pobytové a poznávací zájezdy v zahraničí, lyžařské zájezdy, eurovíkendy, exotické zájezdy, prodej letenek
Adresa: | Revoluční 23, Praha 1, 110 00 |
E-mail: | info@eximtours.cz |
Rok založení: | 1992 |
Provoz od roku: | 1993 |
Právní forma: | akciová společnost |
Člen ACCKA: | ano |
Člen ACK ČR: | ano |
Pondělí: | 9:00 - 18:00 |
Úterý: | 9:00 - 18:00 |
Středa: | 9:00 - 18:00 |
Čtvrtek: | 9:00 - 18:00 |
Pátek: | 9:00 - 18:00 |
Sobota: | zavřeno |
Neděle: | zavřeno |
Měli jsme zaplacenou dovolenou do hotelu RIADH PALMS**** v Tunisku od 19.6.2018 do 26.6.2018 Last Minute. All Inclusive podotýkám že tento zájezd Last Minute byl zaplacen již 14.6. večer online převodem, tedy 15.6 měla cestovní kancelář peníze na účtě.
Má přítelkyně ještě volala do cestovní kanceláře v pátek a v pondělí 18.6. byla osobně v cestovní kanceláři. Volala ohledně toho zda-li by bylo možné si připlatit za pokoj s výhledem na moře, kde ji bylo sděleno že je to možné, ale musí osobně přijít a donést příplatek za pokoj do cestovní kanceláře. A v to pondělí kdy tam byla již ji řekla, že to není možné že pokoje jsou obsazeny. To byl první impuls byl, jak je to vůbec možné když byla ujištěna že je pokoj s výhledem a za hodinu už bylo vše jinak. To jsme přešly a neřešily a těšily jsme se na dovolenou v hotelu RIADH PALMS, který měl nejlepší recenze, byl blízkou Centra města Sousse. Co jsme moc chtěly. V úterý 19.6. jsme letěly večerním letem do Tuniska, po příletu na letiště v Tunisku nám bylo delegátkou cestovní kanceláře Exim Tour sděleno, že v hotelu RIADH PALMS nejsou již volné pokoje a že nám změnili hotel (na hotel RIVIERA vzdálen od centra cca 12 KM). Na dotaz jak je to možné a jak si to vůbec můžou dovolit změnit nám hotel bez našeho souhlasu, nám bylo sděleno, že jsme souhlasily s obchodními podmínkami, a tam je že nám mohou změnit hotel. Na dotaz proč nás o tom neinformovali, když jsme byli ještě v České Republice, nám řekla, nebo se přeřekla, že to ví od dnešního dne tedy od dopoledne. Odvětily jsme, že nám tu informaci měly zavolat jestliže se stalo že byly obsazeny pokoje. Chápu může se stát, ale říct nám to naschvál až na letišti v Tunisku, abychom nemohli utéct, aby jim nepropadl kšeft, to je k neuvěření. Kdyby nám tuto informaci sdělily telefonicky před odletem, samozřejmě bychom nesouhlasili a neletěli. Chtěli jsme se okamžitě vrátit domů, a aby nám vrátily peníze. Řekli nám, že to budeme řešit s delegátkou až zítra ráno. Ta na letišti s tím nic neudělá. Okamžitě jsme s tím nesouhlasily a chtěly jsme domů, že s těmito hnusnými praktikami nesouhlasíme a chceme vrátit peníze, a my máme právo s tím nesouhlasit, v obchodních podmínkách je že účastník s tím souhlasit nemusí, anebo má dostat adekvátní náhradu, takto to je i v občanském zákoníku. Okamžitě jsme volali její nadřízené, která nám nijak nepomohla a jen jsme mohli být rádi že máme kde přespat. Dle přiloženého potvrzení do nového hotelu jsme zjistili, že to museli vědět již předem, dle přiloženého potvrzení byl pobyt vystaven a objednán již 18.6, takže jejich lži o tom že byly plné pokoje jsou dost průhledné a mimo to se ani delegátky nedomluvily na stejných lžích. Delegátka na letišti tvrdila že to ví od odpoledne, a její nadřízená delegátka nám tvrdila že to ví od rána, těžko spekulovat. Ale každopádně řešení je jasné, zavolat zákazníkovy zda-li s touto změnou souhlasí či nikoliv, jak je to běžné v jakémkoli obchodním vztahu. Objednáte si opravu auta.. taky vám nejdřív mechanik řekne co je třeba opravit a za kolik, a zeptá se zda-li s tím souhlasíte. Druhý den při setkání s delegátkou, jsme ji všechny tyto skutečnosti sdělily, a že s touto změnou nesouhlasíme a chceme domů a vrátit peníze. Na to samozřejmě nepřistoupili i když na to máme právo. V tuto chvíli jste vězni a nemůžete udělat nic. Akorát nám nabídli změnu hotelu, čekáte adekvátní náhradu že, což by mělo být samozřejmostí, nabídly nám obdobný hotel Tej Marhaba****, prý na stejné úrovni a adekvátní náhrada, recenze na tento hotel byly úplně někde jinde a nedaly se srovnávat s hotelem RIADH PALMS. Nabídli nám i 5 hvězdičkový hotel, to by byla již dobrá náhrada, ale s příplatkem 5 EURO na osobu na den. To už opravdu bylo k pousmání. I když jsme trvali na nesouhlasu, tak se nám akorát delegátka vysmála, chtěli jsme jet na vlastní náklady do České Republiky, a že to budeme požadovat po cestovce, samozřejmě výsměch od delegátky, s dodatkem že to klidně můžeme zkusit. Zapoměl jsem dodat že jsme z tohoto letu nebyli sami, kterým to udělali. Rodina s dvěma dětmi taktéž změněný hotel Z RIADH PALMS do RIVIERY. A na hotelu bylo dalších 15 lidí se stejným problémem, kde jsme to hromadně řešily. Všichni přehozeni z RIADH PALMS, kvůli plné kapacitě hotelu. Neřeknu kdybychom byly jen dva, ale 20 lidí??. A někteří lítali po dalších hotelech a prakticky třetiny dovolené zabitá jen řešením. Od místních jsme se dozvěděli, že je to jejich běžná praxe když je plno tak je dají do hotelu RIVIERA. Snad je to domluva jen mezi těmito hotely nevím, ale je to opravdu otřesné zacházení s klienty aniž by někomu něco řekly. Nejhorší na tom je, že většina lidí už to nechce řešit a nechce si kazit dovolenou, tak už to dále neřeší, a hodí to za hlavu a užívá si dovolenou. Já i má přítelkyně jsme si zažily dost a jsme docela tvrdohlaví a takové bezpráví a bezohlednost nejsme schopni jen tak přejít. Abych se vrátil, akceptovaly jsme nabídku přestěhování do hotelu TEJ MARHABA****, a třetí den dovolené jsme se stěhovaly. Důvod byl jasný tento hotel byl u centra, kde jsme mohli chodit každý večer do centra. Kdežto RIVIERA byla úplně mimo centrum dění, kde nic nebylo. Dali nám naprosto otřesný a zaneřáděný pokoj s mravenci a se špínou, ale lepší pokoj si musíte vyřvat, v tom je personál ochotný, třikrát jsme měnily pokoj abychom měly aspoň výhled, což se povedlo a zbytek dovolené jsme si snažili užit jak to šlo v rámci možností. Recenzi hotelu přeskočím, to je teď bezpředmětné, ve zkratce nesplňovala akceptovatelnou náhradu jaká je slíbena cestovkou v obchodních podmínkách, když se na ni tak odkazují. V hotelu jsme předali delegátce reklamaci sepsanou na čtyři stránky. Po příletu do České republiky jsme ještě jednou sepsali reklamaci na Cestovní Kancelář Exim Tour, a to co nám provedly. Dnes 18.7 2018 přišlo vyrozumění s tím že. Cituji: Ve zkratce:
Váš pokoj byl v hotelu Riadh Palms 4* řádně objednán a hotelem zpětně potvrzen. Před Vašim odletem jsme neměli jedinou indicii, která by nás vedla k domněnce, že Vaše ubytování nebude v souladu se smlouvou poskytnuto.
