Člen ACCKA: | ne |
Člen ACK ČR: | ne |
V pátek 26.února 2016 řešil obvodní soud pro Prahu 1 zajímavý případ z roku 2013, kdy Diamond Travel začal v praxi zkoušet, co všechno si může dovolit vůči svým stálým zákazníkům a jak může bezpracně vydělávat peníze. Zákaznice zaplatily zálohu na okružní plavbu a se zpožděním několika dnů také doplatek. Diamond Travel jim obratem sdělil, že s ohledem na opožděnou platbu doplatku nikam nepojedou a vrátil jim pouze 50 % zaplacené ceny plavby. Zákaznice se dotázaly u lodní společnosti na rezervaci kajuty a zjistily , že rezervace vůbec nebyla provedena. U soudu se domáhaly vrácení zbylých 50 % ceny zájezdu. Soud jim ovšem přiznal, a to s odvoláním na znění cestovní smlouvy, pouze polovinu ze žalované částky, tj. cca 29 000 Kč. Diamond Travel by tak měl od zákazníků dostat 29 000 Kč za to, že od nich vybral peníze a posléze vrátil jen polovinu. Jinak neudělal nic. V této věci bude patrně následovat odvolání, protože rozhodnutí soudu nelze považovat za správné.
A ještě jeden postřeh - v týdnu od 22. února 2016 z internetu u firemních profilů Diamond Travel na SEZNAMU A GOOGLE zmizely desítky pozitivních recenzí fiktivních klientů, které Diamond Travel téměř každý den vyráběl. Už si nepřečteme, že Diamond Travel splnil vše, co slíbil, jeho služby jsou perfektní, organizace plavby byla bez chybičky, má jedničku s hvězdičkou či palec nahoru, zákazníci obdrželi ty nejpodrobnější informace o plavbě, zaměstnanci Diamond Travel jsou milí a ochotní a služby delegáta byly na nejvyšší možné úrovni. Škoda.
Dne 1.7.2014 byla u CK Diamond Travel ukončena exekuce na vymožení dlužné částky 18 000,00 Kč, kterou nárokoval Ringier Axel Springer CZ.
Doplňujeme, že stávající právní úprava ukládá zaplatit v případě zrušení zájezdu na poslední chvíli ze strany cestovní kanceláře kompenzaci zákazníkovi ve výši 5% z ceny zájezdu. I když se jedná o malou finanční náhradu, ta má zákazníkovi kompenzovat komplikace vzniklé s vyřešením jeho neočekávané situace, kdy si bude zřejmě narychlo pořizovat jinou dovolenou, na náhradní dovolenou pojede v jiném než plánovaném termínu, mohou mu propadnout cestovní víza a spousta dalších víceprací spojených se zrušením zájezdu ze strany cestovní kanceláře.
CK Diamond travel nam zrusila Sultanovu plavbu 3-4/2014 a napísali, že z dôvodu, že nepôjde delegát. Ale ja si myslím, že to asi nebol pravý dôvod, pretože ešte tri dni predtým nám poslali na naš dopyt ponuku nápojových baličkov. A rok predtým sme s nimi boli tiez, tiež mal isť delegát a tiež nakoniec nešiel ale plavbu nám nezrušili, iba z pokynov sme pochopili, že delegát tam nebude.
Nieco nam ponukli, ale nebolo to na 19 dni a bolo to ovela drahsie. Ešte doplňam, zrušili nám to 17 dní pred vyplutím. Bol šok, hlavne keď sme tri dni predtým spolu komunikovali... Ale aspoň že peniaze obratom vrátili.
