1526 cestovních kanceláří a agentur
EU
1 EUR = 25.23 Kč
USA
1 USD = 23.71 Kč
Chorvatsko
= 0 Kč
Bulharsko
1 BGN = 12.9 Kč
Maďarsko
100 HUF = 6.42 Kč
Turecko
100 TRY = 72.9 Kč

Vyhledávání cestovek

CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o.

Cestovní kancelář pojištěna u Generali
+420 542 210 795
Logo

pobytové zájezdy u moře v Itálii, poznávací zájezdy po Evropě

Adresa: Šilingrovo náměstí 257/3, Brno, 602 00
E-mail: info@ceskekormidlo.cz
Rok založení: 2002
Provoz od roku: 2002
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Člen ACCKA: ne
Člen ACK ČR: ne

Otevírací hodiny

Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 18:00
Středa: 9:00 - 18:00
Čtvrtek: 9:00 - 18:00
Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: zavřeno
Neděle: zavřeno

Zařazení v kategoriích

  • poznávací zájezdy
  • pobytové zájezdy
  • autobusová doprava
  • eurovíkendy


Přehled recenzí


České kormidlo

Gabriela Kubíková 27.06.2018

U CK České kormidlo jsem koupila dovolenou v Italii s dopravou autobusem – hotel odpovídal 3 hvězdám, tam bylo vše v pořádku, ale způsob dopravy a organizace mi přišla hodně amatérská a neorganizovaná + neochota řidičů vám cokolik říct (ani to, že když máme odjezd z Prahy, že musíme v Brně přesedat apod. ) + nezájem ze strany delegátky.



České kormidlo

Gabriela Ptáčková 03.05.2017

Dobrý den, ráda bych přidala recenzi na CK České kormidlo. Musím se přidat ke klientům, kteří mají velmi špatnou zkušenost s touto CK. Stručně: vybrali jsme si pobyt ve Slovinských lázních, bylo nám CK sděleno, že námi vybraný hotel již není k dispozici a nabídli nám jiný obdobný za cenu nižší než jsme si sami vybrali. Několikrát jsem se dotazovala, zda je cena v pořádku. Ujistili mě , že ano. Uzavřeli jsme tedy cestovní smlouvu, uhradili cenu a čekali na příslušný voucher, který nám ani v den odjezdu neposlali. Na tel. dotaz, kdy nám jej doručí, nám bylo sděleno sl. Rapanovou, že je vše v pořádku a můžeme vyrazit, že nám instrukce pošlou do emailu, který jen v hotelu předložíme. Když během hodiny email nepřišel, volala jsem do CK, kde nám sdělili, že hotel nepotvrdil pobyt a tudíž, nás nečekají. Udělali jsme si vyjížďku 100 km, abychom zjistili, že CK nemá zájem o klienty. Kde byla chyba – CK avizovala hotel za jinou cenu, než byl ochoten hotel akceptovat a když zjistili, že nejsou schopni zajistit pobyt, a to i přesto, že jsme nabízeli, že potřebou částku doplatíme, bylo nám ze strany CK sděleno, abychom tam jeli přímo a sami si hotel zaplatili, že nám vrátí peníze. Oni, že už nic zařizovat nebudou. Hotovo. Na další telefonát, již nikdo nereagoval a do dnešního dne se ani nikdo neomluvil. G.Ptáčková