... ( 18.6 den před odletem vytisknuté potvrzení o ubytování v jiném hotelu.. )
Dle našeho ověření jste se z vlastní vůle rozhodli přestěhovat do hotelu Tej Marhaba. V ostatních bodech jsme rovněž nuceni vyhodnotit jako neoprávněnou. Vaše reklamace je neoprávněná a váš požadavek na finanční kompenzaci tímto odmítáme.
Ve zkratce dali nám voucher na 1000 Kč, tzn 500 Kč na osobu. To je totální výsměch ze strany CK. Exim Tours, který tak jen potvrzuje jak jednají s lidmi. To znamená už nikdy více s Exim Tour, Postoupení tohoto jednaní na ČOI, a důkladné prošetření. A vyrozumět co nejvíce lidí o tomto problému a jednání CK a o tom jak se nedostat do jejich pasti. Jedna rada na závěr vybírejte si vždy cestovku s garancí hotelu a pobytu i v Last Minute.
Velký dík za obĕtavou pomoc delegátce na Zanzibaru. V únoru letošního roku jsem se svoji maminkou odcestovala na dovolenou na Zanzibar. Pročítáním recenzi o hotelu a o neochotĕ místní delegátky jsme mĕly smíšené pocity. Cesta probíhala tak jak nám bylo řečeno. Jen závada, jedno WC pro celou ekonomickou třídu jak při cestĕ tam tak i při cestĕ zpĕt. Hotel, ubytování, stravování, bazén, oceán a výlety vše OK. Nevím na co si ti lidé stĕžovali. Z naší strany spokojenost po všech stránkách. A to jsme projely už skoro celý svĕt. Je to prostĕ Afrika.
Tato dovolená byla pro moji maminku již opravdu poslední dovolenou. Zesnula na Zanzibaru, kde byla spokojená a moc se jí tam líbilo. VELKÉ díky delegátce Andree, která mi velmi pomáhala v této pro mne moc tĕžké situaci, daleko od rodiny. Vždy se chovala lidsky, přístupnĕ a byla profesionální i v situacích, které nemĕla ve svém popisu práce. Díky ní se mi povedlo nenadálou situaci relativnĕ v klidu zvládnout. Chtĕla bych jí velice ještĕ jednou podĕkovat za vše co pro nás udĕlala. Eximu bych potom přála, važte si takových delegátů a hýčkejte si je, protože takových lidí je opravdu málo. Ještĕ jednou dĕkuji z celého srdce všem za ochotu a pomoc.
S CK Exim jsem se dostala do nepříjemností tím, že jsem na zájezdu do Turecka s mým dospělým plně invalidním synem požadovala výměnu pokoje. V cestovní smlouvě je jasně česky i anglicky uvedeno, že požaduji 2 samostatná lůžka. Byli jsem ubytováni v pokoji s jednolůžkem, zapáchající kanalizací, kategorie ubytovna, kde vybavení byla malá polička, jedna židle a skříň. Při okamžité ústní i písemné reklamaci se delegát ani nenamáhal zjistit situaci, pouze požadoval 1.500, za výměnu pokoje na osobu ! Já senior a invalidní dospělý syn. I přes to, že jsem vše zdokumentovala písemně i fotosnímky se mi CK EximTours vysmála. Ve výsledku jsem prohrála i soud, delegát měl prý hodně práce, proto se nám nemohl věnovat.
Ráda bych vám předala mou opravdu velice nepříjemnou zkušenost s CK Exim Tours. Před pár dny jsme se mamkou vrátily z dovolené na Severním Kypru z hotelu Merit Crystal Cove a to absolutně psychicky vydeptané, znechucené a neodpočté. Hotel přistavoval další křídlo hotelu a tak jsme celých 14 dní na dovolené za celkem 87tis, na kterou člověk šetří a těší se celý rok minimálně, poslouchali jak na pláži, tak na pokoji hluk ze stavby. Řezání, klepání, pilování, zkrátka všechny velice hlasité stavební práce. CK nám nabídla kompenzaci v podobě slevy na výlet či večeři Ala carte. To jsme zamítli. Dále stěhování do vedlejšího hotelu, který má stejnou pláž, tudíž neřeší problém. Před pár dny nam přišla odpověď na reklamační protokol, kde se zamítá naše žádost o navrácení části peněz ve všech bodech nicméně jako vstřícné směšné gesto jsme dosáhli jen na 1000 korun slevu na další zájezd.
Dne 7.2.2017 jsme u cestovní kanceláře EXIMtours ve Zlínské pobočce zakoupili zájezd na Zanzibar hotel Palumbo Reef Resort, kategorie **** v termínu 23.2/8.3.2017 za celkovou cenu 86.361 CZK (smlouva č. 125026205), a to s přepravou z Prahy leteckou společností Travel Service, a.s.. Reklamaci a žádost o náhradu škody u letecké společnosti přikládáme a máme za to, že charterové lety do vzdálenějších destinací by tato cestovní kancelář již neměla s touto společností provozovat. Zřejmě již jen navazujeme na stížnosti ostatních klientů se žádostí o náhradu škody ve výši doplacené služby all inklusive s příplatkem za alkoholické nápoje.
Ubytování a služby rozhodně neodpovídají čtyřem hvězdám. Pokoj standardně vybavený má již hodně za sebou. Postel rozvrzaná, baterie ve sprše by jste se snad ani nechtěli dotknout. Voda ve sprše tekla tak slabým proudem, že vlasy nebylo možné od šamponu spláchnout ani po 20 minutách. Na záchodové prkénko, které nebylo k záchodu připevněno, jsme upozornili již první den, do konce pobytu se ale oprava nepodařila. Klimatizace individuálně ovladatelná, se neustále v noci vypínala a i při plném chodu teplota v místnosti nastavení rozhodně neodpovídala. Balkon používali pouze netopýři na večerní párty. Židle na balkoně byli od netopýřího trusu špinavé a nikdo se po celou dobu pobytu neobtěžoval s úklidem. Ručníky v pokojích měly být měněny každý druhý den, ovšem personál jej pouze přehodil přes balkon, aby doschl – výměny jsme se dočkali maximálně 3x. Při příjezdu jsme požádali o lednici, té jsme se však také nedočkali.