CK Diamond Travel nám slíbila před plavbou lodí pobyt na Miami. Byli jsme natěšeni, jak si užijeme alespoň jedné noci na Floridě. A pak DT náhle bez varování změnila program, beze slova nám ohlásili, že prý se nám nemohli dotelefonovat a že místo na Miami se přespí na letišti v Londýně. Po návratu se někteří cestující ozvali do CK, že by chtěli tu noc nějak nahradit, ale nepochodili, prý je to naprosto srovnatelné - noc na letišti v Londýně s nocí na Miami. Některé cestovatelské portály jsou zavaleny chválou na CK Diamond Travel, po rozkliknutí na pochvalné ódy na CK DT se dá zjistit, že se třeba najednou zaregistrovalo 7 spokojených klientů téže cestovky, všichni začínají "děkujeme" a další zavedené formulace. Pozor na Diamond Travel, mohli byste dopadnout jak my.
Dobrý den,
vážení cestovatelé musím Vás důrazně varovat před praktikami této CK. Zájezd jsme řádně zaplatili s emailovým ujištěním, že odlet je skutečně z Vídně - takto to bylo sjednáno a podepsáno ve smlouvě. Po urgencích a arogantním chováním zaměstnanců nám laskavě poslali 5 dnů před odletem letenku a voucher, ale s odletem z Mnichova, což je od našeho bydliště o 440 km dále. Další překvapení následovalo na letišti Las Palmas, kde jsme zjistili, že nemáme zaplacený transfér z letiště na loď. Naštěstí nám zaměstnanci MSC dali informaci, ve kterém přístavu najdeme svou loď, kde jsme se na poslední chvíli taxíkem za vlastní peníze dopravili. Na lodi SMC vše proběhlo v pořádku což ovšem není zásluhou Diamond travel. Transfér z lodi na letiště asi 30 km samozřejmě uhrazen rovněž nebyl. Reklamaci pro nedodržení smlouvy z jejich strany jsme odeslali CK ihned po příjezdu a písemně nám sdělili, že se písemně vyjádří do 30 dnů v souladu se zákonem, podepsaný Ing. Petr Vaněk. Samozřejmě se drží hesla "slibem neurazíš". Tento případ řeším přes SOS (Sdružení obrany spotřebitelů) a dala jsem podnět na ČOI. Veškeré podklady včetně emailové korespondence mohu doložit.
Pokud si chcete dovolonou bez stresu, tak si ji zařiďte sami.
Po zaplacení našeho zájezdu u Diamond Travel v 12 /2013 vznikly nějaké nesrovnalosti v platbách. Za Diamond Travel výhradně komunikoval , někdo, kdo se podepisoval a označoval jako Ing. Daniel N. ředitel cestovní kanceláře Diamond Travel. Protože komunikace pana "ředitele" byla svým obsahem poněkud nestandardní, bylo třeba se po něm poněkud porozhlédnout. Takové jméno a už vůbec v souvislosti s touto CK nebylo kupodivu nikde nalezeno. Protože nás bylo několik platících účastníků zájezdu porovnaly se podpisy pana "ředitele" na jednotlivých písemných sděleních. Rozdíl v podpisech byl výrazný. Vzbuzuje to oprávněnou pochybnost zda tedy takový "ředitel" u této společnosti vůbec pracoval. Cestovní kanceláře v Praze jej neznají ani s ním nejednaly.
K veselé zde popsané scénce s vyhrožující jednatelkou Diamod Travel (dále jen "DT") na policii v Bartolomejské přidávám tuto svoji autentickou.Je 23.12. 2013 těsně před obědem těsně před Vánocemi. Volá mi jednatelka DT, že neobdržela požadovaný doplatek zájezdu. Kompletně uhrazeného v řijnu 2013. Připomínám, že jsem jí opakovaně emailem sdělil jak se věci mají.Dělá že hledá v PC."Ale já tady od vás nic nemám" hlásí mi spokojeně.Sděluji data a časy prokazatelně odeslaných emailů. Chvilka hledání "Opravdu tady od vás žádné emaily nemám". Asi za tři hodiny později téhož dne telefonát s jednatelky kolegou který má též kompletně uhrazený zájezd a nedoplatil smyšlený doplatek. Opět jeho odkaz na elektronickou komunikaci.Takže paní jednatelka opět "hledá" a konstatuje že nic nepřišlo.Situaci kolega řeší on line zasláním emailu během telefonického hovoru. Po třech minutách hovoru sděluje jednatelka." NE.Nic mi tady od vás nep řišlo". I když PC mu zřetelně hlásí odeslanou a doručenou zprávu.