České kormidlo

Jitka Mužíková 19.12.2016

V listopadu 2016 jsme si objednali od CK České kormidlo adventní zájezd do Regensburgu konaný v termínu 4.12.2016. Několik dní před tímto datem přišel od CK mail, že se zájezd pro nenaplněnost nekoná. Bylo nám nabídnuto několik dalších termínů a míst. Zvolili jsme opět Regensburg 18.12. 2016. Tento zájezd byl opět zrušen. Již chápu proč. Byl nám nabídnut adventní zájezd do Rothenburgu 17.12. 2016. Využili jsme tedy této nabídky. Místo odjezdu jsme volili Beroun pumpu OMV u dálnice směrem na Plzeň, abychom mohli nechat na parkovišti auto, neboť jsme vyjížděli z Kladna a jiná možnost dopravy pro nás nebyla možná. Autobus dorazil přesně v 5.15 k pumpě a my nastoupili. Delegátka CK se nám ovšem celou cestu nepředstavila ani nám na sebe nedala kontakt. V Plzni při nastupování posledních klientů nám delegátka sdělila, že není v žádném případě možné použít WC v autobuse, protože v zimě zamrzá. Je zvláštní, že jiné společnosti nabízejí možnost použít WC v autobuse i v zimě. Na místo jsme dorazili cca v 10. 30 hod. Bylo nám oznámeno, že jsme přijeli se zpožděním a proto musíme odjet již v 15. 30 místo 18. -19. hodiny uvedené v propozicích CK. Mnohým klientům se samozřejmě tak brzký odjezd nelíbil a žádali posunutí odjezdu alespoň o jednu hodinu tedy v 16.30 hod. Delegátka byla nekompromisní a nepřístupná komunikaci a jakékoli dohodě s klienty. Se slovy, že tam tak dlouho nebudeme mít co dělat odešla směrem do města a vůbec neřešila, zda jí celá skupina následuje. Snažili jsme se delegátku následovat spolu s větší částí skupiny, protože jsme měli zájem o výklad. To se nám však nedařilo, protože delegátka nečekala až dorazíme k výkladu a tak jsme slyšeli pouze část výkladu. V centru jsme delegátku ztratili z dohledu zcela. Prohlédli jsme si město sami a vrátili se k autobusu v 15. 30, což byl čas určený delegátkou. Zde jsme se dozvěděli, že odjedeme buď hned tedy v 15.30 nebo až v 20.30 hod. Vzhledem k tomu, že u autobusu nebyli všichni klienti, okamžitý odjezd nepřicházel v úvahu. Když se vrátivší část klientů začala proti tomuto návrhu ohrazovat, delegátka čas odjezdu změnila na 19.30 hod. Toto rozhodnutí bylo vysvětleno tak, že řidič má určené povinné přestávky. Jak by mohla být tato přestávka splněna, kdybychom odjeli v 15.30 hod ? Delegátka s námi jednala i nadále arogantně a vůbec nebyla přístupná diskusi. Odjezd tedy proběhl v 19.30 hod. Do Berouna jsme dorazili kolem 00.15 hod. Vystoupili jsme u čerpací stanice v domnění, že nastoupíme do odstaveného auta a pojedeme domů. Jaké bylo naše zděšení, když jsme zjistili, že nás vysadili u jiné pumpy. Vzhledem k tomu, že Beroun a jeho okolí neznáme, nám všem zatrnulo. Volali jsme tedy hned hot linku CK. Vyšli jsme z toho jako úplní blbci, že nevíme, že stačí projít mezi několika tiráky, podejít dálnici a dojít na výchozí stanoviště. Po té, co jsme si připadali jako rukojmí v cizí zemi se konal zlatý hřeb dne, vysazení na neznámém místě bez varování či sebemenší informace. Takže k takové delegátce cestovní kanceláři opravdu ze srdce gratuluji. Je to zaměstnanec roku. Asi je to úspěch, když po dvaceti letech cestování člověk narazí na jednu delegátku s tak otřesným chováním. S CK České kormidlo nikdy více. Jitka Mužíková, Kladno



České kormidlo

Libuše Kotoučková 19.03.2016

Chci poděkovat cestovce ČESKÉ KORMIDLO.Byla jsem se sestrou a synovcem v Aprice - hotel Derby.Výborné ubytování a zázemí.A nemohu vynechat delegáta,pana Václava Holuba.Je skvělý a má pro každého pochopení.Synovec si přivodil úraz a s Václavem se vše v pohodě vyřešilo.Už se těšíme na další dovolenou.P.S.Také řidiči jsou skvělí.



České kormidlo

Irena a Pepa 26.03.2015

Právě jsme se vrátili ze zájezdu  pořádaného CK České kormidlo.Jednalo se o lyžařský zájezd,středisko Paganella,22.-26.3.2015.Za poměrně malé peníze jsme byli smířeni s tím,že to nebude moc nic zázračného,ale vyhovoval nám termín a zkrácený pobyt.Byli jsme mile překvapeni ve všech směrech.Organizace byla perfektní,delegátka Blanka příjemná a ochotná,ubytování v pěkném hotelu s výbornou stravou.Celému zájezdu od začátku až do konce se nedalo nic vytknout,určitě zase pojedeme.



České kormidlo

KL. Juříčková 24.03.2015

Domluva s vaší kanceláří byla vynikající, vyšli jste mi vstříc i se změnou termínu. To ale bylo (zároveň s výkladem polského průvodce v Osvětimi) jediným pozitivem celého zájezdu.