Služby spojené s ubytováním pomineme, stravu a příplatek za službu all inklusive ovšem nikoli. Příplatek za alkoholické nápoje ve výši 5190 CZK na osobu, které může klient v době od 10.00 do 22.00 neomezeně konzumovat, byly bohužel velmi omezené. Studené místní pivo, přelévané do jednorázových plastových kelímků (které však byly používány opakovaně), jste mohli dostat maximálně první dvě hodiny po otevření bazénového baru. V odpoledních hodinách již bylo teplé a nepitelné. S nealkoholickými nápoji to bylo podobné. Některé již v dopoledních hodinách došly (většinou Tonik, který se dal míchat s místním alkoholem nebo Cola) a nikdo se již neobtěžoval s jejich doplněním i dva dny. Místní víno z krabice (červené s pokojovou teplotou 35 stupňů, bílé na tom bylo hodně podobně, bylo při této podávané teplotě naprosto nepoživatelné. V případě, že jste si jej chtěli ochladit ledovou kostkou (vyrobenou z vody z kohoutku), strávili jste zbytek dne na toaletě. I led byl v odpoledních hodinách pouze snem. Voda do barelů u bazénu i v jídelně, byla taktéž doplňována z kohoutku, tzn. podle delegátky „užitková“. U oběda a večeře voda nalévaná do sklenic, doplňovaná také z kohoutku. Takže pít pouze vodu, kterou před vámi někdo otevře z originál láhve (jak nám bylo doporučováno delegátkou) jste si mohli pouze představovat. O svačině nebo ovoci v období mezi obědem a večeří jste si mohli nechat jen zdát. Až po upozornění delegátky, v druhé polovině pobytu, se u bazénového baru objevily oschlé zbytky od snídaně. Kávu nebo čaj (doplňování čaje byl taktéž velký problém – když došel, tak prostě došel) jste si mohli uvařit na baru v neskutečně špinavé konvici. Tím myslím špinavou zvenčí. Dovnitř jsem ani neměla odvahu nahlédnout. Za příplatek 5190 CZK na osobu jsme si rozhodně představovali jiný servis. K zařízení hotelu má patřit kromě baru u bazénu i nealko bar na pláži. Ten jsme však neviděli v provozu za celou dobu pobytu. A restaurace s obsluhou za poplatek byla možná pouze ve večerních hodinách. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem jsme CK požádali o kompenzaci v podobě vrácení příplatku za alkoholické nápoje, tj. 2 x 5190 CZK. Naše reklamace ale byla cestovní kanceláři zamítnuta.
Již v minulosti jsme byli se službami Eximt tours nespokojeni a naše stížnost byla zamítnuta. Protože to byla naše první negativní zkušenost, do soudního sporu jsme se nepouštěli. V tomto případě však víme o spoustě nespokojených klientů a fotodokumentace máme k dispozici spoustu.
Reklamace služeb Travel Service, a.s.
Dne 7.2.2017 jsme u cestovní kanceláře EXIMtours zakoupili zájezd na Zanzibar v termínu 23.2.-8.3.2017 za celkovou cenu 84.811,- CZK, a to s přepravou z Prahy leteckou společností Travel Service, a.s.. Odlet byl stanoven na 23.2.2017 ve 23.10 hod (č. letu QS4156 PRG – Hurghada – ZNZ). V Praze na letišti byl z technických důvodů, které nám však nebyly blíže specifikovány, let o dvě hodiny odložen. Letecká společnost je dozajista obeznámena, že letiště v Hurghadě, kde měla během cesty proběhnout výměna personálu, cateringu a doplnění paliva, bude v době našeho příletu uzavřené. Z nepochopitelných důvodů však bylo letadlo vypraveno, zřejmě aby nemusela společnost zajišťovat pro své klienty občerstvení a případné ubytování, na které by po sečtení časové prodlevy měl klient nárok!!!). Je taktéž nutno podotknout, že v nočních hodinách si na letišti Václava Havla nic nekoupíte. O nabídce denního tisku či časopisů na palubě, jak je na stránkách společnosti prezentováno, si můžete nechat pouze zdát. Taktéž nákup ze sky shopu je nutno rezervovat předem!? neuvěřitelné… Přes ujišťování leteckého personálu, že při mezipřistání zůstáváme na palubě letadla, jsme v Hurghadě byli z letadla odesláni do odletové haly, kde jsme v nedůstojných podmínkách (nápoje nám byly zabaveny, teplota v hale byla snad 10 stupňů) zůstali další čtyři hodiny. Přílet do Zanzibaru byl opožděn o více než 6 hodin a z pobytu jsme tedy ztratili půl dne a současně přišli o jídlo, které bylo k pobytu v CK zakoupeno – tedy oběd. Jelikož cestovní kancelář údajně neodpovídá za problémy způsobené leteckou společností, žádáme proto náhradu škody za danou část pobytu, stravu i za průběh letu. Dále je nutno upozornit na fakt, že po dobu letu byla na palubě funkční pouze jedna toaleta pro všechny cestující z economy class. Pokud chtěl cestující vykonat svoji potřebu, musel si postát ve frontě přes půl letadla. Pro cestující, sedící v uličce, dosti obtěžující!!! Upozornění letušky, že používání toalet v business class, kde byla druhá funkční toaleta, není určeno pro cestující z economy, bylo opravdu nemístné!!!
Odlet ze Zanzibaru dne 7.3.2017 ZNZ - [Mombasa, Hurghada] –PRG, č. letu QS4157 byl opět provázen nesčetnými komplikacemi. Letadlo typu 737 - 800 není snad ani možné vypravovat na takové vzdálenosti. Prostor v letadle je koncipován pro osoby tak do 150 cm výšky a 40 kg váhy. V možnostech dospělého člověka není možné na sedadle v ekonomické třídě usedět více než dvě hodiny. O business třídě se snad ani nemá cenu zmiňovat, je cestovní kanceláří nabízena za nehorázné příplatky a odpovídá sedadlům ve standardní třídě jiných typů letadel. Při odletu ze Zanzibaru byly některé palubní lístky personálem místního letiště zdvojeny a některým klientům na místě seděli lidé, kteří, měli vystupovat v Mombase. Můj palubní lístek byl několikrát přeškrtnut a bylo na něm uvedeno ještě další jméno (Ledvinka A). Tyto komplikace opět způsobily paniku na palubě letadla a nemalé zdržení. Po ujištění leteckým personálem, že v Mombase budou vyhotoveny nové palubní lístky, jsme si posedali na volná místa (je nutno podotknout že neuklizená -plno odpadků pod sedadly, žádné deky, polštáře, použité opěrky), abychom nezdržovali pasažéry do další destinace. V Mombase se místo slibovaných 50 minut protáhl pobyt na skoro dvě hodiny. Při příchodu do letadla jsme neobdrželi žádné nové palubní vstupenky a při dotazu kde je mají vyhotovené, se na mne letuška dosti neurvalým způsobem obořila, že nic takového neslibovali a ať si sedneme tam, kde je místo. Situace se opakovala jako v Zanzibaru, ovšem s tím, že zdržení bylo poněkud delší!!! My osobně jsme tedy zaujali místa, která jsme obdrželi na letišti v Zanzibaru (30E, 30F). Velkým překvapením pro nás bylo, že si nemáme kam uložit své palubní zavazadla. Poslední tři úložné boxy s obou stran byly narvány pečivem, láhvemi s vodou, krabicí se šampaňským a věcmi personálu (máme zdokumentováno). Příruční zavazadlo, nákup z free shopu a další osobní věci jsme tedy museli uložit do prostoru pod sedadlem a nohy bohužel složit na tyto zavazadla. Při cestě více než 10 hodin – neúnosné !!!!! Let jsme doslova protrpěli.
Vzhledem k tomu, že jsme na takovou vzdálenost necestovali poprvé, máme za to, že služby vaší letecké společnosti zásadně neodpovídaly potřebě ani nabídce, jak bylo prezentováno CK a požadujeme proto náhradu škody, a to ve formě finanční kompenzace 6.000,- Kč za osobu. Jinou náhradu akceptovat nehodláme, služby vaší letecké společnosti už bohužel nikdy nevyhledáme.