Toto všechno by byla legrace kdyby se tak nestalo nám řádně platícím klientům Daimond travel cca 20 dní před odplutím.Operativně a účelově byla popřená elektronická komunikace vztahující se k penězům.Klientům kteří odeslali desítky tisíc korun a CK poskytli veškeré osobní údaje sebe a svých blízkých . V zaměstnání si zařídili volno. A postupně se dozvídáme že nejsme jediní s kým "největší prodejce plaveb" ten který má "45 000 někdy dokonce 60 000 spokojených zákazníků" takto zametl. Mám pocit že tady někdo lže.Vážení cestovatelé a možní zákazníci cestovní kanceláře Diamond travel. Pečlivě zvažte zda své peníze zašlete právě takové cestovní kanceláři.
Příspěvek byl dne 22.4.2014 na žádost autora odstraněn.
S Diamond Travel nikdy více - výše uvedenou zkušenost jiného cestovatele bohužel můžeme jen potvrdit. Podle recenzí na webových stránkách Diamond Travelu jsme si mysleli, že není většího odborníka na prodej zájezdů na lodi, než je právě zmiňovaná CK. Rozhodli jsme se koupit plavbu na lodi a po telefonu s námi pracovnice velmi ochotně komunikovala, doporučovala nám jednotlivé destinace a zdálo se, že je vše v pořádku. Postupně jsme uhradili celou cenu plavby a v tomto okamžiku nastal problém – nulová komunikace. Když jsme zhruba 2 týdny před odjezdem do CK volali, že nemáme v ruce vůbec žádné informace ani doklady, pracovnice se chovala naprosto arogantně, slovně nás urážela a bez pozdravu položila telefon uprostřed věty. Asi týden před odjezdem přišly doklady – je pravda, že informace byly dost podrobné, ale letenky neodpovídaly trase, kterou jsme rezervovali. Bohužel pro krátkost termínu už s tím nešlo nic dělat. Nakonec jsme byli rádi, že jsme vůbec odcestovali a že vše bylo rezervované. Samotná plavba byla skvělá a jednalo se o mimořádný zážitek. Ale na tom už CK Diamond Travel neměla žádný podíl. Nikomu však nepřejeme ty nervy a nejistotu před odjezdem, kterou jsme prožívali my. Příště budeme rozhodně lépe zvažovat výběr CK pro svou dovolenou, ale s Diamond Travelem už nikdy cestovat nebudeme.
Nemáte kontakt na paní, která je tu uváděna v reakci od paní Jelínkové z CK Diamond Travel?
Tato cestovka všude o sobě píše jen pozitivní recenze (negativní maže) a nespokojení se doposud nemají jak kontaktovat.
Prosíme o případný kontakt. Předem děkujeme!
Byli jsme opakovaně atakováni jednatelkou Diamond Travel Renatou Jelínkovou - mailem a telefonicky, že pokud okamžitě neodstraníme negativní recenzi na její cestovku z červn aminulého roku (!), tak na nás bude podáno trestní oznámení, Renata Jelínková nám volala, že prý stojí před policií v Bartolomějské ul. v Praze a pokud negativní recenzi okamžitě neodstraníme, podá na nás trestní oznámení, velká část telefonátu byla těžko srozumitelná, neboť paní Jelínková mluvila překotně a hodně nahlas až sej ejí monolog překotně změnil v hysterický řev. O necelý týden poté jsme mailem obdrželi kopii podání žaloby na odstranění závadné recenze na CK Diamond Travel a náhradu škody. Není nám známo, o jakou škodu by se mělo v případě Diamond Travel s.r.o. mělo jednat. Kdokoli máte zkušenosti s CK Diamond Travel s.r.o., dejte nám prosím vědět. Každopádně se nenecháme zastrašit, webové stránky slouží k výměně zkušeností s cestovkami.