Chápu, že nemůžete předvídat dopravní situaci, takže je mi jasné, že na každém nástupním místě můžeme stát i 30 min (i když je to poněkud náročné v kombinaci s přestávkou) a že neovlivníte kolonu před Krakovem. Ale připadá mi naprosto nevhodné vůči zákazníkovi opakovat trasu Nový Jičín-Ostrava-Nový Jičín-Ostrava, jen kvůli tomu, že si 2 lidé změnili místo odjezdu. 

Dalším bodem toho zájezdu měla být prohlídka Krakova. Jako prohlídku si opravdu nepředstavuji rychloklus městem s neodborným průvodcem. Pokud jedu na zájezd Osvětim+ Krakov, tak předpokládám, že na oboje budu mít alespoň stejně času. 

To že vedení zájezdu netrefí na místo určení a přímo v Osvětimi se musí ptát za cestu také nepovažuji za prokázání kvality.

Závěrem toho zájezdu bylo hodinové čekání na hranicích kvůli chybějícím dokladům řidiče.

Doufám jen, že toto jednání není standardem vaší firmy.



České kormidlo

Camelka 14.03.2015

Chtěla bych přispět do diskuze k zájezdům se společností České Kormidlo. Se 4 kamarády jsme si zakoupili přes Slevomat 30.1.2015 lyžařský zájezd do italských Alp. Vzhledem k podmínce, že do 4.2. má být sepsaná cestovní smlouva, jsem před víkendem 2.2. volala na Kormidlo, že nám ještě nepřišly vouchery, jestli mohu poskytnout osobní údaje všech účastníků zájezdu jako podklad pro sepsání cestovní smlouvy a čísla voucherů, že dodám později, až přijdou mailem. Paní Osičková z cest. kanceláře vše potvrdila s tím, že vouchery mohu dodat klidně až při odjezdu. Posílala jsem jako důkaz i printscreen z int. bankovnictví o odchozí platbě. Zájezd se měl konat 24.2. a ještě 2 dny před odjezdem jsme neměli žádnou cestovní smlouvu ani pokyny k odjezdu. Bylo mi to podezřelé, tak jsem opět volala na Kormidlo (předchozí mailová komunikace - asi 3/4 maily zůstala bez odezvy). Zaměstnancem kanceláře mi však bylo sděleno, že nás zájezd byl stornován na základě nedodání čísel voucherů. Připomínám, že ačkoliv měli veškeré podklady pro cest. smlouvu, které obsahovaly také 5 tel. čísel a 5 mailových adres, nikdo z Kormidla se ani neobtěžoval nám sdělit, že nás zájezd stornovali. Hájili se tím, že paní Osičková šla na nemocenskou a oni nevěděli o naší domluvě. Hlavně že jim na účtu přebývalo přes 30.000,-. Jak vše nakonec dopadlo? Dosud nijak. Dnes je 14.3. a my stále nemáme vrácené peníze za zájezd, který se nekonal. Od té doby jsem urgovala vrácení peněz jak přes Slevomat, tak pna Kormidle, ale Kormidlo s námi zcela přestalo komunikovat - nezvedá telefony (v jeden den jsme zkoušeli volat dokonce 12x po dobu 6 hodin) a když jsem pohrozila Slevomatu, pokud situaci nevyřeší s nimi alespoň oni, ČOIkou, finančákem a případným podáním trestního oznámení za neoprávněné obohacení, přišly mi zatím jen 2 maily od slečny ze Slevomatu, ať mám ještě strpení a že se situace údajně řeší. Když jsem žádala o postup, jakým způsobem a s kým se situace řeší, nikdo mi nebyl schopen informace dodat. Závěr: Rozhodně v žádném případě nedoporučuji cestovní kancelář České Kormidlo už jen kvůli nedostatečné až téměř žádné komunikaci s klienty. Je to absolutně neprofesionální firma s nekompetentními zaměstnanci.



CK České Kormidlo s.r.o.

Naďa Citterbartová 15.09.2014

Dobrý den,



ráda bych uveřejnila mou stížnost na CK České kormidlo. Se stížností jsem nejprve volala do CK a mluvila s panem Polišanským, ředitelem CK, a ten mi zapřel, že četl můj mail (přestože jsem měla nastaveno potvrzení přečtení mailu, které mi dorazilo ještě ten samý den, kdy jsem email poslala). Během hovoru mi doslova řekl, že ho reklamace nezajímají a následně odhodil telefon v kanceláři na stůl. Poté jsem volala znovu, že jsem ještě neskončila hovor s panem ředitelem a zaměstnankyně CK mi řekla, že pan ředitel položil telefon na stůl. Když jsem s ním chtěla mluvit opět, tak se nechal zapřít, přestože jsem slyšela, jak hovoří se zaměstnankyní kanceláře. Než mi vůbec odpověděli (29.den ode dne, kdy jsem stížnost poslala), tak mi několikrát do týdne posílali nabídku zájezdů  a také soutěž o zájezd, když jim napíšu kladné hodnocení na facebook.