Bc. Irena Láník a Martin Láník
V srpnu 2016 jsme byli s dětmi na Krétě v hotelu Caroline Mare. S CK Exim jsme jezdili 10 let. Tato dovolená byla poslední. Postupem času jsme zjistili, že mílově klesá úroveň této CK, úroveň delegátů a nabízené destinace, potažmo hotely jsou stále horší. Reklamace jsou vždy odmítány. Přestože jsme se s touto CK soudili a vyhráli, po poslední, letošní dovolené na Krétě jsme se rozhodli, že s nimi již nikdy! Zajištění dovolené na první moment za 64 tisíc,kdy náš standardní pokoj byla tmavá kopka v přízemí s výhledem do okénka koupelny a WC přes poměrně frekventovanou uličku širokou cca 1,5 m byla poslední kapkou. Při posezení na balkonku jsme byli často nechtěně svědky přirozené lidské potřeby i se zvukovými efekty. Abychom si v pokoji uchovali trochu soukromí, museli jsme mít zatažené záclony. S dalšími nepříjemnými výstupy jsme se setkali při žádosti o výměnu pokojů. S takovou neochotou a arogancí recepční Elene jsme se ještě nesetkali, přestože každý den odjížděli klienti CK Eximu z hotelu, nechtěli nám pokoje vyměnit a dusili nás celou polovinu pobytu a tvrdili neustále, že je obsazeno. Paní delegátka Nikola nám nabídla náhradní hotel o 100 km dále, v kopci a vzdálený od moře a paní Valčíková z oddělení péče o klienty se podivuje nad tím, že jsme ho odmítli. Paní delegátka se nedokázala domluvit s recepcí, zda a kdy nás přestěhují, takže jsme běhali od oběda či z pláže na raport na recepci a zase zpět. Takto nám znechutili i zbytek pobytu po přestěhování. Jedinou radost nám udělalo krásné moře, počasí a také chutné jídlo. Naše reklamace byla odmítnuta pracovnicí od stolu, na žádnou z otázek nám neodpověděla a utvrdila nás, že s CK Exim již ne!!! Byli jsme letitými zákazníky, cestovali jsme i do exotiky, utratili jsme u nich téměř 2 miliony a takhle se CK Exim chová ke stálým zákazníkům. Jediné řešení je opět se s nimi soudit, což trvalo 3 roky. Češi se tohoto řešení bojí a tato CK na to spoléhá, proto bychom ji nedoporučili, ani svému nepříteli.
10 hodin před odletem byl kanceláří cestuj.cz zrušen pobytový zájezd a nabídnuto zrušení (bez postihu pro CK), nebo pobyt horší kategorie. To se po nástupu bohužel potvrdilo. Pokoj pro 70 letou babičku, 2- letého vnoučka a matku ve druhém patře dependance hotelu bez výtahu. Špína. Výhled do dvora hotelu a strava all inkluziv nepoživatelná. Pláž přes ulici špinavá, plná lehátek a občas splachovaná vlnami projíždějících člunů To v hotelu kategorie 3+ náhradou za požadovaný a kontrahovaný hotel kat.4. Celou událost provázejí zajímavé okolnosti: Doklad na původní pobyt byl vystaven 4 dny před odjezdem s rezervačním číslem, které bylo použito i u náhradního dokladu. Nabízí se podezření, že kancelář cestuj.cz, nebo její domovská Eximtour prodala tentýž zájezd později někomu jinému, vlivnému a použitím stejného rezervačního čísla u náhradní nabídky chtěla tento krok maskovat. Objednatel byl vystaven nátlaku v podobě ultimáta zrušit zájezd (bez postihu CK), nebo přijmout náhradu. To se stalo nad zabalenými kufry při čekání na odvoz na letiště. Okamžitě jsem intervenoval u cestuj.cz, ta se vymlouvala na EXIMtour. Poté jsem kontaktoval EXIMtour ve věci poskytnutí adekvátní náhrady a se žádostí o vysvětlení manipulace se zájezdem. Marně. Po zahájení pobytu, kdy se potvrdily nejhorší předpoklady o vnuceném zájezdu, jsem opětovně intervenoval s cílem dosáhnout změny ubytování. Opět marně a bez vysvětlení s tím, že stěžovatelem může být pouze účastník zájezdu. Uvedené skutečnosti mne vedou k otázkám: Cestuj.cz je zprostředkovatelem pro EXIMtour. Když někdo něco zvorá, vymlouvá se jeden na druhého. Potvrzení a zaplacení původního zájezdu 4 dny před odletem nezabrání jeho zrušení bezprostředně před odletem a zakládá podezření na machinaci se zájezdy. Náhradní pobyt je nabízen zcela neadekvátně k původním požadavkům, patrně ve snaze zbavit se neprodejných ubytování. Přestože byly referentky cestuj.cz i Exim.tour informovány o nepřijatelném vývoji dovolené a ještě v první den pobytu mohly nabídnout přijatelné řešení, neučinily tak. Řešení reklamace oddalují až po zkažené dovolené s očekávaným minimálním dopadem na ně. Před několika lety jsem absolvoval s Eximtour několik finančně náročných zájezdů a nemohl jsem si stěžovat. Za poslední roky se však praktiky Eximtour patrně prudce zhoršily. Za smrtelné pak pokládám spojení s cestu.cz. Doufám, že zkušenost mojí rodiny vzbudí pozornost potenciálních klientů uvedených kanceláří a zvolí si pro svoji dovolenou raději jiného partnera. Ing.Stanislav Komárek
“Nic horšího od EXIM TOURS již zažít nemůžete”
Přikládám dopis, který jsem zaslal cestovní kanceláři EXIM TOURS. Dovolená 8 dní v hotelu Magawish Village & Resort Safaga Road, Hurghada, Egypt. Pokračování 7 dní v Shams Safaga Beach Resort - 4 hvězdy. Začnu od začátku (odlet). Odlet do Hurghada byl 00:05, poté změněn na 23:55. Přílet na letiště Hurghada cca. 04:20. Během letu bylo 1x občerstvení v cca. 01:00. Poté již žádné jídlo nebylo ani možné zakoupit, protože Travel service už neprodává od srpna 2015 ani bagety. Na letiště Hurghada dorazí každý z letadla již lehce hladov a zcela vyčerpán, ale pokud se těšíte na snídani v hotelu, dá se to přežít. Upozorňuji, že na letišti Hurghada se v nočních hodinách nedá nic k jídlu koupit a i když by to možné bylo, nedal nám delegát žádný čas, protože vás hned jako zvířátka zaženou do autobusů. Na hotel se dorazilo v cca. 06:00. Před hotelem nám bylo delegátem řečeno, že ubytování bude až od 14:00, tedy až za 8 hodin. To se dá ještě přežít, když půjdeme na pláž a dáme si hned snídani. Delegát nás ale uzemnil, když nám řekl, že náramky dostaneme až od začátku pobytu, promiňte, tedy o něco dříve v 12:00. Tedy jen za 6 hodin. Poté delegát odkráčel a starejte se. Nikde v hotelu není možné žádné jídlo zakoupit! První obchod v resortu otevírá až ve večerních hodinách. Extrémně hladov jsem byl nejen já, ale nejhůře na tom byl nejmenší syn (3 roky), kterému bylo velice špatně od hladu. Přítelkyně se psychicky hroutila, protože opravdu zde není možnost v ranních hodinách v okruhu několika kilometrů cokoli k jídlu a pití sehnat. Ani taxi nám hotel nezavolal, prý mají pouze hotelové, ale ty přijedou až od 12:00. Čekání 6 hodin v naprosto smradlavé, zatuchlé recepci, kde sedačky a vše kolem je naprosto zatuchlé cigaretovým kouřem bylo i pro mě, který jsem cestoval po mnoha zemích světa naprostým utrpením. Viděl jsem po světě už hodně, ale tohle je opravdu moc i pro otrlé. Jediné co se dá ve smradlavém lobby zakoupit je káva a limo. Káva za cca. 100 Kč a 2dc vody za 40 Kč. Tak jen čekání nás stálo více jak 800 Kč, než nám byl náramek recepcí dodán. Spaní na zatuchlé sedačce v lobby mohu také přirovnat ke spánku u popelnice, protože takto sedačky zapáchají. Určitě si budete říkat, proč jsem nevzal vyspat rodinu na pláž. Opravu to nešlo. Veškerou bagáž vám hotel nedovolí vzít do hotelu a musíte ji nechat venku před hotelem bez dozoru. Ano, hlídka byla, každý se z rodiny střídal na hlídce po hodině u bagáže, nemusím připomínat, že i dopoledne je tu více jak 35 stupňů a každý z nás byl unaven, nevyspán a dehydrován. Konečně přišel nějaký človíček, který nám řekl, že si máme dojít do recepce pro klíče. Bagáž nám prý naloží do vozu a odvezou k bungalovu. Bylo nám