Zcela náhodou jsem dnes zaregistroval Vaše sdělení stran cestovní kanceláře Diamond Travel. K tomu mohu přidat vlastní zkušenost, kdy těsně před Vánocemi 2013 nás 8 dospělých lidí vyloučila ze zaplaceného zájezdu. K Vašemu psaní ohledně CK Diamond Travel doplnit, že jednatelka Jelínková nestála před žádnou kriminálkou v Praze, žádné trestní oznámení nepodala ani nepodá. Zaručeně pouze tzv. "blafuje". Nevěřím, že Vás nepostrašila textem jisté JUDr. Fischerové z advokátní kanceláře. Text je úsměvný a žádná Fischerová JUDr. neexistuje. Je to takový zavedený folklor Jelínkové.
Diamond Travel patří k tomu nejhoršímu, co jsme na trhu poznali. Jednání této rádoby ck je opravdu katastrofální. Do doby než uhradíte plavbu se chovají poměrně slušně, ovšem poté se dočkáte pouze mlčení, případně nadávek po telefonu. Arogantní chování evidentně mladých a nevychovaných pracovnic je na trhu cestovního ruchu naprosto skandální. U jiných CK je naprosto normální, že obdržíte pokyny s dostatečným předstihem. U CK Diamond Travel je obdržíte na poslední chvíli a to Vám ještě pošlou letenky s nejhoršími přestupy, které jsou na trhu. Např. v Paříži budete dobíhat letadlo na poslední chvíli, protože budete mít na přestup 1 hod. Při naší zkušenosti měl delegát čekat na letišti v Miami, po hodině a půl čekání jsme si vzali taxi službu na vlastní náklady a jeli do hotelu. Velmi "vesele naladěný" delegát nám sdělil, že ještě 11 lidí patrně čeká na letišti. Tomu říkáme profesionální příštup.
děkuji že nadále ponecháváte na stránkách sdělení paní k této cestovce z 6/2013. Nás momentálně vypekla rovnou 8.Přesně tolika dospělým lidem zrušila zaplacenou plavbu Karibikem.Momentálně řešíme vrácení peněz.Hned jak se tak stane poskytneme řadu písemných i elektronických dokumentů směrem k této CK. Se ani nechce věřit že něco takového může v cestovním ruchu existovat.Nevěřím že na Vás jednatelka Jelínková za zveřejněný text neútočila.Vydržte prosím podobných navíc písemně podložených dokumentů bude celá řada.
Dobry den,
rada bych upozornila na šmejdske zachazeni s klientama ,11.10.2013. jsem s manzelem a 2 detickama jela na 10 d. plavbu.Objednala jsem kajutu s balkonem , bylo mi receno ze tam bude man.postel,sofa,a 4 postel.Jelikoz je to nase jiz druha plavba ze stejnou cestovkou tak jsem chtela presne to stejne.Na smlouve bylo napsane - kajuta s balkonem.Kdyz jsme s rodinou prisli na lod ,zjistili jsme ze mame kajutu pro 3 osoby.Ihnet jsem volala ck a bylo mi receno ze se to ihnet urovna a bla bla.Bohuzel cestovka se uz neozvala a na moji email take nikdo nereagoval. Bylo mi receno ze maji 30 dnu na reklamaci,take uz se nikdo neozval.Soudne jsem to nechtela resit ale spis si rikam kolik je takovych smrtelniku? Dovolena stala okolo 70 000,- kc a druhe dite muselo spat s nami v posteli... Nemam problem cokoli dolozit a vse co jsem napsala je proste pravda.Nikoho tu neurazim ale radeji hlasim co vse je proste mozne..