Jsem dost rozzlobená na to, jaký přístup mají ke klientovi a že jim klienti nestojí ani za vysvětlení a důstojnou omluvu. Zaplatíte zájezd a tím to pro ně končí.



Mohu poslat i fotografie z ubytování.



Děkuji za pomoc.



CK České Kormidlo s.r.o.

Naďa Citterbartová 15.09.2014

Prostřednictvím CK České Kormidlo jsem si objednala dovolenou v Itálii v San Benedettu del Tronto  v Residenci Cillina od 26.7. - 2.8.2014.



Po okamžitém zaplacení celé částky nám CK poslala ubytovací smlouvu mailem k podpisu a my ji hned podepsali a naskenované poslali zpět.



Bohužel tím vše ze strany CK skončilo. Po přečtení Všeobecných podmínek a i po rozhovoru s delegátkou jsem reklamovala služby, které CK nedodržela - neposlali nám voucher ani informace týkající se zájezdu -  tj. adresa, telefon na delegáta, to že máme mít povlečení a toaletní papír s sebou. Měla jsem jen Ubytovací smlouvu.



Musím říci, že si neumíte představit ty neskutečné komplikace, které  nám tímto CK způsobila.



Přijeli jsme do Benedetta del Tronto a tam se ptali v prvním hotelu u promenády na Residenci Collina a ať ji hledali na internetu a v místních turistických informačních centrech jak chtěli, nenašli nic!!! Všude nám řekli, že nic takového ve městě není!!! Ptala  jsem se i místních policistů a ani ty nevěděli nic. Šli jsem tedy s dětmi na místní policejní stanici, aby nám pomohli, ale to bylo dosti zbytečné. Nikdo o Residenci Collina nevěděl!!!



Dovolat se do CK v sobotu bylo nemožné a to ani na Bílou linku. My s dvěma dětmi jsme nevědli co dělat! Po 1300km !



Poté  s pomocí " vlivného"  známého přes telefon do ČR ,kterému se  mu podařilo zjistit adresu ubytování, ( Residence Collina je NEOZNAĆENÉ a nikdo ho nezná, na Googlu není) a my večer dojeli se ztrátou celého dne! Paní delegátka, na nás čekala, říkala, že by nám večer  volala, ale to bychom byli už na cestě zpět do ČR. Také říkala, že jsme nebyli jediní, kdo nedostali informace. A poté se  ptala, jestli máme ložní povlečení a toaletní papír!!! Prosím???? Ona nám velmi ochotně půjčila povlečení a věnovala nám 1 roličku toaletního papíru. Byla velmi vstřícná.



Přijde mi neuvěřitelné, jak se něco takového může stát.



My jsme měli zkušenost se zájezdem od Student Agency a tam nebyl jedinný problém!!!!



Nehledě na to, že ubytování, jak tomu říkáte   ......Residence..... to je pod lidskou úroveň. Nikdo nečekal , "za ty peníze" ,na druhou stranu  ne zadarmo ,  luxus, ale čistotu a důstojné ubytování tedy ano.



Špína, písek na matracích, bez toaletního papíru, sprcha asi 30cm od záchodové mísy, takže máte všude, ale všude vodu. Polámané uchyty na skříních, smrad.... Jídelna ve sklepě , kde je plíseň na zdi a za okny, která byla otevřená jsou hned popelnice......tak to jsem opravdu nezažila! Také závěrečný úklid je dosti  letmo provedený, zajímalo by mne, kdo například umyje WC, nebo od počátku sezóny do konce se střídají lidé a nikdo WC neumyje??? Mám vše nafocené a musím říci, že jsem totálně znechucená! Neuvěřitelné!