řečeno, že to může trvat i 30 minut, než s bagáží dorazí. Tak to vám trochu nejde na rozum, ale už se těšíte konečně na odpočinek, tak to přejdete. Asi po 45 minutách dorazilo auto k bungalovu (cca. 500 metrů od recepce), a všechny kufry někdo řádně provětral. Vše bylo v bagáži přeházené, voňavky a drobné věci odcizeny! Posuneme se k příchodu do bungalovu. Bungalov není v žádné zeleni (vaše foto), ale v naprosté poušti. Než naše rodina dorazila k bungalovu, musela projít zahradou, která se zavlažuje močůvkou. Ano, čtete správně, močí a výkaly. Ten smrad v tom horku vás tak omráčí, že je vám okamžitě na zvracení. Syn zvracel ihned po příchodu do bungalovu (z hladu, dehydratace a smradu) a přítelkyně (astmatička) si musela ihned lehnout a 2 hodiny to rozdýchávala. Tak to byl příchod do bungalovu (bungalov vámi nazván). Je to jen bouda v poušti, která se rozpadá. Začneme ubytováním v bungalovu. Na židle na tzv. terase si nelze sednout, protože tu jsou roztrhané smradlavé podsedáky. Koupelna: totální katastrofa. Horší koupelna než v chatě na Berounce. Dveře koupelny nelze zavírat, protože se zasekává zámek, takže dveře koupelny musí být stále otevřené. Nezameteno a nevytřeno možná několik měsíců. Záchod neumyt, umyvadlo taktéž. Sprcha nefunkční, musíte držet kolík sprchy, aby vůbec fungovala. Polovina vody ze sprchové hlavice uniká, takže to stříká všude kolem, jen ne na vás. Když už se konečně na vás voda dostane, tak se na vás přicucne naprosto špinavě odporný závěs sprchového koutu. Sprcháč má tak maximálně 70x70 cm, takže pouze pro hubené. Mám lehkou nadváhu, takže se sprchuji společně i se závěsem, protože ten je na mě nabalen pro nedostatek prostoru. Dlaždičky naprosto katastrofální, vše špinavé, roky nemyté. Rez a plíseň za zdech je zcela běžná. Prostor na spaní. Postele naprosto katastrofické. Matrace je v polovině propadlá a na konci se svažuje. Takže záda mám propadlá a hlavu mám také propadlou. Zbytek těla je v optimální výšce běžné matrace. Po sundání prostěradla na nás vykoukl chránič matrace. Ten byl asi vyndán před naším příchodem z popelnice a ani nechtějte cítit ten smrad z matrace samotné. Matrace je naprosto z obou stran katastrofálně špinavá a několikrát pomočená. Najdete i zde fleky krve, předpokládám z menstruace.
Do Senegalu jsme přiletěli 5.1.2016 kolem 14.00hod. místního času. Již na letišti při rozdělování do autobusů nám (celkem přes 40 cestujících) delegát Eximu Filip N. sdělil, že nebudeme ubytováni v Decameron Baobab Resort, který jsme měli zaplacený včetně potvrzené smlouvy, ale v adekvátním ubytování někde jinde na pobřeží (město Sale). Přes naše výrazné protesty nás tam autobus přepravil a my jsme zažili první šok. Snažil se nás ubytovat v nějakém vybydleném chatovém táboře (Saly Pricess) se špínou kde se podíváš, s opadanou omítkou a promočeným stropem „recepce“, špinavou a odpadky zanesenou pláží s popadanými stromy, špinavou kuchyní a „jídelnou“ a páchnoucími ušmudlanými pokoji v chatkách se spartánským vybavením. Toto jsme se snažili odmítnout, ale delegát s námi nechtěl komunikovat a celou dobu (cca 2 hodiny) předstíral telefonování. Ani v autobuse, ani na místě jsme neměli možnost pořídit alespoň nápoje a byli jsme upocení a vyprahlí. Vyprosili jsme si v tomto zařízení alespoň nápoje, ani to nám delegát nezajistil. Když jsme pak s manželkou všem oznámili, že jsme v Baobabu byli loni a že dokud jej neuvidí, nebudou vědět co jim vzali, všichni se rozhodli pro odjezd. Na požadavek zajištění přepravy do Baobabu nám delegát sdělil, že tam nás stejně nevpustí policie (asi připravená) a autobus nezajistil. Když zjistil, že si sháníme sami taxíky, někam utekl. Přepravili jsme se do Baobabu, kde jsme byli bez problémů vpuštěni, ale bylo nám vedením oznámeno, že Exim nemá potvrzenu rezervaci pro zájezdy prodávané cca od začátku prosince… Přesto se nás ujali, dali všem pásky All Inclusive (námi všemi zaplacené Eximu) a poslali nás na večeři s tím, že se pokusí nějak nás někde ubytovat. To se po večeři podařilo a konečně jsme byli přepraveni do nějakého bydlení – někteří cca 1km a někteří 3km daleko od Baobabu. Mezitím se nám delegát pokusil vnutit další náhradní ubytování, ale dle internetové informace ve 3hvězdičkovém hotelu opět v Saly. Toto jsme samozřejmě odmítli, neboť první jím nabídnuté tábořiště bylo dle internetu taky tříhvězdičkové… Dostali jsme „chýši“ v něčem s názvem „Hotel Laguna“ a ti vzdálenější v „Hotelu Fenix“. V naší Laguně jsme ještě s dalším párem obývali oválnou chýši, ve které jsme měli každý pár na jedné straně malinkou chodbičku (cca 80 x 200mm) s výklenkem (skříň ?), malinkou koupelnou s nezavíratelným sprchovým koutem, páchnoucím WC a umyvadlem, bez el.zásuvky. Pokojík měl rozměr cca 2x3m a téměř celý jej zabírala postel – tzv.letiště, s pružinovou matrací ze které máme ještě nyní otlaky na zádech. Kufry jsme neměli kam dát a museli jsme je překračovat, ale byla tam funkční klimatizace a po denním vystříkání proti komárům a díky moskytiéře se tam přespat dalo. Další den jsme celé dopoledne strávili na recepci Baobabu marnými pokusy vynutit si zaplacené ubytování, ale vedení s námi komunikovat nechtělo, prý pouze s delegátem…ten se ovšem starat odmítl a od té doby jevil absolutní nezájem, dokonce naše jednání s vedením bojkotoval. Jeho mlčenlivost sahala tak daleko, že ani na prvním výletu do safari celou dobu nepromluvil a účastníci měli pouze domorodý anglický výklad. Když jsme zjistili, že vše je marný boj, pokusili jsme se alespoň sepsat reklamaci, ale do ní napsal náš „delegát“ nepravdivé údaje o údajně nabídnutém a odmítnutém „adekvátním“ ubytování, takže jsme přestali věřit v serioznost jednání jak jeho, tak celého Eximu. Vedení Baobabu nám přislíbilo, že nám alespoň vydá potvrzení o tom, že jsme tam ubytováni nebyli, a při jednáních jsme se dozvěděli šokující skutečnost o tom, kolikrát bylo vedení Eximu (jmenovitě!) informováno o tom, že pro prosincové objednávky již rezervace potvrzena nebude a není! Přesto nás do Senegalu Exim dopravil, ale měl pro nás cíleně připraveno ubohé náhradní ubytování, zřejmě aby nepřišel o námi zaplacené peníze. Od začátku „dovolené“ jsme část dne trávili na recepci hotelu a pokoušeli se vyloudit alespoň to potvrzení, které by nám zajistilo šanci na následný spor ohledně náhrady za zkaženou dovolenou. Delegát se s námi odmítl bavit a vedení vlastně taky, neboť jeho partnerem je delegát… uzavřený kruh se prolomil až poslední den dovolené, kdy delegát rezignoval a dal vedení hotelu souhlas s vydáním žádaného potvrzení. Do té doby jsme měli jako argumenty pouze nahrávky ze všech jednání a nahrávky mnoha telefonátů s vedením Eximu. Navíc jsme byli vedením hotelu informováni o nechuti spolupracovat s Eximem, neboť „vždy když měli přijet Češi, tak nikdo nechtěl službu na recepci“ a vleklé problémy s touto cestovkou tam již byly známé. Třešničkou na dortu pak byl štáb televize Prima, který v Baobabu právě tento týden natáčel reklamu Eximu pro pořad „Češi na cestách“ a jen tato skutečnost byla pro nás výsměchem. Oni byli samozřejmě ubytováni v luxusu, který sebrali nám. Se sdělením „Exim nás platí“ nám dali najevo, že nám nepomohou, což je logické. K celé anabázi máme fotodokumentaci
Dobrý den,
Chtěl bych se podělit o zážitky s cestovní kanceláří Exim tours a.s.
