kancelářemi. Hovořili jsme s řadou jiných účastníků a žádný z nich nebyl spokojen. Zájezd byl organizačně naprosto nepřipraven, což dovršovala nekompetentnost průvodkyně. Bloudění patřilo ke "standardnímu rituálu".  Špatná byla většina časových relací (nedostatek času tam, kde to chtělo času víc, a zcela nesmyslný nadbytek času tam, kde nebylo "o co zakopnout"). Noční prohlídka tajuplného hradu Azzurrina (za níž se CK Ideal Tour nestyděla účtovat každému účastníkovi 750 Kč) spočívala v tom, že jsme po dlouhém nočním bloudění konečně našli "ten správný" hrad a v něm dlouho stáli jako blbci a poslouchali neskutečně dlouhé italské povídání. Proč nebylo v katalogu uvedeno "pouze pro Italy"? Podobně "úspěšné" byly i všechny ostatní výlety (většinou šlo ovšem spíš o "úlety"). Třeba na výletu do Urbina (za dalších 750 Kč na osobu) nás průvodkyně vedla cestou, kde šlo téměř o život (úzká silnice bez chodníku se silným provozem aut v protisměru) přesto, že se tam dalo dojet nesrovnatelně pohodlněji a hlavně bezpečněji výtahem.  Toho, co nám vadilo, bylo přespříliš a snad není nutné, abych všechno uváděl. Ačkoliv obvykle to nedělám, po návratu ze zájezdu jsem (skoro hned a plň dojmů) poslal CK Ideal Tour své hodnocení; bylo v něm 15 výrazných výtek a dokonce i 3 pochvaly (komunikace s CK před zájezdem, provázení San Marinem - ovšem s jinou průvodkyní a zejména příjemní, vstřícní a zcela profesionální řidiči). Evidentně jsem jim nestál ani za odpověď, o kterou jsem výslovně žádal. Až když jsem to za měsíc urgoval, dostal jsem cosi, co CK Ideal Tour patrně považuje za korektní odpověď na mé připomínky. Bylo mi v podstatě sděleno, že celý zájezd byl O.K. Peníze od nás CK Ideal Tour dostala a víc ji nezajímá!

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.