České kormidlo

Radka Ranšová 18.07.2014

Dobrý den,



letos jsme vyrazili na dovolenou do Itálie s CK České Kormidlo. S touto CK určitě již nikdy nepojedeme a ji nikomu nedoporučujeme. Odjezd z Prahy opožděn o hodinu, bez předchozího upozornění. Autobusy nepohodlné a tvrdé sedačky. Krátké přestávky na záchod. Sjíždí se několik autobusů a všichni si přesedají z jednoho do druhého. Při příjezdu do letoviska nás nikdo nečekal. Autobus nás vysadil na hlavní silnici. Od nás se očekávalo, že si cestu k hotelu najdeme sami. Delegátka Zuzana v letovisku přijde až v neděli vybrat 5 euro za osobu, poplatek za služby delegáta. Nabídne možné výlety za jiné ceny, než bylo uvedeno v pokynech a dál o ní celý týden nevíte. Na recepci visí od ní dopis nečitelný, psaný ručně zvýrazňovači, který slouží na celou sezónu a je návodem jak si vše zařídit samostatně. 24 hodin před odjezdem jsme dostali zprávu od CK, že se mění podmínky pobytu na pláži, kdy je nutné zakoupit si plážový servis za 9 euro na 7 dní, za slunečník a 2x lehátko, bez něj není pobyt na pláži možný z důvodu stížností platících klientů. Tato informace byla mylná. Pláž byla soukromá, a proto bylo nutné za ni zaplatit a cena plážového servisu činila po slevě od hotelu 90 euro na 7 dní, jinak bez slevy 100 euro. Jednání CK naprosto neprofesionální a otřesné. Při příchodu do hotelu nám byli přidělené 2 pokoje bez balkónu, přestože jsme měli požadavek na pokoje s balkónem. Po stížnosti nám byly pokoje vyměněny. Při ubytování jsme navíc zjistili, že pokoje nejsou pravděpodobně často uklízeny, protože všude byla spousta prachu. Pokoje po výměně: 1. Pokoj: nefungovaly rolety k přístupu na balkón. Jedna nešla vytahovat a druhá naopak shrnovat. Jeden balkón tak byl v pokoji nepřístupný. U druhého balkónu, kde nešla roleta shrnout dolu, ještě ke všemu nešly dovřít balkónové dveře, takže byl pokoj nezabezpečen. 2. pokoj: v koupelně bylo rozbité topení, ze kterého neustále tekla voda. Koupelna byla stále mokrá. Vedle tekoucí vody z topení byl zabudovaný fén, který nešlo použít, aby nedošlo k úrazu. Jinak sprcha byla v úzkém rohu přímo nad WC při sprchování tekla voda po celém záchodu. V koupelně tak z těchto důvodů neustále hrozilo uklouznutí. Přesto, že jsme během pobytu na tyto závady upozorňovali, nedošlo k žádné nápravě.



=



CK České kormidlo

Renata Beránková 21.01.2013

Dobrý den,
Včera 6.12.2012 jsme absolvovali šílený zájezd s CK České kormidlo do adventní Vídně. Již při výjezdu z Prahy měl autobus zpoždění 45min a cestující, čekající po celé trase do Českých Budějovic museli mrznout na stanovištích desítky minut.
Z ČB si to pan řidič nesmyslně namířil na jihozápad, přes přechod Dolní Dvořiště na Linz. Zde najel na dálnici směr Vídeň, takže zajížďka cca 200 km a časová ztráta 3,5h byla na světě. V 11.30 nás paní průvodkyně ve Vídni vypakovala z autobusu uprostřed ulice a táhla nás cca 1km na místo,
na kterém jsme se měli shromáždit při odjezdu. Tam nám také oznámila, že řidič musí dodržet bezpečnostní přestávku, tudíž sraz je ve 20h. Na naše hromadné námitky, že cestovní kancelář nám na telefonické dotazy ohledně odjezdu z Vídně odpověděla,
že odjezd je mezi 17h a 18 h, s námi paní průvodkyně odmítla diskutovat. Kdo chce ať jde s ní, ostatní rozchod. Po opravdu dlouhém dni jsme se všichni naštvaně sešli ve 20h na určeném místě. Odtud nás paní průvodkyně táhla po zledovatělých chodnících opět cca 1km na místo,
kde měl čekat náš autobus. Po příchodu zde žádný autobus nečekal, ale mi jsme zde ve vánici čekali do 20.45 na jeho příjezd. Po prosbě cestujících, zda by mohl jet pan řidič zpět přes přechod v Českých Velenicích a dále na Třeboň a České Budějovice se tak opravdu stalo. Domů jsme dorazili o 3 hodiny dříve.
Všichni účastníci tohoto povedeného zájezdu jsme se shodli, že s touto CK na žádný zájezd již nikdy nepojedeme. Amatérům zdar!!!!!!!

Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.