Koncem roku 2012 jsem zakoupil v CK Exim tours dva dárkové poukazy v celkové hodnotě 20000,-Kč, třetí DP za 2000,-Kč jsem dostal jako dárek na vánoce . Když jsem je však chtěl začátkem r. 2015 uplatnit, dříve to z rodinných důvodů nešlo, bylo mi sděleno, že tyto poukazy již neplatí a to přesto, že nebyly časově omezeny, neboť v kolonce "podmínky pro uplatnění" bylo napsáno " platnost dárkového poukazu není časově omezena". V další kolonce bylo uvedeno " bez omezení platnosti". Dva poukazy v hodnotě 20000,-Kč jsem mohl uplatnit až za dva měsíce a to po dlouhém dopisování a zasílání kopií poukazů a dokladů o zaplacení, které jsem si naštěstí schoval. . Třetí poukaz , jak mi bylo sděleno , dle " nejvyššího vedení CK " uplatnit nemohu, protože jsem nepředložil doklad o zaplacení. Vzhledem k tomu, že jsem poukaz dostal jako dárek, doklad jsem nedostal .
Přitom na poukazech ani nikde jinde není uvedeno, že při uplatnění poukazu musí být předložen doklad o zaplacení. Připadá mi, že se takto CK Exim tours a.s. obohacuje na úkor klientů. Je možné, že takto poškozených je více.
Tímto chci upozornit budoucí klienty Exim tours a.s. na jednání této CK. Všem doporučuji - cestujte s jinou cestovkou.
Na INVII.CZ jsme si objednali Coral beach Rotanu Resort pro své krásné dlouhé pláže, možnost šnorchlování, přízemní budovy, velkou zahradu a v srpnu 2014 ihned po příletu do Hurghady nám delegát sdělil, že Rotana je plná a že jedeme na jiný hotel. Ačkoliv jsem nesouhlasila a byla jsem sama s malým dítětem, nezbylo mi po pár dohadování jet na údajně jediný volný hotel Albatros Beach (opak Rotany) - bez šnorchlování, mini pláž, mini hotel, ubytování v patrech a velmi staré, to co jsme nechtěli. Jeli jsme do Egypta za šnorchlováním a hotel jsme si vybrali pečlivě, tak abysme byli spokojeni. Takže začaly telefonáty opět delegátovi a ten nechtěl nic řešit tak poté do Prahy a v tomto duchu byla celá dovolená. 3x jsme se za náš pobyt stěhovali, na Hilton Long Beach- tam nebyla od 12h odpoledne vůbec voda v moř- ani po kolena, nedalo se ani v moři plavat, a až 7 den po mých telefonátech nás přestěhovali kam měli tedy na Rotanu. Celá dovolená zkažená, ve stresu, na reklamaci odpověděli, dostali jsme 4 hvězdu za 4 hvězdu a tedy žádná náhrada. Takže na původně objednané Rotaně jsme byli 3 dny z 10 dnů a to proto že jsem neustálě volali svůj nesouhlas do Prahy( o účtu za telefon ani nemluvím). Opravdu zkažená dovolená a cestovka dává od toho ruce pryč.
Nicméně od jiných cestovek před i po nás na tento hotel přijeli jiní češi a tento problém neměli, tak zde byla asi jiná chyba, než že hotel byl plný.
Dejte si na to pozor. Jelikož cestuji opravdu často, tohle se mi zatím nikdy nestalo ani mým blízkým.
Zprostředkovatel zájezdu byl EXIM TOURS A OBJEDNÁNO NA INVII
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši stránku a doufám, že takto pomůžete dalším lidem tak, aby se již nenapálili. Zároveň se chci i zmínit o činnosti Asociací sdružujících cestovní kanceláře, které místo aby bojovali za zachování zákazníků a jejich přízně ženou všechny lidi do náruče mnohem lépe fungujících německých cestovních společností:
Naše zkušenost s EXIM TOURS je z loňských prázdnin, kdy jsme byli na pobytovém zájezdu v Turecku. Závad bylo hned několik, ale z těch nejdůležitějších:
1. Dvě rodiny jsme si společně zakoupili od EXIM Tours pobyt ve stejném hotelu - byli jsem opakovaně ujištěni, že obě rodiny budeme společně dohromady v jednom z hotelů Pegasos World. Po příjezdu do hotelu v 1 hodinu ráno jsme však byli ubytováni každý jinde. Na naše reklamace nikdo nedbal a delegát cestovky nebyl schopen zajistit nic. Vše jsme si zařídili následující den sami a tím ztratili jeden den dovolené. Samotní zaměstnanci hotelu potvrdili, že tento jednoduchý požadavek mohli zajistit, pokud by ovšem od EXIMU dostali tuto informaci.
2. Hotel byl v nabídce cestovky nabízen jako petihvězdičkový - rakouské a německé cestovky, a ono i hotel sám sebe, deklaruje jako čtyrhvězdičkový - na naši reklamaci EXIM odpověděl, že přebírají informace od hotelu a že označení hotelu může být zavádějící. Ano je, zavádějící, když všude je hotel čtyřhvězdičkový a pouze EXIM jej ve svém hodnocení zlepšil. Stejně reaguje i ACCKA přitom toto je první jasné vodítko kvality zařízení, do kterého směřují další klienti. V tomto bodě tedy EXIM Tours opakovaně lže všem klientům.
3. Změna stravování a nabídky All inclusive v hotelu - po třech dnech ubytovaní došlo ze strany managementu hotelu ke změně konceptu stravování - jídelníček byl seškrtán a v rámci all inclusive bylo nabízenou pouze kuřecí maso v nedostatečné tepelné úpravě a i množství - díky tomu jsme si vyjednali s hotelem možnost stravování v restauraci mimo náš domovský hotel a na jídlo tak docházeli přes 300 m. Toto Exim označil jako výhodu s tím, že můžeme být vlasttě rádi.
4. Celkově jsme měli zcela jasně zkaženou dovolenou - jenom v našem turnusu jsme však nebyli sami - kromě našich dvou rodin jsme vše reklamovali společně s dalšími pěti rodinami. Následně jsme se dozvěděli, že v hotelu v následujícím turnusu došlo k hromadné otravě klientů dokonce s hospitalizací v nemocnici. Nepořádek v hotelu a celou “kulturu” stravování jsme si nahráli na kameru a vyfotili a můžeme je poskytnout.