Reakce ze strany CK Diamond Travel s.ro. na recenzi Blanky Lubichové - Tato skutečnost se nezakládá na pravdě, na tomto zájezdu bylo dalších 90 spokojených účastníků a celá skupina měla hotel zaplacen, klientce bylo řádně odpovězeno a bylo požádána o předložení důkazů o zaplacení hotelu. Klientka žádné potvrzení neposlala, poněvadž se pouze snažila neoprávněně obohatit. A byla ta právě klientka ,která neposkytla patřičnou součinnost , neodpověděla na dopis a poškodila dobré jméno společnosti na Vašem portálu. Nejsme schopni na tyto recenze reagovat a bránit své dobré jméno, nehledě na to, že Vaše stránky ani odpověď neumožňují. Nelze vyloučit, že negativní recenze jsou pouze prostředkem konkurenčního boje. Prokazatelně chyba nespočívala na straně Diamond travel s.r.o , ale naopak v chování cestujícího. Vaše společnost nemá konkrétní informace o daném případu a navíc Vaše pozice není taková, abyste mohli objektivně rozhodovat o tom, jaká ze stran jednala po právu a jaká protiprávně. Tato kompetence je svěřena soudům, které jsou vázány řadou pravidel za účelem nestrannosti jejich rozhodování.
Dobrý den, touto recenzí bych chtěla přispět k absurdnímu chování ze strany CK DIAMOND TRAVEL s.r.o., která má kancelář na adrese Malostranské náměstí 5/28, Praha 1.
CK má nejen hrubé, neslušné chování ke klientovi, ale do poslední chvíle jsme vůbec nevěděli jak to s naším zájezdem/ už zaplaceným/ bude.S touto CK už nikdy!
Chtěla bych upozornit na mojí velice špatnou zkušenost s cestovní kanceláří Diamond travel s.r.o., která má kancelář na adrese Malostranské náměstí 5/28, Praha 1.
Zúčastnila jsem se destinace „Kouzlo Karibiku“ výletní lodí OASIS OF THE SEAS v termínu od 9.11. do 16.11.2012
Byla jsem nespokojena s jednáním delegáta, který mě špatně informoval o organizaci příletu a před příletem do Maiami jsem jednu noc přespala v Atlantě, tato noc měla být zahrnuta v ceně, ovšem musela jsem si jí zaplatit sama.
Po příjezdu do Prahy jsem telefonicky kontaktovala CK, abych záležitost s proplacením vyřešila, bylo mě řečeno, že se se mnou nebudou bavit, přijímají pouze písemné stížnosti. Napsala jsem žádost o proplacení do kanceláře CK a jednatelce společnosti doporučeným dopisem. Dopisy se mě vrátily jako nepřevzaté a i další dopis se mě vrátil jako nedoručený. Telefonicky se se mnou nechtějí bavit. Tady je úmyslné podvodné jednání, protože na doporučeném dopisu je moje zpáteční adresa a u obyčejného dopisu zapřou jeho doručení. Jejich jednáním prodlouží dobu na reklamaci destinace podle zákona č. 159/1999 Sb., která je do 3 měsíců po skončení zájezdu.
Tato CK není v žádné asociaci CK a nejde si na jejich jednání nijak stěžovat ani uplatňovat proplacení hotelu, který byl zaplacen v ceně destinace.
Touto nepříjemnou zkušeností a úmyslnou nekomunikaci této CK s klientem bych chtěla upozornit zájemce o plavby lodí od zmíněné CK na jejich praktiky, které jim umožňuje zákon č. 159/1999 Sb.
Touto cestou bych chtěla poděkovat CK Diamond travel za zprostředkování úžasné plavby na lodi MSC DIVINA v termínu 18.-25.5.2013. Jednalo se o naší druhou plavbu, prvně jsme se zúčastnili plavby na lodi Oasis of the Seas v termínu 9.-16.11.2012, kde bylo vše perfektně zorganizováno, loď byla fascinující a CK včetně pana delegáta se o nás skvěle postarala, škoda jen, že se najdou lidé, kteří chtějí na lži vydělat.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.