5. Vrchol všeho je pak jednání delegátů CK, kteří nám sdělili, že by si rádi stěžovali na hotelu, ale že s nimi mají dobré vztahy a nechtějí si je zhoršit. Když jsme delegátku vyzvali, ať si jde vyzkoušet kvalitu a nabídku jídel v rámci all inclusive tak se ani jednou nedostavila. Stěžovali jsme si i na toto, ale dle EXIm Tours je vše v pořádku a delegáti dělali, vše co bylo v jejich silách.
Zcela stejnou zkušenost získali letos i moje rodiče při zájezdu na Jamajku s CK EXIM Tours. Na reklamaci, kdy neodpovídal hotel kvalitě popisované EXIMem, nefungovala klimatizace a dalších podstatných závadách, EXIM poslal vyjádření, že je jim to líto a nabízejí kompenzaci ve výši 1.000 Kč při další objednávce zájezdu (zájezd stál přes 100.000 Kč a tak šlo o slevu ve výši menší než 1%). Rodiče tuto slevu zcela jistě nevyužijí, protože s touto CK již nikdy nikam jet nehodlají.
Po této zkušenosti se znovu vracíme k německých CK a budeme už raději vždy odlétat z Německa a užívat si komfort za stejné ceny včetně servisu, který je opravdu orientován na zákazníka. Velice mne zklamal i přístup AČCKA, která místo toho, aby budovala standardy a pomáhala českým klientům a českým poctivým cestovním kancelářím, se zajímá o nevím co, ale to toto nikoliv.
Dobry den, doporucite mi Exim tours? Nechci se napalit a ztratit penize. hezky den, Radka
Ahoj, chtěli bychom koncem roku letět na Kubu, nejlíp nám to vychází Exim Tours a rozhodujeme se, zda využít nabídky na first minute nebo zkusit počkat na last minute. Nemáte někdo zkušenost, zda se vyplatí čekat na last minute. Díky
souhlasím s negativními referencemi delegátů ck exim tours, byli jsme s nimi v Egyptě na poznávacím zájezdu, což byla ještě větší katastrofa než kdybychom byli na pobytovém, do poslední chvíle jsme nikdy neveděli kam a jak pojedeme,hodiny jsme prostáli v horku u sbalených kufrů, v každém místě si nás přebíral další neochotný delegát, opravdu nepříjemná dovolená
Letošní rok jsem již po třetí vycestovala s cestovní kanceláří EXIM TOURS a nemůžu si opravdu na nic stěžovat. Poprvé to bylo v Tunisku na Djerbě, kde je výborná delegátka Blanka, poté v Maroku a naposledy v Turecku. Vše mají perfektně zrealizované. Když člověk nejde na schůzku vše se dozví z informačních tabulí. Všichni delegáti ochotní, vstřícní. Vše co jsme potřebovali vědět nám řekli a poradili. Všem doporučuji!!
Máme stejně negativní zkušenost s fungováním delegátů CK EXIM TOURS v místě pobytu dovolené. Rodiče s nimi cestovali do Turecka. Delegáta viděli za celý týden pouze jednou při příjezdu. V 8 hodin večer před odletem se jim nikdo neobtěžoval sdělit, že ráno v 6:00 hod odjíždějí na letiště. Delegát nezvedal telefony, informace na nástěnce nebyly žádné. Bohužel byli v hotelu sami od této CK a pravděpodobně na ně zapomněli. Po mé urgenci cestovní kanceláře tady v Čechách (komunikace arogantní, rodiče neumí číst nástěnku apod.), zda by byl někdo tak hodný a dal rodičům info k rannímu odjezdu, jim přišla strohá sms od delegátky, bez omluvy. Tento stres z nekomunikace a z nejistoty, zda je někdo vůbec dopraví na letiště a zda odletí zpět domů se velmi negativně podepsal na dojmu z celé dovolené, protože hotel i destinace byly jinak krásné. Delegát nesdělil ani možnosti jakýchkoliv výletů, nevysvětlil co vše mohou v hotelu používat atd. Bohužel neschopnost delegátů této CK rodičům zkazila celou dovolenou. Takže již nikdy více necestovat s CK EXIM TOURS !! Velmi pozitivní zkušenost máme naopak třeba s CK Fischer, se kterou jezdíme na letní dovolenou opakovaně již několikátý rok celá rodina, takže po tomto "omylu" v podobě EXIMU, se opět vracíme k Fischerovi.
Dnes v noci jsme se akutně vrátili z Kapverdských ostrovů,kdej sme měli pobyt na 14dní,já má roční dcera,moje mamka a babička,mé matce se udělalo již druhý den pobytu zle,myslela si že je to žlučník,jen pila vodu jedla suchou rýži a bylo trochu lépe asi po dnech se stav trochu horšil,děsně začala otýkat,nafouklo se jí velmi břicho (asi jako 7.měs těhotenství) začali jsme řešit zkrácení pobytu a odlet domů a lékaře.to s čim jsme se setkali je nehorázné absolutní neochota CK Exim tours nespolupráce,chtěli jsme zkrátit pobyt o týden a odletět dříve,zamítnu¬to,delegátka poradila sehant lidi na výměnu pobytu aby ti co jsou tam jen na týden tam za nás byli 14dní a my letěli místo nic,že už to tak dělala jednou,sehnali jsme lidi a exim tours vše neochotně zamítnul,že prý Travel servis jim nevymění letenky že to nepřepíšou,později jsme se dozvěděli že travel servis má koupené celé letadlo,jen lhali,museli jsme prosím zaplatit 22.500,– za nové letenky aby nám bylo umožněno ze zdravotních důvodů odletět,když jsem chtěli aby maminku ošetřil lékař že jej í zle,delegátka nám to nedoporučila,že prý by potom pojištovna v čechách nepustila mamku do letadla a at nikam nechodíme a jsme rádi,že letíme domu.prosla jsem delegátku aby nám u odbavení vyřídila to aby za mamkou byla volná sedačka aby si mohla položit opěradlo,že nemuže sedět,opět nebylo vyhověno,prý je plné letadlo, nakonec bylo 5volných míst a lidi leželi přes sedačky,ale delegátka byla naochotná.neza¬řídila nám ani abychom seděli vedle sebe,mamka seděla přes uličku,máme malé dítě a byli jsme velmi velmi vyděšeni co se to děje a kde jsme se to ocitli.absolutní neochota řešit náš případ individuálně.let na kapverdy byl mimochodem něco strašného TS malé letadlo nedalo se skoro hýbat málo prostoru,nehcápu jak na dálkový let mohou toto poslat.neskutečně jsme se zklamaly a nikdy více.delegátka nám ještě na hotelu říkala,že nevypadá áma tak špatně proč nevydrží na náš let za týden.mamka jela okamžitě z letiště na pohotovost kde jí akutně přijmuli okamžitě na lůžko kde má dva nádory a velký ascites a tekutinu v dutině břišní.takže to schrnu nedovolali jsme se nikde nebyli jsme vyslyšeni,jen prachy prachy.a kde je lidskost.už nám lhali i na cestoce že jim do bungalogů jezdí 4dospělí že je tam hodně místa,byly jsme tam tři a dítě a dávali jsme si přednost když šel někdo na záchod,neřekli nám že se platí záloha za ručníky 30euro.a dokonce nám ani delegátka nesdělila po příjezdu na hotel,že se s náma vracela autobusem rodina co vykázali z letadla jelikož jejich dítě má neštovice ještě infekční,vraceli se zpět do hotelu,když jsem to po 3dnech zjistila a ohradila se na delegátku proč mi toto nesdělila,že je s náma v areálu infekční dítě s neštovicema,co s náma hcodí do jídelny nabírá si jídlo naběračkama co my a sahá na vše,bylo mi řečeno co po ní chci že ona za to nemuže že má neštovice,nepocho¬pila ani to že mě nešlo o neštovice ale o informaci,když já mám roční dítě,tak bych byla ráda informována o tom,že se tam něco takového v naší blízkosti vyskytuje.více rodin s dětma to nevědělo a byli naštvaní.celkově jsme velmi zklamaní a uvažujeme že podnikneme nějaké kroky,ale jelikož nemáme nic v ruce určitě nic nezmůžem.myslím si že ten kdo nemá na dovolené žádný problém může být spokojen,ale nedej bože když se něco přihodí to lituji a varuji všechny předem, Exim Tours vám nepomůže.
V červenci jsme byli na týdenní dovolené v Turecku, hotel Porto Azzurro Delta od Exim Tours.
Ještě v průběhu pobytu jsme my, ale i další účastníci podávali přes delegáta rozsáhlé reklamace.
Ta nám byla zamítnuta.
Do Eximu jsme posílali nesouhlas s postupem CK ( 8.8.2012) a po několika urgencích jsme 21.9. dostali doporučeně dopis, že trvají na svém stanovisku a nemíní se reklamací dále zabývat.
Dobrý den, minulý týden jsem se vrátila z dovolené, ze které jsem dost smutná a hlavně nazlobená na cestovku EXIM TOURS, která deklarovala něco co reálně nebyla pravda a myslím, že vědomě. Není to správné a je mi z toho smutno. Poslala jsem stížnost prodejci zájezdu tj. INVIA, aby tuto předali dál na EXIM, ale zatím žádná odpověď a moc od toho ani neočekávám. Proto se snažím najít místo, kde mohu své špatné zkušenosti sdělit ostatním a hlavně bych Vás ráda požádala o radu - CO VLASTNĚ MOHU UDĚLAT, jaké mám vůbec práva - já jako účastník zájezdu. Po této poslední zkušenosti to vypadá, že je jen zaplatit a neotravovat! Jak můj poslední zájezd probíhal je popsáno níže. Je to zpráva, kterou jsem poslala společnosti INVIA, kde jsem zájezd koupila.
Dobrý den, včera (13.4.2012) jsem se s manželem vrátila z 8-mi denního zájezdu, který jsem u Vás zakoupila. Jde o zájezd do Tuniska -Mahdia, hotel NOUR VINCI PALACE a jsem opravdu velmi rozlobená a hlavně zklamaná. Je to poprvé, kdy své zklamání nenechám být a chci aby jste toto považovali za oficiální stížnost, kterou by jste měli předat pořadateli zájezdu tj. EXIM TOURu. To jak s námi bylo zacházeno, je opravdu něco nepřijatelného a jak jsem si ještě nikdy nikde nestěžovala, tak teď to udělám, protože není možné, aby se cestovka takto chovala ke klientům. Tato dovolená měla být klidná, odpočinková v teple u "nejkrásnější pláže" (Mahdie).
Svou dovolenou jsem si vybírala dle blízkého letiště - v nabídce je uvedeno letiště 40 km (Monastir), aby nebyly dlouhé přejezdy, protože vím co to v Tunisu znamená (byla jsem zde po čtvrté). Nikdo nás dopředu neupozornil, že budeme přistávat ve městě Tunis, což je zhruba 300 km od našeho hotelu - to byl pro mně opravdu šok!!!- na takový zájezd bych opravdu nikdy NEjela!!! Následovala téměř 5-ti hodinová cesta do cíle - bez vody, bez jídla, protože nikdo na to nebyl připraven, včetně malých dětí a jednoho kojence. Tuniský průvodce jen stále sděloval, že on za nic nemůže (máme vše řešit v Praze....) a zarážející bylo i to, že "uvítací" schůzka byla až za 4 dny (pojezdila jsem opravdu kus světa, ale toto se ještě nestalo nikde). Když už přišel, tak neprojevil elementární snahu říci něco o zajímavostech okolí, zvycích apod. - ano přečetli jsme si ve špinavé rozpadající se KNIZE od EXIMu.
Z dalších diskusí pak vyplynulo, že bylo od začátku jasné, že do Monastiru se létá až od 1.5. a to že to nebylo jasně uvedeno v komentáři zájezdu, beru jako zásadní podraz od cestovky - EXIM TOUR, ale i VAŠÍ společnosti, když takové zájezdy prodáváte a lidi záměrně mystifikujete - většina lidí totiž vybírala dle blízkosti letiště.
KDO mi nahradí ten čas co jsem měla ležet u bazénu a užívat si All inclusive a místo toho jsem se trmácela autobusem?
Po opravdu únavné cestě jsme přijeli do hotelu, kde asfaltovali příjezdovou cestu (spousta hluku, kouře a smradu). To bylo už moc. No po celou dobu pobytu - hlavně v druhé části jsme měli pocit, že hotel je v rekonstrukci. Spousta řemeslníků pobíhala po hotelu - natírala se fasáda, vyměňovaly se dlaždičky u bazénů, vyspravovaly se díry a to vše za zvuků vrtaček, kladiv či brusek - nevím čeho ještě a to pomíjím že se z toho prášilo! Bylo pak velmi "příjemné" ležet u bazénu a odpočívat.
Služby (hlavně úroveň stravy) v tomto hotelu o velikončním víkendu (od soboty do pondělí) se dost změnily, protože hotel se zaplnil "místními", kterým se vše podřídilo. Připadla jsem si jako na rekreaci ROH a ne v 5-ti hvězdičkovém hotelu (3 hvězdy je moc !!!). Jak si vůbec může cestovka dovolit deklarovat tento hotel jako luxusní 5-ti hvězdu. Takže po dobu pobytu místních, kdo přišel jíst později měl smůlu a to nebudu komentovat tu skutečnost, že kultura stolování místních také stála za to. Chci jen říct, že kdybych věděla, že budu v hotelu, kde bude cca 20 cizinců a 500 místních, tak bych si jej rozhodně nevybrala. To je zase věc, kterou by dle mého názoru slušná cestovka alespoň mohla zmínit. A o způsobu koupání "místních" v hotelovém bazénu ani nemluvím (to je jistě jějich věc), ale hlavně pro nás byl bazén 3 dny nepřístupný, protože bylo pořád plno.
KDO mi tu újmu vynahradí?
"Nejkrásnější" pláž nebyla vůbec upravená, plná odpadků a mořských trav a všeho co moře přineslo - vůbec se nedalo na ní být . Procházet se tam bylo nejlepší se zavřenýma očima a nejlépe v holinách. Proboha, jak si může cestovka dovolit deklarovat "nejkrásnější pláž". Bylo by minimálně fér uvést, že mimo sezonu od.....do .. . se třeba pláž neudržuje.
Závěrem bych jen chtěla říci, že je mi opravdu smutno, že se může cestovka takto chovat, uvádět polopravdy a zavádějící informace a je jí určitě jedno, zda je klient zklamaný. Svou stížnost posílám nejdříve Vám, protože jsem zájezd nakoupila u Vás a pak svou negativní zkušenos předám dál přes jiné organizace. Podotýkám nikdy v životě jsem si na nic nestěžovala, ale CO JE MOC, JE MOC.
Moje jediná obrana, je že už nikdy s EXIM TOUREM a už nikdy Tunis a takto to budu šířit dál.
Očekávám, že mi sdělíte, zda se tím co tady píšu budete nějakým způsobem zabývat a hlavně bych očekávala, že tuto negativní zkušenost předáte pořadateli zájezdu.
Veškeré informace uveřejněné na této webové stránce jsou získané z veřejně přístupných zdrojů. Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru hodnocenicestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
© Copyright hodnocenicestovek.cz , Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek AiVision s.r.o.